Overtijd, test negatief. Wie ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimmy83, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik kan me ook aansluiten...
    Ben nu 6 dagen overtijd. Heb op NOD, 3 dagen en 4 dagen overtijd een test gedaan, allen negatief. Toch heb ik allerlei kwaaltjes: mijn tepels zijn echt veranderd en lijkt iets grotere borsten sinds anderhalve week, heb constant vage pijn in onderbuik sinds 2 weken, ben megamoe sinds paar dagen, af en toe lichtelijk misselijk en mijn broeken zitten strakker bij de buik sinds een week. Weet dat dit laatste dan van uitzettende darmen moet komen.
    Ik heb vandaag geen tijd meer om een test te kopen, ga denk ik pas woensdagochtend weer een test doen. Dan koop ik er morgen weer 1. Mocht die weer negatief zijn, doe ik een week later weer 1, nu ik die verhalen gelezen heb hier van pas na 2 weken een pos test.
    Ik voel helemaal geen ongesteldheid aankomen, de pijn en steekjes in de onderbuik lijken iets anders te zijn dan het gevoel wat je anders hebt. Ook heb ik steeds witte afscheiding.
    Ik heb echt nooit geweten dat een test ook pas later positief kan worden. Weer wat geleerd!

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Col82.
    Gefeliciteerd!
    Go! Dat is ook wat, na pas 14dagen positief!
    In de hoeveelste ronde zat je, veel symptomen?, en net gestopt met pil ofniet?
    Jij kan in iedergeval gaan genieten!
    Groetjes,Manon

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    De verhalen van: ik was al zolang overtijd en toch nog zwanger, geven zoveel moed! Al moet je je hoop er natuurlijk niet op vestigen.........Het maakt het ook wel moeilijker om het los te laten. Ik was er voor mijzelf al uit: ben niet zwanger, gewoon rustig afwachten op ongesteldheid, maar ja, deze verhalen laten toch weer een beetje hoop sprankelen......

Ik weet het allemaal niet meer......Wacht nu al te lang vind ik......misschien toch maar ff de huisarts bellen, grrrrr wordt gek van de onzekerheid!

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoii Knorretje,
    Hoelang ben je overtijd dan?
    Het is inderdaad .. pff .. gewoon rot. Ik had zaterdagavond ongesteld moeten worden, dus ben nu eigelijk nog maar 2dagen overtijd.
    Afwachten, meer kun/kunnen je/we niet doen.
    Success meid!
    Groetjes, Manon

5. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi dames
    Ik heb net getest en je raad het al.... negatief!
    Ik voel me klote... :c:
    He bah.... ik dacht zou het dan toch een keer raak zijn?! Hoeven we dan echt niet verder in de MMM. Wel dus...ik ga maar bellen als de :evil: :evil: er zijn. Die zullen morgen wel komen, dat is elke keer geweest een dag na het testen is het zo ver...
    He Bah.... Was het alvast maar januari, heb geen zin meer in Kerst. Een beetje vrolijk en gezellig doen, heb ik geen zin in....
    En dan met oud en nieuw allemaal mensen over de vloer, wo. een zwangere vriendin, en zwangere buurvrouw.... weet niet of dat wel zo'n succes wordt?!

Fijn dat ik het zo even van mij af kan schrijven...

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Meggy,
    Wat rot voor je! Het is altijd zo een klap, als het negatief uitvalt.
    Zeker in deze maand, kerst/feest etc. Jou dag komt nog wel hoor!
    Succes ermee! Groetjes, Manon

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant

8. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Hier ook iemand die over tijd is en een negatieve test had vanochtend.
    Eigenlijk ben ik al vijf dagen overtijd en heb ik een hele korte cyclus, maar voor de zekerheid had ik de banner wat later gezet, maar over die datum ben ik ook al heen.

Ik ben nooit over tijd, eerder te vroeg. En als ik onregelmatig ben dan schommel ik tussen 21 tot 26 dagen.
    Ik heb al twee zoontjes en bij hun wist ik altijd vantevoren al als ik zwanger was of niet. Nu, weet ik niet wat ik moet denken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik last van steekjes heb in me baarmoeder, wat ik normaal niet heb.

Bij mijn zoontjes heb ik altijd op dag 30 getest. Ik heb namelijk nog nooit in me leven een cyclus langer gehad dan 28 dagen. Zal dat deze keer ook doen! Misschien heb ik te vroeg getest. Wel heb ik zo'n test gebruikt die zes dagen voor je menstruatie zou moeten kunnen aantonen dat je zwanger was.

Nou succes dames en laten we hopen dat we toch zwanger zijn!

9. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    zoals jullie zien ben ik al 32dagen overtijd, 6testen gedaan en allen negatief..van de gyn moet ik maar afwachten op mijn ongi.

Om gek van te worden

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik ook:( getest op 12 dagen en ik weet het ook niet meer

11. mamalove

mamalove Lid

2 dec 2008
    29
    0
    0
    ik ben ook nog steetd niet ongi voel me erg moe
    weet niet wat ik moet maar weer afwachten denk ik

12. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ook ik ben nog steeds niet ongesteld.......heb ook verder nergens last van dus weet helemaal niet wat ik ervan moet denken....

13. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Dank je!
    Het was de 3e ronde na onze miskraam. Ik ben in mei gestopt met de pil, en was toen gelijk zwanger. Dit is helaas een miskraam geworden.
    Heb nog weinig symptomen. Wat last van mijn buik, vooral 's avonds erg moe.
    Vind het best spannend om weer zwanger te mogen zijn. Hoop dat het nu goed gaat.

14. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Volgens de VK was het niet meer mogelijk omdat ze ervan uitging dat ik gewoon een goede test had gekocht en dat er na 13 dagen toch echt wel wat HCG in de urine moest zitten.

Nu net een ietsie pietsie bloed afgevegen en het rommelt lekker onder in mun buik, dus ik denk dat :evil: zijn gekomen.

Maar ja wat ga nu als cyclus aanhouden?

15. ook ik kan me hier aansluiten, na 2 jaar lang een aardig regelmatige cyclus te hebben gehad, en onderzoeken dat bij mij alles goed is ben ik nu al 10 dagen overtijd..
    snap er niks van.. gisteravond nog een digi test gedaan en die gaf niet zwanger..
    dus we wachten t maar weer af

16. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    nou, ik sluit me hier ook aan.

ik ben vandaag 7 dagen over tijd. ik heb 3 dagen na mn NOD een test gedaan...negatief, en ik wacht nu maar tot ik of ongesteld word of ik 14 dagen over tijd ben....dus afwachten geblazen.

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Col.
    Lekker van gaan genieten! Het komt vast goed..
    Groetjes, Manon

18. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Nou jongens, ik ga morgenvroeg de dokter bellen want heb geen zin meer om langer te wachten, en ik laat mezelf niet wegjagen met: wacht nog maar 1 week!Ik voel totaal niks. af en toe een klein steekje en ontzettende pijnlijke borsten! heel raar normaal hoofdpijn als ik ongi moet worden maar heb helemaal geen hoofdpijn, ik heb het alleen ontzettende koud, koude handen en voeten de hele dag door..

nou ik ben benieuwd morgen....

19. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Nou voel nog steeds geen ongi aankomen, heb ook geen test meer gedaan na zondag. Wacht af tot van t weekend en dan kijk ik wel weer.
    Vind het zo raar, ik had woensdag en donderdag een klein beetje bruine afscheiding,wat kan dat nou zijn? Wat zit een vrouwe lichaam toch raar in elkaar :(

20. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik heb hoofdpijn! maar ja is dat van ongi, zwanger of omdat ik druk ben.....

Deel Deze Pagina