Hallo, Ik ben ramona en ben 22 jr. Ik gebruikte al een hele poos Microgynon 50.. maar had het idee dat die te zwaar was voor mij op de 1 of andere manier, want als ik stopte met de pil duurde het altijd 5 dgn voor dat ik ongesteld werd. Heb nu een maand Microgynon 30 gebruikt om te proberen.. maar ook erg ziek geweest (flinke buikgriep). Ik moest zondag (23 nov) ongesteld worden, maar had de 25e savonds 1x een roze veegje aan het toiletpapier, en dat was alles! Ben bij de dokter geweest 25e (smorgens) een test gedaan, maar was negatief. Normaal gesproken ben ik altijd best slim ongesteld. Maar nu werkelijk helemaal niets! Zou dit kunnen komen doordat mijn lichaam van slag is ivm een lichtere pil (al zou je verwachten dat je dan juist eerder ongi word), of zou het toch een eventuele zwangerschap kunnen zijn? Graag hoor ik het van jullie want t maakt me best onzeker! Liefs Ramona
Hoi Ramona, Ik zou vandaag even bij de kruidvat een zwangerschapstest halen en morgenochtend testen. Vergeleken met de 25e moet je HCG morgen verdubbeld zijn. Als ie dan nog negatief is zul je toch moeten afwachten en eventueel over een paar dagen weer testen of wachten tot je ongesteld word. Heb je behalve die roze veeg last van andere kwaaltjes?
Tja ik heb al ong 1,5 week constant een zeurderig gevoel in me onderbuik.. slaap slecht en moet vaak na de wc (beide boodschapjes) en moe.. maar ja misschien komt dat omdat ik zo slecht slaap... heb de 25e een test gehad bij de dokter maar was nog negatief, heb vandaag testen besteld die komen als het goed is morgen binnen.. word er wel onzeker van want weet niet goed wat ik er van moet denken..
Tja inderdaad wat je zegt, kan vanalles zijn. Laat het morgen maar even weten als je getest hebt. Ben benieuwd. Is het trouwens wel gewenst als je zwanger blijkt te zijn?
vanmiddag een cb digitaal gedaan, maar wederom negatief. kwam te staan niet zwanger, maar toch verbeeld ik me daar een streepje te zien maar goed.kruidvat was negatief, die van 7,49 foto in album van de cb niet erg duidelijk maar gewoon afwachten pff
Ik ken mensen die door de pil helemaal niet meer ongesteld werden of 1 x in de 4 - 5 maanden ofzo dus misschien dat dat bij jou ook is? Maar van de andere kant je hebt het eerst wel gewoon gehad bij de andere pil dus dan zou je zeggen dat je nu ook gewoon ongesteld zou moeten worden.... Ik zou gewoon eventjes afwachten en binnenkort nog een test doen (over 4 - 5 dagen ofzo)
ja werd gewoon iedere maand netjes ongesteld niets aan t handje.. nou ja gewoon maar afwachten en dan idd met een paar dagen maar eens weer testen...
die streep op je cb digi test zegt niks; die komt er ook te staan als je niet zwnager bent. staat op zich ook in de gebruiksaanwijzing; niet naar de strepen kijken, want dat zegt niks. voor de rest: lijkt me dat je echt niet zwnager bent, na al die negatieve tests. je lijf kan flink van slag zijn van ene pilwissel. wat zei je huisarts er verder van dan? sterkte!
ik had op de digitale ook eerst wel 2 strepen staan aan de binnen kant maar er stond niet zwanger 2 dagen later weer gedaan en toen stond er toch echt zwanger daarvoor ook digitale test gedaan en die gaf toen maar 1 streepje en 3 dagen later dus 2 strepen met niet zwanger en weer 2 dagen later 2 strepen met zwanger