Ik ben een beetje in de war, we zijn nu voor de 2de mnd bezig om zwanger te worden, (wat klink dat raar) ff anders formuleren , Mijn man en ik, proberen nu voor de 2de mnd zwanger te worden, zo dat klinkt beter. Ik heb deze site gevonden en wil de ovulatiekalender gebruiken. Maar wat is nu mijn eerste dag van de mentruatie, en wat is nu mijn cyclus duur? Ik hou het al een tijdje bij, maar ik snap het niet. Dit is mijn situatie: na 23 dagen begin ik bruin te vloeien, heel weinig en soms verdwijnt dit ook weer voor een paar dagen, soms blijft die bruin vloeiende periode ook uit, maar meestal moet ik wel mndverband etc gebruiken. Dan 3 dagen later, (na 26 dagen) begin ik te mentrueren, dat wil zeggen, ik begin hevig(er) bloed te verliezen. Als ik in de kalender de start datum van de 23 dagen cyclus invoer (want ik ga er vanuit dat als ik bruin vloei dat ik dan ook mentrueer) en ook aangeef dat ik een cyclus heb van 23 dagen, dan komt daar een datum uit. Dat is mooi, de eerste datum van mijn vruchtbare periode valt dan alleen op de laatste dag van mijn mentruatie. Ik verlies dan nog steeds bloed, want mijn daadwerkelijke menstruerende periode duurt 4 tot 5 dagen. :x Mijn vraag is dan dus ook, wat is nu mijn cyclus? Is dat nu inderdaad 23 dagen de dag dat ik bruin begin te vloeien : Of is dat 26 dagen de dag dat ik daadwerkelijk bloed verlies :
Je moet inderdaad vanaf het moment dat je echt rood bloed verliest gaan tellen, dus dat is dan 26 dagen als ik het goed zie. Dus rood bloed = dag 1
Eens met de andere dames...tellen vanaf rood Jeetje even op je site gekeken mooi zeg je kunt er wat van! Ik heb zelf ook altijd naar de A voor beeldende kunsten gewild..vroeger, maar heb toen de verkeerde keuze gemaakt (gaan werken en samenwonen ) Maar goed That' s life! Maar je tekeningen en schilderijen zijn erg uniek Succes met zwanger worden! Mirre