Overtijd...test negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Skf85, Jun 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skf85

Skf85 Lid

Jun 1, 2011
    6
    0
    0
    ondernemersvrouw
    zuid holland
    Zoooo vervelend!
    Bijna een week overtijd en 2 negatieve testen!!!!
    Maar ik denk dat m'n lichaam gewoon van streek is van het ontpillen...
    In het begin dacht ik nog wel symptomen te hebben dat duit op een zwangerschap, maar die zijn weer verdwenen.... Veel plassen, gevoelige tepels en een opgezette buik!
    We wachten het nog maar even af! Anders de doktor inschakelen!!:(

Groetjes Suus

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,545
    66
    48
    Female
    Gelderland
    Hoe lang is het geleden dan dat je met de pil gestopt bent?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Dat was ook mijn vraag.. want verwacht niet dat de HA veel doet als het de eerste cyclus na de pilstop is (en ook niet als het de 2e of 3e is..).

4. Skf85

Skf85 Lid

Jun 1, 2011
    6
    0
    0
    ondernemersvrouw
    zuid holland
    1 mei was mijn 1e dag van m'n laatste menstuatie, toen ben in ook gelijk gestopt met de pil.

Dus ik denk zelf ook wel dat het daardoor komt...
    Heel je cyclus is van streek na 14 jaar de pil te hebben geslikt!

Vandaag steken/krampen in de onderbuik gehad en nog steeds opgezet! Gister had ik daar ook al een beetje last van.
    Maar we gaan er maar vanuit dat het even duurt voordat m'n lichaam snapt dat tie 't werk nu zelf moet doen....

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan goed zijn dat dit nu pas je eisprong is! Heb je getempt of ovutestjes gebruikt?
    Want je gaat blijkbaar van een algemene cylus van 28 dagen uit met op dag 14 een eisprong, maar zeker als je net gestopt bent met de pil, moe je daar helemaal niet op rekenen, dat kan nogal anders lopen!
    Wil je enig zicht hebben op wat er in je lijf gebeurt, dan is tempen of testen met ovutesten wel zo handig....

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat was dus nog een pilbloeding en nog geen echte menstruatie.

Je lichaam moet inderdaad nog op gang komen, vrees ik. Je hebt nog geen natuurlijke menstruatie gehad na pilstop. En omdat je lichaam het allemaal weer zelf probeert te doen, kun je allerlei klachten krijgen die lijken op zwangerschapssymptomen.

Ook kun je nu helaas nog niet spreken over "overtijd zijn". Je weet niet wat je cyclus gaat doen namelijk. Met de pil had je een nepcyclus van 28 dagen, maar daar kun je nu dus helemaal niet meer van uit gaan.

Ikzelf werd pas na 126 dagen na pilbloeding ongesteld destijds. Daarna was ik gelukkig wel meteen regelmatig (cyclussen van 27/28 dagen). Hoop niet dat dit jou overkomt.

Er zijn trouwens ook vrouwen die direct na pilstop zwanger raken. Dus lekker blijven doorklussen! En af en toe een zwangerschapstestje doen.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Be Happy
    Ik ben na het stoppen van mijn pil helemaal niet ongesteld geworden, ook geen pil-menstruatie.
    Pas precies 4 weken later kwam er een bloeding van hier tot heb ik jou daar :O
    Nu zit ik te wachten op de volgende bloeding, maar voor ik mijn menstruatie kreeg had ik ook last van de ene kwaal na de ander.
    Sterkere reuk, veel afscheiding, opgeblazen buik, heel erg moe, humeurig, vaak misselijk, ongelofelijk gevoelige borsten inclusief aders... werd er bijna gek van
    Heb er in die periode ook wel een stuk of 3 testen doorheen gejast, maar allemaal negatief.

Je lichaam kan je meer voor de gek houden dan je je voor mogelijk houdt ;)
    Ik hou stiekem ook de 28 dagen aan hoor, maar ik heb altijd een doosje tampons in mijn tas voor het geval dat.....

8. Skf85

Skf85 Lid

Jun 1, 2011
    6
    0
    0
    ondernemersvrouw
    zuid holland
    Dat is inderdaad waar!
    Maar omdat je er geen grip op hebt en niet weet waar je aan toe bent is het vervelend! Maar weet wel dat ik niet maar aan de pil ga.... Wat een rommel is dat zeg!
    Een ovulatietest is inderdaad een optie! Die heb ik nog niet gedaan!!

Jeetje Be Happy.. 126 daggen????
    Nee daar wordt je niet vrolijk van!
    Dus eigenlijk moet ik me dan nog een beetje gaan schamen met een week :&

Maar je gaat natuurlijk opzoek naar antwoorden op internet...
    En ja... Daar lees je ook verhalen dat na 5 negatieve testen mensen alsnog zwanger blijken te zijn.
    Daar maak je jezelf natuurlijk een beetje gek mee!!!

Inderdaad....blijven klussen ;) we zien het vanzelf wel!
    Maar het blijkt maar weer dat ik me geen zorgen hoeft te maken!!!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, ik was na 7 negatieve testen toch nog zwanger.... 19 dagen overtijd eindelijk een positieve test in handen. Maar ik had mijn ei wel getempt en dus uiteindelijk 33 dagen na ei die positieve test. Het kan allemaal.
    Maar zo nog aan het ontpillen enzo zou ik daar niet van uitgaan en klinkt dit me meer als je eisprong, OF -kan ook nog- een naderende menstruatie. Zonder pil gaat je lijf gewoon doen wat het moet doen en geloof me: dat voel je ook wel aan je lijf :D/:(

Share This Page