Overtijd, test negatief. Wie ook?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kimmy83, Dec 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik ook nog steeds niks en wacht tot donderdag :S:S:S:S

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ knorretje84
    Ik heb hier ook last van! ?heb gister morgen een paar druppels bruin verloren en vanmorgen wat bruinslijm met donkerroodbloed. en nu net wat bruin. maar heel weinig! Dus zit ook met een dilemma. Want misschien in 2 dagen 15 druppels bruin verloren ofzo.

3. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    vanmorgen een positest gehad, deze uitslag verdween na 20 minuten en de 2 andere testen van vanmiddag waren negatief :(

4. babs81

babs81 Niet meer actief

knorretje84

waarom bel je de verloskundige niet op en zeg je al 9 weken zwanger bent zoiets en zorg je voor een echo?
    weet je meteen waar je aan toe bent.. iets op beeld of niet.
    Kan je meteen of verder met baby in je buik
    of bij huisarts klagen om pillen dat je weer ingie word

9jaar geleden kreeg je nooit geen echo.. ik wou op laatst van mijn zwangerschap weten of ik jongen of meisje kreeg
    had namelijk na mijn gevoel geluisterd en meisjes kamer gemaakt aahahaha
    heb vk gebeld dat ik weinig voelde dat baby stil was.. kon echo maken en wist dat het een jongen werd.. 8dagen voor mijn bevalling....

ik zou het zo gaan spelen... deze onzekerheid is toch niets of wel!

laat weten hoe en wat

5. suus2008

suus2008 Lid

Nov 10, 2008
    49
    1
    0
    hoi hoi!

hier ook nog niks :evil: door gekomen. voelt ook nog niet alsof het gaat komen.
    heb vrijdag (1 dag overtijd) voor het laatst getest (negatief).
    heb nog 1 test liggen, maar weet niet zo goed wanneer ik hem moet gebruiken :)

6. babs81

babs81 Niet meer actief

suus2008 wat denk je van morgenochtend:D
    Gewoon doen... welk merkk heb je? kruidvat testen 2voor 5euro zijn gevoelig
    heb je deze al geprobeerd?

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wat fijn is het om te lezen dat ik niet de enige ben!

@rose1982:

Heb je nog niet getest? Je bent al 4 dagen overtijd lees ik......Of wacht je liever nog even? (kan me dat ook voorstellen)

@Deebie:
    Wat vervelend, eerst positief en nu negatief.....Wacht anders nog 2 dagen en test opnieuw....hcg verdubbelt met de 2 dagen......

@suus:
    Morgenvroeg met ochtendurine nog eens testen, hoop dat je positief nieuws hebt.

Wat mij betreft: Heb mijn probleem bij de verloskundige op het forum neergelegd, benieuwd wat die ervan zegt......Vind het erg frustrerend. Heb vrijdag vrij van mijn werk, dan toch nog maar effe langs de huisarts denk ik, toch ff navragen hoe en wat.....

We blijven hopen! Succes allen!

8. suus2008

suus2008 Lid

Nov 10, 2008
    49
    1
    0
    ja, die heb ik inderdaad ook, deze hebben afgelopen vrijdag negatief getest.

morgenochtend denk je? zou het dan eventueel beter te testen zijn dan afgelopen vrijdag? dacht eigenlijk altijd dat het vanaf 1 dag overtijd al te zien moest zijn.

nou goed, ik ga het gewoon proberen morgenvroeg. ben benieuwd!

bedankt voor je reactie! ;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Dan is het inderdaad een goed idee om op donderdag te testen :D
    De wanhopige hahaha... ik ben eigenlijk nog niet zo wanhopig. Vind het irritant dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar het hoeft van mij nu eigenlijk niet per se raak te zijn... 1e ronde, dus had het ook niet verwacht. Zou wel leuk zijn en meer dan welkom natuurlijk :)

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @suus:

Bij veel vrouwen is het niet te zien met 1 dag overtijd....Dat dacht ik dus ook altijd....Heb al veel verhalen gelezen van vrouwen hier die het pas na 14 dagen of zelfs na een maand te zien kregen.....Zelfs eentje pas na 5 maanden, maar dat is wel erg lang......In principe zou je het met 1 dag overtijd moeten kunnen zien, maar als je een late eisprong hebt gehad lukt dat al niet meer.........Dus als je nu negatief test met 1 dag overtijd en je wordt niet ongesteld kan je alsnog zwanger zijn. Ik heb ook eerst iedere week getest, maar na 3x negatief, begin ik nu toch wel te geloven dat ik echt niet zwanger ben......Zal wel een ernstig lange cyclus hebben. En dat is nog niet eens zo erg vind ik (alhoewel, liever niet natuurlijk) maar ik vraag me af waar die bruine smurrie vandaan komt, en waarom je dat hebt.....Heel irri....

Maar succes met testen, hopelijk goed nieuws!

11. Rose1982

@Knorretje84
    Ik heb afgelopen zondagmorgen getest negatief! Als het deze week nog niet doorzet dan test ik vrijdag nog eens!

12. suus2008

suus2008 Lid

Nov 10, 2008
    49
    1
    0
    hey, dat ziet er goed uit op de foto zeg! misschien kwam het door de ochtendurine dat het smorgens wel te zien was en smiddags niet. misschien als je morgen weer test dat het nog duidelijker te zien is.
    zou wel leuk zijn zeg! ben benieuwd!

SUUS09 likes this.
  13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @rose1982:
    Heel verstandig dat je er tijd tussen laat zitten, hoe zenuwslopend het ook is......hcg verdubbelt snel, dus hopelijk heb je vrijdag meer geluk als je nog niet ongesteld bent geworden.

Succes!

14. Rose1982

@ Knorretje84
    Laten we het hopen;)
    Maar ben ook wel erg benieuwd wat die bruine smurrie is dan? Want heb het andere rondes niet gehad zo!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik heb ook zondagmorgen getest... toen was ik ook een dag over tijd en helaas negatief...
    Maar zoals al gezegd... het kan nog steeds. Ik heb nog hoop :)
    Ik heb ook die van de kruidvat 2 voor 5 gebruikt, maar ik ga nu zaterdag of zondag testen en dan ga ik een predictor of clear blue halen. Ik weet niet, maar neem nu ff het zekere voor het onzekere...

16. suus2008

suus2008 Lid

Nov 10, 2008
    49
    1
    0
    @ knorretje
    jeetje, ik zie nu pas dat jij al 18 dagen overtijd bent! dat is wel erg lang zeg! ben je al naar de huisarts geweest? en heb je nog steeds negatieve testen dan? of ja, dat zei je ook, 3 negatieve testen, iedere week.
    ik snap er niks van hoor, maar ja, ik heb dan ook helemaal nog geen verstand van dit alles, dus mij klinkt alles nog een beetje vreemd :oops:
    ik hoop dat je snel meer weet in ieder geval!

17. Rose1982

@ Saskia1984
    Hoop heb ik stiekum ook nog wel , maar heb wel al bruinverlies gehad! en ook wat druppels donkerrood erbij. Maar verder helemaal niks, normaal ben ik altijd 5 a 6 dagen flink ongie. Ik ga vrijdag testen als me ongie er nog niet is. En als die ook nega is dan bel ik de HA wel op.

18. suus2008

suus2008 Lid

Nov 10, 2008
    49
    1
    0
    vanmorgen weer getest, weer negatief, weer niet ongesteld. zucht......

19. Col82

Col82 Actief lid

Aug 22, 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Hier ook nog steeds niks. Heb maandag voor het laatst getest, negatief.
    Wil pas van het weekend of maandag weer testen. Als ik het volhoud.
    Redelijk frustrerend, dat overtijd zijn.

20. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    helaas wederom negatief en nog steeds niet ongi :(

Share This Page