Overtijd, test negatief. Wie ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimmy83, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

col82 GEFELICITEEERD! nu de rest nog positief testen!€!

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik blijf negatief testen,1,5 week overtijd en dat terwijl mn cyclus 33 dagen is altijd op zn max.
    EN mn buik is aan het veranderen :(
    Zal een foto in mn album zetten van mn buik van 1 dag overtijd en van van vandaag....
    Schrok ervan!

3. mamalove

mamalove Lid

2 dec 2008
    29
    0
    0
    negatief testen zegt niet altijd dat je niet zwanger bent
    dat heb ik mee gemaakt met me jongste dochter nu 2 jaar
    ik kwam er met 17 weken al zwanger en 8 testen veder achter dat zij in me groeide
    dus meiden geef de hoop nooit op
    ik ben nu ook weer 21 dagen overtijd
    dus ik wacht maar af

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @mamalove:

Das toch ook wat.....Leeft er al 17 weken iets in je, en je weet het niet eens........Lijkt me echt bizar....Zeker omdat je ook 8x hebt getest.......Ik ben nu 23 dagen overtijd, zit nu op dag 61 van mijn cyclus.....Dit soort verhalen brengen mij enorm in twijfel, zou het bij mij dan ook......Heb 3 testen versleten, negatief.....Laatste test 9 dagen geleden gedaan, misschien doe ik er nog wel eentje........

Pffff, onzekerheid is killing me!

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant

6. mamalove

mamalove Lid

2 dec 2008
    29
    0
    0
    ja ik ben ook bij de huisarts geweest en daar waren toen ook de testen negatief
    ik heb op en geven moment gezegt ik vertrouw het niet en ik wil naar een gynacoloog toe en de dag voor ik daar heen ging deed ik nog test en toen was die postief
    bij de verloskundige kreeg ik een echo en toen hoorde ik dat ik dus in verwachting was van me derde kindje maar al wel 17 weken
    het was schikken wat ik at ook gewoon alles want ze was niet geplant ze was door de pil heen gekomen

maar als ik jullie was zou ik nog even wachten en dan met een paar dagen gewoon naar de huisarts gaan voor een test of verwijsing naar het ziekenhuis
    ik wacht tot 17 december en dan ga ik naar me huisarts weer en dan moet ie me maar door stuuren wat ik heb nu een anticonsepie staafje in me arm maar die is net zo betrouwbaar als de pil

suc6 allemaal

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ok bedankt! helemaal vanwege jouw info van jouw vorige zwangerschap...succes

8. chan1983

chan1983 Lid

29 dec 2007
    8
    0
    0
    Hey meiden,

Ook ik ben nu (nog maar) 2 dagen overtijd, maar normaal gesproken altijd op tijd ongi... (zie mijn cyclus hieronder)... Ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar zit nu op dag 30... :(
    Vanochtend een test gedaan, maar was negatief... :(
    Toch zeker al anderhalve week last van lichtelijke buikpijn alsof je ongi wordt, maar tot nu toe nog steeds niets...
    Wordt er helemaal nerveus van... :oops: zeker omdat dit onze laatste poging zou zijn voordat we hulp zouden gaan inroepen van de huisarts... Zou het dan deze keer toch nog raak zijn?
    Maar toch vreemd dat ik dan een negatieve test heb...
    Ik ga er toch maar vanuit dat het niet raak is, anders is de teleurstelling zo groot... Maar het kan nog.....

Liefs!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier word ik dus heel blij van :D
    Proficiat meid, wat een leuk nieuws!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had gister een feestje en baalde zo van de negatieve test dat ik wel gedronken heb. En best flink ook :oops:
    Als ik dit dan lees, voel ik me toch schuldig. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar stel dat... shit zeg, dan heb ik gisteren een enorm risico genomen!

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja heb ik een tijdje ook gedaan hoor, ik dacht echt van ik ga niet heel mn leven stilzitten want stel je voor....

maar nu het toch wel heel lang begint te duren heb ik steeds meer zoiets van ja...wat nu?

Niemand weet dat we bezig zijn maar wel dat we graag kindjes willen, als ik dan ineens alleen maar cola drink weten ze het gelijk..

12. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Ook hier nog steeds geen menstruatie! Vanochtend een wedstrijd gespeeld en daarbij ben ik plat op de grond neergekomen....ik ging achter de bal aan :oops: Ik viel plat op mijn buik en borsten, ik schrok wel even en moest meteen denken; o'jee stel je voor dat ik toch zwanger ben :(

Zou dit al veel kwaad kunnen? Ik wil nu nog niet stppen met sporten pas als ik echt de bevestiging heb van een zwangerschap. Loop ik nu een risico?

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zonnetje.. ik zou me er niet te veel zorgen over maken. Ik denk dat het niet veel kwaad kan, mocht je zwanger zijn. Op zich zit het vruchtje goed beschermd.
    Ik zou ook niet stoppen voordat je echt zwanger bent. Stel je voor dat het nog jaren gaat duren...

14. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik ben ook overtijd dus ik kan me bij jullie aansluiten.
    Ik heb vanmorgen een test gedaan maar nee hoor geen positieve test :(
    Nou heb ik woensdag en donderdag een heel klein beetje bruine afscheiding verloren, misschien net 4 druppels bij elkaar.
    Weet niet wat dat weer is. Afwachten maar.

15. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik hoor nog steeds bij het groepje!
    begin er een beetje van te balen......sorry

16. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    pff ik ook en wat duurt het lang zeg:(

17. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hier nog een met hetzelfde probleem. Ik zit inmiddels op dag 52 na de eerste dag van mijn vorige menstruatie. Heb vanmorgen de huisarts gebeld. Woensdag kan ik terrecht. Ik heb dit nog nooit gehad, maar mijn testen zijn ook negatief. Dag 39, 44, en 50.
    Nog steeds geen ongi gevoel, maar ook geen zwanger gevoel.
    Wel voel ik me al dik twee weken opgeblazen en heb ik alle kwaaltjes die ik normaal gesproken voor mijn ongi heb al vier keer voorbij zien komen. :( Heel vreemd allemaal.
    Maar goed, ik mag woensdag heen, zul je net zien dat ik dan ongesteld ben :D

Groetjes Fly

18. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Gisteren getest. Helaas nog steeds negatief.

Vandaag toch maar ff vk gebeld, gewoon wachten op ongi, zwangerschap is uitgesloten. Mocht het heel lang gaan duren, kon ik naar de HA gaan.

Stiekem hoop je toch dat het misschien dan toch gelukt is, maar alle hoop werd vanochtend toch wel even de grond in geboord.

COl82: Gefeliciteerd, jij bewijst dat het dus toch wel kan!

Ik hoop nu maar dat de :evil: snel gaan komen, dan kunnen we door!

19. mamalove

mamalove Lid

2 dec 2008
    29
    0
    0

waarom is zwangerschap uit gesloten als ik vragen mag?

20. w3ndela

w3ndela Lid

8 dec 2008
    7
    0
    0
    kapster
    Ik ben 2 weken overtijd test is negatief.. heb hem s avonds gedaan.

morgen ochtend dan maar weer keer testen..

Deel Deze Pagina