He Booboo, Na zoveel dagen overtijd mag je toch zeker wel naar de dokter? Je hebt wel symptomen van zwangerschap... Je hoort regelmatig dat je pas laat positief test? Misschien is dat het.... Succes!
Goeie.. uhm slechtmorgen! Ik heb vanmorgen een test gedaan, en zoals verwacht niks te zien. Ik wilde eigelijk wachten tot zaterdag, dan ben ik per 7dagen overtijd, maar dacht ga het toch eens doen, maar nee .. niks te zien. Ik doe het a.s zaterdag/zondag nog eens (als ik dan nog niet ongesteld ben ) en anders .. laat die ongesteldheid dan maar vlug komen! Fijne dag allemaal, ik ga vlug naar mijn werk! Groetjes, Manon
gelijk heb je meis! Wat zei de Dr.? Mag hopen dat je vandaag een bloedtest mag doen, je hebt al lang gewacht nu... Spannend.
nou ik mag me hier ook aansluiten, alhoewel ik nog niet lang over tijd ben, maar toch... vanmorgen negatieve test gehad, en ook ECHT negatief, niks te zien! terwijl gisteren mijn NOD was, ik hoooop echt dat ik snel ongie word... afwachten geblazen! iedereen succes met wachten en snel hopen op de of op die ene positieve test! liefs suuskebab
@naad, kijk maar eens bij topic verloskundigen info, daar vertellen ze mocht je zwanger zijn dan is het heel normaal dat je een klein beetje bloed verliest, of dat helder of bruinig is maakt niet uit, als het maar weinig is. Omdat de bloedvaatjes in je baarmoeder heel gevoelig zijn is het heel normaal dat er in het begin wat bloed vrijkomt. Hoop voor je dat dat het geval is. En anders een klein beetje bloed is onschuldig misschien toch een aankomende menstruatie wat niet doorzet enz enz. kan me wel voorstellen dat je zekerheid wil, dat afwachten wordt je ook maar moedeloos van. Succes meis!
he balen meis, misschien was je toch nog iets te vroeg, laten we dat hopen! weet je je ei nog? misschien was deze wat later waardoor testdatum ook opschuift...
mooi balen manon! ook hier was vanmorgen mn matcare test negatief.. ben nu 11 dagen overtijd.. zucht...
ik heb in mijn ogen mijn ei gevoeld, tenminste ik heb ma 24 en di 25 november duidelijke pijntjes/steekjes etc gevoeld linksonder... dus tel ik daar ongeveer 14 bij op, dan kom ik op 9 december uit. Ik zou haast denken dat ik een langere cyclus heb, omdat dit mijn eerste ronde is na het stoppen met de nuvaring, maar kan het dan toch zijn dat er een langere lf is.. omdat ik denk mijn ei wel gevoeld te hebben... liefs suuskebab
ja als je net gestopt bent weet je je echte cyclus nog niet. Ik had eerder ook 28 dagen, maar dat is nu 30 geworden. Ik heb eerst een eigen menstruatie afgweacht, zo wist ik dat mijn cyclus weer op gang was gekomen en zijn we toen serieus aan de slag gegaan. Het kan heel goed dat je cyclus iets langer is na de anticonceptie stop. En als je geen ovu test hebt gebruikt weet je niet zeker wanneer je ei was, ik zat er de eerste 2 rondes comlpeet naast, terwijl ik ook iets dacht te voelen ve ei. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. anders kun je volgende ronde ovu test erbij gebruiken, dat maakt het een stuk minder ingewikkeld...
@hummie Ja joh, je hebt ook helemaal gelijk, het is inderdaad maar de vraag hoelang mijn cyclus is. Ik ben uitgegaan van 28 dagen, maar dat zou natuurlijk voor de eerste ronde wel heeeeel gunstig zijn. haha! maargoed, geen bloed geeft moed, als het maar niet te lang duurt. ik word liever gewoon ongesteld, of een positieve test natuurlijk, maar die hoop heb ik al opgegeven! Ik hoop in ieder geval voor alle anderen hier (die al veeeel langer onzekerheid hebben) dat jullie snel duidelijkheid krijgen! Ik zal maar weer eens gaan duimen Groetjes!
hoi, ik ben willemijn, ben sinds juli gestopt met de pil. en helaas nog niet zwanger. Ik ben sindsdien 1 keer ongesteld geweest,om die reden ben ik vanochtend naar de dokter geweest. Ik krijg een kuurtje provera omdat ik nu al 13 weken niet ongesteld ben geweest. Daarnaast moet ik me gaan temperaturen, erg jammer allemaal! Had gehoopt dat het niet met al dit gedoe moest! Dus de ongesteldheid kan ook uit blijven zonder dat je zwanger bent. groetjes
Ik zit nog steeds in ronde 2........Inmiddels ernstig overtijd en geen tekenen van ongesteldheid.....Grrrr vind het zo irritant........Maar ja, kan niet meer doen dan afwachten. Heb 2 weken geleden wel last gehad van bruine smurrie. Volgens vk is dat een teken dat er iets gaande is in de baarmoeder. Heb sinds een paar dagen megalast van mijn tepels, niet normaal meer. Moet ook steeds veel plassen.......Misschien toch nog maar eens een testje doen, dat is dan nr 4........Ben express na 15 dagen overtijd gestopt met testen, had niet veel nut meer dacht ik.....Nu lees ik steeds wel veel verhalen hier van meiden die pas heel laat positief testte.......Ik weet het allemaal niet meer..... Succes allen!
hoi allemaal, ik ben nu ook drie dagen over tijd terwijl ik een regelmatige cyclus had van 20 dagen heb twee testen gedaan maar allebei nega heb ook geen gevoel dat ik ongi moet worden terwijl ik normaal mega buikpijn heb:S ik snap iedereen heel goed hoe ze zich voelen:S maar wie heeft er nog meer ervaring met de tests van kruidvat twee voor 5 euro want ik heb mijn twijfels erover :S nog maar ff weekje wachten met opnieuw testen en dan maar een duurdere test proberen iedereen heel veel succes met wachten ik wacht met jullie mee groetjes laura