hoi, een vraagje heeft iemand weleens een valse positieve test gehad met de matcare sensitive? heb namelijk een test gedaan en er verscheen binnen 5 minuten een lichte 2e streep maar.....dat kan eigenlijk niet want ik ben pas ongi geweest. groetjes silvana
Ik heb mat care maar nog nooit een vals positief resultaat gehad (zowiezo nog niets positiefs ) geen streepje of niks (ik heb die je 4 dagen voor NOD kan doen) Kan het niet zijn dat je ongesteld bent geworden maar toch zwanger bent? Waarom heb je eigenlijk getest als je net je menstruatie hebt gehad?
Hoi Silvana, Ik heb dit topic verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten. Graag goed opletten, waar je een topic plaatst. Groetjes Elvira moderator
had getest omdat mijn menstruatie zo raar was dit keer, normaal heb ik altijd hevige menstruatie pijn en nu had ik bijna nergens last van alleen dan dat ik wat bloed verloor als ik liep. als ik s'avonds tv zat te kijken verloor ik geen bloed en ook s'nachts in bed niet en tijdens het plassen ook bijna niets.
dan lijkt me kans aanwezig dat je zwanger bent zou over paar dagen nogmaals testen.. streep zou duidelijker moeten zijn dan
heb wel vaak negatief getest! maar dat deed ik ook met da en kruitvat etc.... kan je geen foto plaatsten van je test?is het een dikke rode streep? bij mij waren het steeds lichte strepen dit is mijn ervaring! testte namelijk 1ste kerst met da binnen 10 sec positief! en de andere negatief! gewoon cb of kruitvat halen?