wie heeft dit ook: ik heb hele lichte krampjes in mijn buik soort ongi gevoel maar dan lichter had dit vanochtend dus ik dacht ( nu 5 dagen overtijd) dat ik ongi zou worden maar niks nu weer zelfde gevoel maar minder erg maar nog steeds helemaal niks nada
Hey meiden ik heb ook getest vandaag: negatief, maar heb verder ook nog nergens last van. Ik hoop snel op een positieve test en anders maar snel de want de onzekerheid maakt je gek! Liefs
ik zit vlg mij op dag 35 en 5 dagen overtijd zie mijn cyclus onder me bericht lijkt of me cyclus eerst korter word en nu langer word er een beetje gek van testen zijn negatief heb steeds een ongi gevoel snapp er niks meer van
ik zit nu dus ook op dag 35 laatste keer dat ik had getest was 2 dagen na mijn nod en was ook negatief ik vind het ook zo raar heb ook geen idee wat te doen behalve afwachten
misschien maakt je lichaam pas heel laat hcg aan ofzo? heb daar wel eens iets over gehoord maar zeker weten doe ik niet
ja ik lees hier ook dat een aantal meiden ook heel erg laat pas positief testen dus ik hoe de moed erin
Goedemorgen meiden hier nog geen spoortje van de Ik heb echt de neiging om vandaag weer testen te halen, maar ik wil me echt inhouden en nog even wachten tot woensdag, want bij mn vorige zwangerschap testte ik ook pas na 1,5 week positief. Hoop dat ik de verleiding kan weerstaan Succes allemaal! Liefs
nou kon het toch niet laten.... maar weer negatief! Maar er is geen bloed dus er is nog moed! Gewoon maar afwachten dan he. Wordt nu al gek Liefs
hey girls, Ja hier eentje overtijd,net getest,negatief.moet er wel bijzeggen dat dit men eerste ronde is met clomid,en dat ik daarvoor,na het stoppen vd pil,geen normale cyclus heb gehad,dus ik heb 35dagen genomen,om ruim te schatten dus,maar vandaag nog geen positieve test in handen.wordt er beetje gek van. Heb de hele week al menstruachtige krampen gehad maar die stoppen dan,heb opgeblazen gevoel,en rommelende damen,veel trek in dingen die ik normaal links laat liggen... Pfff Hormonenhuishouding id war?a game of my body? Or am i losing my mind? groetjes en mss binnenkort goed nieuws te melden...
Ben al 16 dagen over tijd.... vorige week zondag voor het laatst getest was negatief... Als ik aan het einde van deze week nog steeds niet ongesteld word ga ik maar weer een test doen. Wel echt irritant al die onzekerheid...
Dat heb ik 2 weken gehad voordat ik eindelijk ongesteld werd. Ik dacht dat ik zwanger was, maar volgens mij heb ik onbewust de boel uit zitten stellen. Nu probeer ik veel relaxter te zijn en dat lukt tot nu toe goed! Succes!
Dat had ik ook, in overvloed zelfs Misschien ben je wel zwanger hoor, maar probeer jezelf niet gek te maken...