Overtijd, test negatief. Wie ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimmy83, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik ook nog steeds wachtend.. aaarrgggh!
    Laat mij maar ongi worden, haha!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ook alleen vanmorgen wat bruin met donkerrood bloed gehad verder niks meer gezien:(

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    In ieder geval liever ongi dan nog een nega test. Maar dames geef de moed nog niet op hè!

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Dit is zo f*cking slopend. Ik ren elke keer naar de wc omdat ik denk dat ik ongi ben en dan is er weer niets. Ons geduld word op de proef gesteld!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja hihi... zolang straks blijkt dat er een wondertje in mijn buik groeit, maakt het me niet uit...

6. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ken het! Ik denk elke keer, ach daar hebben we de duiveltjes, maar nee hoor! Dit is nog erger dan wachten voor je NOD :evil:

We wachten geduldig af en anders gooi ik er donderdag maar een testje tegenaan....

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ikke zaterdag en zeker niet eerder. Ik wil sowieso alleen maar in het weekend testen eigenlijk (en met ochtendurine). Stel dat ie positief is, dan hoef ik niet meteen naar mijn werk te rennen maar kan ik samen met mijn mannetje genieten...

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Zonnetje en Saskia we zitten alledrie bij dezelfde topics te kletsen. Gezellig om een paar medestanders te hebben! Ik vind dat wel een goeie van je Saskia om in het weekend te testen.

9. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn mannetje en ik zijn donderdag allebei vrij dus vandaar mijn idee om donderdag te testen. Misschien hebben we dan een vroege pakjes avond, hihi!

Misschien wacht ik ook wel tot het weekend. Ik weet het gewoon niet! Ik word er gek van! :evil:

@Nonja, grappig dat we alledrie op hetzelfde topic mee kletsen! Zullen we een clubje oprichten, de wanhopige? hahahaha

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ik wens degene die nog in die spanning wachten zoveel succes....
    Niets is slopender dan wachten denken en weer afwachten!

Duim voor jullie

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik wacht nog netjes op mijn eiersprongondertussen wel veel klussen :D

en dit keer wacht ik netjes met testen want al die tijd voor niks die testjes kost een hoop geld

12. Que

Que Niet meer actief

Hoi,

Ik heb dit de vorige ronde ook gehad. 14 dagen overtijd en 3 negatieve testen. Ik op maandag naar de huisarts die zei kom vrijdag ochtend maar terug met je eerste ochtend urine.

Ik dinsdag een paar druppies bloed echt minimaal.
    Woensdag ziek naar huis liep zowat leeg en een pijn dat ik er van had.

Ik hoop voor je dat je wel een positieve test gaat krijgen. Doe de test met je eerste ochtend urine!

Succes!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ook ik ben al een tijdje overtijd.....Heel vervelend.....Heb wel 5 dagen lang "bruine" smurrie gehad (sorry voor de omschrijving)........Dacht dat dit het begin van mijn ongesteldheid zou zijn, maar helaas. Heb nu weer keurig witte afscheiding......Ik vind het zo irritant! Is die "bruine" smurrie dan mijn ongesteldheid geweest, en kan ik dan aan een nieuwe ronde beginnen, of moet ik toch wachten op "echt" bloed.....Vind het maar frustrerend......Nu 3 testen gedaan, alledrie negatief....Hopelijk hebben we allemaal snel wat duidelijkheid....

Succes allen!

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hahaha dat klinkt erg zielig, maar we zijn het wel! :p

@Babs81 dankjewel meid!

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    dat is wel heel erg lastig knorretjes
    ik denk dat dat nog niet je mensruatie is hoor.
    maar ik zou maar voor de zekerheid bloedtest doen

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @sjan:

Las toevallig net in een ander topic een soortgelijk verhaal als de mijne....Zij had het aan de verloskundige gevraagd en die had gezegd dat ze het toch maar als ongesteldheid moest zien, de zogenaamde spotting......Ook al heb je maar 3 druppels echt bloed gehad. Ik heb ook 1x een paar druppels echt bloed gehad, dit was na een vrijpartij met mijn lief, dacht dat het daar iets mee te maken had.....Maar misschien heb ik ook wel last van spotting.........Grrrr, wat een gedoe toch ook......Effe zien wat ik nu doe....Nieuwe ronde, en dus mijn banner aanpassen of toch niet? Ik weet het ff niet meer.....

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

maarja zwangere vrouwen worden ook soms ongie
    ik zou dan tog even contact opnemen met de HA.

Ik hoop tog dat je zwanger ben :D

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @sjan:

Thnx voor je reactie.....hoop ook dat ik alsnog zwanger ben, maar ga er maar niet vanuit, kan het alleen maar meevallen.....Maar ik heb gewoon behoefte aan zekerheid........Ik zou zelfs blij zijn met bloed, dan kan ik tenminste aan een nieuwe ronde beginnen.....Dit duurt nu zo lang......Daar wordt je ongeduldig van....

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    dat begrijp ik heel goed ;)
    ik denk tog wel dat je na 18 dagen overtijd posi moet kunnen testen hoor

ik zie het nu pas op je banner
    hoelan ben je bezig? met zwanger raken dan>?

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dit is ronde 2, dus mag nie klagen......
    Maar ook al ben je kort bezig, je wilt toch zekerheid. Was vorige maand allang blij dat ik na 38 dagen zonder pil ongesteld was, als je toch vaak leest dat het bij sommige wel 80 dagen duurde ofzo.....Maar ja, deze maand dus al op dag 56......We blijven moed houden, maar lastig is het wel......Zeker omdat ik me afvraag of die bruine smurrie (met 1x 3 druppels bloed) nu wel of geen ongesteldheid is geweest, ik weet dus niet waar ik mee af ben........Maar ja, komt goed

Deel Deze Pagina