Overtijd....test negatief.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naoompie, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naoompie

naoompie Nieuw lid

20 feb 2007
    4
    0
    0
    Hoi, :D
    Mijn man en ik zijn nu 2jr bezig met nr 2,de eerste is 3 jr.
    Ik ben nu voor de 3e x aan de clomid geweest,en bij de gyn bleek,dat ik mn eisprong de 14e,of de 15e dag gehad heb.
    Ik wordt dan meestal 14 dgn later ongi,maar het is inmiddels 19 dagen geleden,dat ik mn eisprong gehad heb.
    De test is negatief,ik voel lichamelijk niet zoveel,behalve gevoelige borsten,maar dat zijn ze ook,als ik ongi moet worden.
    Ik verbeeld me dat mn mond wat voller is,was tie ook bij de eerste,maar ja,als je lang genoeg in de spiegel kijkt,valt je genoeg op he?! :confused:
    Maarre..heeft hier iemand ervaring mee?
    Bij de eerste,een zoon trouwens,duurde het ook lang voordat de test pos was.......
    Kan het ook zijn,dat mn HCG hormoon lager is dan gewoonlijk :(: :(:

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Heb je altijd een redelijk betrouwbare cyclus gehad?

3. naoompie

naoompie Nieuw lid

20 feb 2007
    4
    0
    0
    Mn eisprong was de 14e,15e dagvd cyclus
    Ik ben erg onregelmatig geweest,soms wel 48 dgn,maar door de clomid(?),of inelk geval,sinds ik die slik,ben ik regelmatiger.
    1e x ei op 19e dag,14 dgn later ongi
    2e x ei op 17e dag,14 dgn later ongi
    Nu ei op 14/15e dag,19 dgn later nog niet ongi...

4. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Wacht nog een paar dagen en als de :evil: er dan nog niet zijn doe je de test nog eens...wie weet!?

5. Niet meer actief

Als je zeker weet dat je toen je ei gehad hebt, dan is er wel een heel grote kans dat je nu zwanger bent ja, ook al geeft de test een negatief resultaat. Misschien kun je het best morgen even naar je huisarts gaan zodat deze wat bloed afneemt. Dan heb je zekerheid.
    Succes, ik hoop dat je zwanger bent!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik hoop ook voor je dat het raak is, maar weet uit ervaring dat dat helaas niet zo hoeft te zijn. ik werd met 9 dagen over tijd en veel zwangerschapsverschijnselen ook ongi. maar er zijn ook mensen hier waarbij het ondanks een negatieve test wel raak was, dus wie weet..

Deel Deze Pagina