Ik heb ook die twee testen van kruidvat voor 5 euro. Vorig jaar met die andere van Kruidvat getest 6 dagen na NOD en meteen bingo. Nu dus niet. Ik zit te denken om vrijdag te testen. Wie weet positief! Meteen 's avonds een leuk sinterklaas cadeau'tje voor m'n mannetje. Ik durf alleen niet goed meer te testen, dadelijk weer negatief, zo deprimerend! Maar ja we still going on!
Echt zo irritant allemaal......Het is gewoon zo frustrerend dag je zolang moet wachten.....Het lichaam moet toch nog maar een manier uitvinden waarin je een constante cyclus hebt en meteen op tijd ongesteld wordt als je niet zwanger bent.....Nu wordt je er alleen maar gefrustreerd van en dat werkt natuurlijk helemaal niet mee...... Ook ik wacht nog steeds......Ga vrijdag er nog maar eens een testje tegenaan gooien al verwacht ik niks....maar ja....het zou toch.....dan heb ik een leuk cadeau....Maar ja, zoals een veelgehoord motto hier: Geen bloed, geeft moed.........Daar houden we ons dan maar aan vast, al duurt het nu wel erg lang.... Succes allen, en hou me op de hoogte van jullie ontwikkelingen, tenslotte zitten we allemaal in hetzelfde schuitje!
hallo allemaal... Hier nog steeds geen ongi te bekennen en weer een dag verder.... Hebben jullie klachten?
Hier ook nog steeds niet... slopend hè?! Ik heb wel klachten, maar geen ongiklachten... Misschien ontpillen? Of misschien toch zwanger? Ik denk met de minuut iets anders grrrrr!
Ik heb dit afgelopen maand ook gehad maar helaas na ruim tien dagen overtijd toch ongi geworden dus ja we gaan maar weer opnieuw beginnen met klussen
Tja, het is gewoon lastig. Ieder lichaam is anders. Sommigen testen gewoon wat later pas positief en anderen worden ongesteld. Ik weet het in mijn geval echt niet...
ik ben ook nog steeds overtijd en test is negatief Lijkt me sterk dat het hierna positief word... NOu dat het maar mag opschieten want word hier simpel van!
Hier ook nog niks. Heb niet meer getest, wil ik van het weekend of maandag pas proberen. Verder ook geen klachten.
Hallo mij hier weer Hoop dat jullie je snel mogen testen en positief Ikk was maar 2 dagen over tijd Kan helemaal niet met die stress om gaan Hoop dat jullie het allemaal trekken! Debbie
hoi hoi weer een dagje verder...geen ongi geen klachten pffff niet leuk meer dit. Maar ja we moeten door en het enige hoe dat kan is.....afwachten....
pff vervelend zeg... ik was 4 dagen overtijd en vond dat al onprettig. Maar goed, dan zie ik verhalen over 50 of 60 en zelfs 80 dagen niet ongesteld geworden... dan valt het gelukkig nogal mee, die paar dagen! Al voelt het toch lang.
Het is ook echt niet meer leuk, heb namelijk al heel de week gevoelige borsten niet echt pijnlijk, en in mijn onderrug die zeer doet.weeig gevoel in mijn buik, soort druk. echt vreemd want dat heb ik ook nooit als ik ongi moet worden...mijn urine ruikt ook heel sterk elke keer als ochtendurine, blaasontsteking kan het niet zijn want dat heb ik zo vaak gehad, dan doet plassen zeer enzo, dus dat is het niet... Vanaf dat ik ongesteld werd heb ik een regelmatige cyclus, zelfs toen ik stopte met de pil, en nu ineens vorige maand 10 dagen overtijd en nu dit weer, ik ben eigenlijk 13 dagen overtijd als ik van een 28 daagse uitga.. ik weet het niet meer, in ieder geval niet teveel aan denken..hoe moeilijk dat ook is...
ik heb dinsdagochtend voor het laatst getest die was echt negatief! denk dat ik het nu tot over het wwekend til saskia
Succes meiden! Het is echt slopend, dat wachten in onzekerheid. Ik heb zondagochtend voor de laatste keer getest en ik ga dit weekend testen.
Ik ga door naar ronde 4, helaas! Meiden sterkte met het wachten, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Ik moet zeggen dat ik dat wel erg fijn vind, ook al ben ik ongi...