Jip hier ook eentje... wacht gewoon nog een paar dagen af misschien vrijdag of zaterdag testen als ik niet ongi ben
hoi meiden, hier nog steeds niks, wanneer gaan jullie de huisarts bellen als je ongi lang uitblijft of de testen negatief aangeven ben wel benieuwd
Nou dames, weer op naar morgen dan maar he! Ik heb al een paar spannende ochtenden gehad en ben het nu wel zat eigenlijk. Iedere ochtend is het weer de vraag zou ik ongi zijn? En nee... weer niet(gelukkig), maar een postieve test ho maar! Als je toch ongi moet worden laat het dan maar gewoon komen, des te eerder kunnen we weer beginnen met de volgende rondem, toch?! Liefs
hey meiden ! hier nog iemand die al maar liefst 9 dagen overtijd is en al 2x negatief heeft getest... ik weet niet meer wat ik moet doen ? komen de nog of niet? zijn er meiden die ook altijd negatief testen en toch blijken zwanger te zijn nadien ?
Hmm, als ik dit zo lees allemaal dan ben ik eigenlijk heel benieuwd of er uiteindelijk veel vrouwen zwanger zijn die al een paar dagen overtijd zijn en negatief testen. Jullie niet? Want dat vind ik eigenlijk nergens terug.
Dank jullie voor de berichtjes. Ik hoop dat we volgende maand wat meer geluk hebben. Enige wat ik me afvroeg was of mijn cycle nu 56 dagen is voor volgende maand? Ik weet niet echt wat ik nu vanuit moet gaan. Maar ja, we zien wel. Dank jullie allemaal. Missy
ik ben ongesteld na 6 dagen overtijd wat een lange cyclus voor diegene nog aan het wachten veel succes en hoop dat jullie alsnog een posi test krijgen
Hey meiden hier nog steeds niks grrr. Wordt er echt gek van! Maar even een vraagje toen ik vanochtend ging voelen voelde het van binnen allemaal wat opgezwollen en mn bmm voelde hard. Sorry hoor. Maar iemand een idee wat dit kan betekenen? @ Anna: wat vervelend, maar nu kun je tenminste door met een volgende ronde. Liefs
ja goeiemorgen,hier nog steeds geen ongi of ik daar blij mee ben?NEE ik zou het liefst men ms hebben en weer kunnen beginnen met clomid!Nu heb ik die onzekerheid,en wanneer stoppen jullie met testen?na hoeveel tijd?want ik zou heel graag weer beginnen met de medicatie...enigste zekere mogelijkheid is bloed laten nemen zeker?om zeker te weten dat ik niet zwanger/zwanger zou zijn?dan kan ik men ms weer laten opwekken door duphaston,zoals nu al iedere maand fffffttt i want a PINK christmas
Ik had deze maand een enorm lange cyclus....Uiteindelijk heeft deze 71 dagen geduurd! Ik was dus ver overtijd.........Je kunt geestelijk heel veel beinvloeden. Ik was er ook teveel mee bezig...Toen ik het vorige week opgaf werd ik ongesteld...Dus als je al wat langer overtijd bent en steeds negatief test, kijk dan eens wat minder op het forum en probeer je op andere dingen te focussen..... Verder zijn er op het forum veel verhalen te lezen van meiden die na lang overtijd te zijn pas positief testte.....Ik heb me daar zo aan vast geklampt, hoopte dat het bij mij ook zo zou zijn....Steeds kwamen er weer nieuwe verhalen bij: pas na 18 dagen positief, na 20 dagen positief enz enz enz..... Gelukkig ben ik na 71 dagen ongesteld geworden en ben ik nu begonnen aan ronde 3..... Wat ik wil zeggen: Ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn, maar probeer het te relativeren, zul je zien dat je ongesteldheid (als je dus niet zwanger bent) ook sneller komt! Hou moed!
Goedemorgen meiden nou het is gebeurd hoor Moet zeggen dat ik het al wel dacht maar toch aardig teleurgesteld ben. Toch nog weer 5 dagen overtijd en niks! Dan maar weer op naar de volgende ronde! Liefs
Hier zit ik ook nog op de rode wachtbank! test negatief maar geen ms! bah wat heb ik hier een hekel aan! Laat me dan maar gewoon ongi worden dan kunnen we weer opnieuw beginnen!
hoi hoi, ook ik wacht nog steeds op mij ongi. heb vanmorgen getest....helaas WEER negatief. heb me nu maar voorgenomen om te wachten en pas halverwege januari maar weer is te testen mochten er nog niks zijn... wordt er moe van
heb nu eindelijk antwoord ben woensdag ongi geworden nieuwe jaar nieuwe kansen wens de meiden een vruchtbare 2009 toe
Hallo. Tot 6 dagen overtijd negatief! op 6 dagen overtijd positief(lichte streep) Vandag ook een zwanger op de digi!
Hallo allemaal, Ik kan hier ook wel bij. Ben ook over tijd en heb steeds negatieve testen tot nu toe. Ook nog geen enkele tekenen van ongi. Wel allerlei zwangerschapssymptomen. Het geduld opbrengen is niet makkelijk. Ik lees dat sommigen van jullie al heel lang wachten, bizar eigenlijk. Wat kan je lichaam toch raar doen. Soms lees ik ook wel dat mensen pas na weken positief testen! Groetjes Medina
hallo allemaal, ik ben nu ook enkele dagjes overtijd en nog geen test gedaan, want vorige maand ben ik van een cyclus van 28 dagen naar 31 dagen gegaan. Dus wil zeker nie te vroeg testen, want mss wordt mn cyclus gwn opnieuw wa langer. Mor begin stilletjes aan toch nieuwschierig te worden hoor