Hallo allemaal! Vorige maand, 16 juni, ben ik gestopt met de pil. Heel spannend natuurlijk! Een week later werd ik ongesteld (dat had ik ook altijd zo laat met een stopweek). Niet lang daarna werd ik weer ongesteld, op 1 juli. Er zaten maar 4 dagen tussen En vandaag ben ik weer ongesteld geworden! Wie van jullie heeft dit nog meer gehad, het zal ongetwijfeld met het ontpillen te maken hebben maar een beetje raar vind ik het wel. Zo kan ik natuurlijk nooit mijn cyclus normaal berekenen Als ik vanaf de ontrekkingsbloeding reken dan zitten er 29 dagen tussen nu, dat zou normaal zijn volgensmij. Maar dan nog die ene ongesteldheid er tussen door, 4 dagen na het einde van de ontrekkingsbloeding. Volgensmij is het een beetje een vaag verhaal geworden, ik ga maar gauw wat broodjes in de oven doen, dat helpt vast
Ik zou het nog even de tijd geven om een ritme te vinden. Als je het niet vertrouwd kun je voor de zekerheid altijd even langs de HA gaan. Succes!
De tijd geven doe ik het zeker, ik ben immers nog maar een maand gestopt en ga helemaal nergens van uit. Had alleen niet verwacht dat het ook zo zou kunnen gaan. Ik lees eigenlijk alleen maar verhalen over meiden bij wie het helemaal niet op gang komt, of bij wie er hartstikke lange periodes tussen zitten. En dan kom ik met het tegenovergestelde, vandaar mijn vraag