Overtijd, test negatief. Wie ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimmy83, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus2008

suus2008 Lid

10 nov 2008
    49
    1
    0
    hey meiden!

ben ook nog steeds niet ongesteld! heb niet meer getest, heb ook geen test meer in huis. nog maar effe tot begin volgende week afwachten.
    heeeel apart allemaal!

succes allemaal!

liefs suus

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Apart en irritant...

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hier nu nog niks en test van vanmorgen was negatief, tja ik denk dat het hierbij ophoud ik voel nog steeds een druk op mn buik maar het lijkt alsof het niet doorzet... ongi kom maar!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier hetzelfde... vanmorgen getest en negatief :(
    Ik wil echt dolgraag ongesteld worden nu (had nooit verwacht dat ik dat zou gaan zeggen)...

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja ik dus ook ben dr helemaal klaar mee nu, ik heb nog nooit zon zooitje gehad in mn cyclus als nu.
    zit nu op dag 45

echt raar want gister was mn temp ineens heel hoog en er werd gezegd dak mn eisprong gehad heb, als dat zo is dan kan ik er in iedergeval geen wijs meer uit. ik weet nu niet meer hoe ik het in de gaten moet houden..

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mijn temp is hoog sinds woensdag en ik had nogal veel last van afscheiding, maar das nu een heel stuk minder. Dinsdag dacht ik een eisprong te voelen, maar heb dit eigenlijk nog nooit gevoeld. Had steken linksonder in mijn buik en die hielden maar even aan. Misschien dinsdag eisprong gehad? Ik weet het niet, maar dan zou ik pas over 1,5 week ongesteld moeten worden, terwijl ik nu op dag 42 zit!
    Wat een zooitje, mijn cyclus!
    Hoe lang ben jij al van de pil af? Dit is mijn 2e cyclus... 1e cyclus wat later, maar wel gewoon normaal.

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik ben al vanaf februari van de pil af en toen was t netjes tussen de 28/30 dagen, we zitten nu in ronde 2, ronde 1 was ik ook 10 dagen te laat, ik snap da echt niet alsof mijn lichaam weet dat we kindjes willen want al die tijd dat ik gestopt was maar nog wel veilig deden was er niks aan de hand :S:S

Dus jouw temp is ook hoger, raar joh. en die eisprong, daar ga ik dan maar vanuit das het enige waar ik me nu nog aan kan vastklampen en dan zou je over 2 weken ofzo het moeten worden

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik dus ook, ik ga er nu van uit dat ik 16 december ongesteld moet worden (mijn verjaardag hihi). Als dat niet zo is, gooi ik er 17 december nog 1 testje tegen aan en dan ga ik naar de dokter.
    Misschien snel, maar ik heb nooit zo'n cyclus gehad. Ook niet voor de pil en ook niet 3 jaar geleden, toen ik een tijdje gestopt was met de pil.
    Ik heb nu ook zoiets van... ben ik er té veel mee bezig? Vertraag ik daarom alles ofzo? Mijn 1e cyclus hebben we ook nog met condoom gevreeën en dat was een vrij normale cyclus en een normale menstruatie...

9. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja!hahah we hebben wel veel overeenkomsten zeg, wij ook met condoom al die maanden, en voordat ik aan de pil ging he was ik altijd precies 28 dagen, hetzelfde tijdstip, 5 dagen ongi,

ik denk dak dan maar tot de 20ste wacht, er zit niks anders op

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja inderdaad!
    Ik denk echt dat ik me er even overheen moet zetten omdat ik nu de boel alleen maar vertraag door er zo mee bezig te zijn. En ik had me nog zoooo voorgenomen om dat niet te doen. We hebben ook helemaal geen haast, maar toch... je doet het toch! Het is ook allemaal zoooo spannend!

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    deze pagina is ook zooo verslavend ;)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, dat klopt, maar of het zo bevordelijk is... ik weet het niet. Misschien ga ik toch wat minderen want ik maak mezelf er een beetje gek door hihi!

13. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Hier ook nog niks. Wel steeds allemaal wat gerommel onder in mijn buik, echt zo'n gevoel alsof de ongi gaat komen, maar nog steeds niet dus.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, ik riep toen ook de hele tijd dat het ging komen tegen m'n man. Na ruim een week overtijd te zijn zij hij doe toch maar eens een testje en jawel hoor bingo. Heel licht maar toch raak. En dat een aantal dagen overtijd. Misschien maakt mijn lichaam heel weinig/langzaam hcg aan?
    Tijdens die zwangeschap ook bijna op wat maagzuur na op het eind geen klachten gehad. Weinig hcg heeft zo zijn voordelen ;) !

Succes allemaal met het wachten op het goede nieuws of de :evil: ! Hoop voor iedereen t eerste.

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He,

Inmiddels dag 60.......gezien vanaf mijn vorige cyclus dus 22 dagen overtijd.....Maar ja......

Had vraag gesteld aan verloskundige wat dit zou kunnen betekenen enzo.........Zij denkt dat die eerste ongesteldheid (na 38 dagen met de pil te zijn gestopt) een ontrekkingsbloeding is geweest en dat ik dus nog steeds op mijn eerste cylcus wacht......grrrrr......Mmmmm, nu snap ik er helemaal niks meer van.....Dacht toch echt dat ik ongesteld ben geweest na 38 dagen, maar ja.......ik snap het niet meer. Wil duidelijkheid.....Kom maar op bloed, zwangerschap is toch vrijwel uitgesloten.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik geloof zelf niet meer dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn. Ik hoop dat ik maar snel ongesteld word... pffff... hahaha! Succes!

16. suus2008

suus2008 Lid

10 nov 2008
    49
    1
    0
    :evil: :evil: ze zijn er weer!

17. babs81

babs81 Niet meer actief

suus teleurstelong he? jou volgende nod is 2 jnuari?
    dus als je vroege testjes doet ben jij 31 dec mooi nieuws en kan je nieuwe jaar mooi beginnen

voor de rest hoop ol het zelfde

18. mamalove

mamalove Lid

2 dec 2008
    29
    0
    0
    nou ik heb gisteren een test gedaan en deze was ook bij mij negatief
    vind het jammer

19. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Met 8 dagen overtijd had ik nog een negatieve test.
    Nu, vanochtend, met 14 dagen overtijd, positief!
    Het kan dus wel!

20. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    wauw gefeliciteerd....

die van mij was gister ook nog steeds nega, maar geen ongi te bekennen

Deel Deze Pagina