Overtijd, test negatief. Wie ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimmy83, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    zit inmiddels in ronde 3 zonder ongesteld te zijn geweest....ronde 1 was tot 28 nov en ronde 2 tot 26dec en nu dus ronde 3....wanneer komt mijn ongi nou?

2. nieknijmtje

7 okt 2008
    22
    0
    0
    onthaalouder
    Oostende
    Zou toh nog es test doen hoor Sylcor.

gtrzz

3. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Hier een beetje zelfde verhaal! 9 dagen overtijd, aantal nega testen en nog steeds geen ongi.

Ik ga me maar vast houden aan het verhaal van Knorretje, ik geloof er wel in dat als je er teveel mee bezig bent dat je dan iets in je tegenhoudt!

x

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nieknijmtje......ik heb afgelopen woensdag nog getest...nega....dus geloof er niet echt meer in, baal er alleen van dat het zo lang moet duren voor ik ongi wordt...

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @syclor:

Je 2e ronde was tot 26 december......Hoe kan je nu dan 31 dagen overtijd zijn? Snap het ff niet meer.......Als je 2e ronde tot 26 december was, dan ben je dan toch ongesteld geworden? Of ben je nog niet ongesteld geworden na ronde 2, en reken je nu in ronde 3?

Ik hoor het wel, begrijp het ff niet meer......

Wel vervelend dat het zo lang duurt, helaas ken ik het......Ben nu gelukkig wel met ronde 3 bezig, maar ronde 2 duurde ook erg lang (71 dagen).....Probeer er iets minder mee bezig te zijn, hoe lastig dit ook is.........Het heeft mij uiteindelijk wel geholpen.....Ben toch ongesteld geworden op het moment dat ik bewust niet op het forum kwam en het uit mijn hoofd zette......Misschien toeval, maar misschien ook niet.....Psychologisch kan je enorm veel beinvloeden, vergeet dat niet....

Succes! Dat je 2009 maar rood mag ingaan om vervolgens eind januari zwanger te zijn.....(wat zou dat toch leuk zijn!)

Ps, hoelang ben je bezig? Nu ronde 3, maar dus ook pas gestopt met pil of daar al langer mee gestopt? Je lichaam moet ook nog wennen, heb daar zelf natuurlijk ook last van.....Het irritante daarvan is is dat je niet weet wanneer je eisprong is.......Natuurlijk kan je daar ovulatietesten voor gebruiken maar persoonlijk wacht ik daar nog ff mee, eerst een half jaar fun hebben voordat ik echt alles ga meten en dergelijke......

Deel Deze Pagina