Foto: Positieve zwangerschapstest???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hellokitty, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellokitty

20 aug 2011
    16
    0
    0
    Mama || Huishoudhulp || Verkoopster
    BE
    Hoi iedereen!

Ik had gisteren getest en ging er vanuit dat het nog veel te vroeg was. Dus keek ik na 4 minuten heel vluchtig en zag niet meteen iets dus legde hem weg in de kast.

Net deed ik de kast open omdat ik iets moest nemen en ik zag dit! Heb ik dit gisteren over het hoofd gezien omdat het zooo licht is? Ik durf er nog niet vanuit gaan en test woensdag nog eens! Duimen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      62
  2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    ...lastig want buiten de tijd is negatief... Dus zou morgen weer opnieuw proberen. Is het echte positieve test dan zal morgen heus binnen de 5 min en lijntje verschijnen.

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hoeveel later zag je deze streep?
    tja het kán goed nieuws zijn maar zou ook best een indroogstreep kunnen zijn, heb laatst ook zoiets gehad (zie foto, en ook eens met de kruidvattest) een paar uurtjes later, schrok me rot maar het was dus echt niks

hoop uiteraard voor je dat het wél goed nieuws betekent, succes!

Bijgevoegde bestanden:

• indry.jpg
      indry.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      33
  4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Het zou kunnen, ik had dit namelijk ook.

Deed met 4 weken een test omdat ik iets raars in mn buik voelde en heb de test op de wc laten liggen. Aantal uur later dacht ik ohja en ging kijken en zag dus een positieve test!

Voor de zekerheid dag erna nog een gedaan en daarna nog een van een ander merk hihi en inmiddels 14 weken zwanger.

Probeer het morgen ofzo nog eens:)

5. Hellokitty

20 aug 2011
    16
    0
    0
    Mama || Huishoudhulp || Verkoopster
    BE
    Na 4 minuten had ik gekeken, er vanuitgaand dat het nog te vroeg was en dan weg gelegd. Dus niet meer naar gekeken.. Jammer eigenlijk.. Maar woensdag test ik nog eens.

Bedankt voor je reactie!

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Lastig, want de streep is niet roze. Bij mijn positieve testen waren de strepen echt roze(ook na een aantal uur) zou morgen nog eens testen ja.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Streep is niet roze en loopt erg scheef. Dit zie je vooral goed bij inzoomen.

Vind het meer een urinevlek sorry.

Doe eens 4 druppels water in het druppelvak en maak daarna eens een nieuwe foto?

Neemt niet weg dat ik hoop dat je volgende test wel positief is!

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik vind m wel gewoon positief hoor. Ik had op 10 dpo ook pas een tuurstreepje na afleestijd. Was minder duidelijk dan deze. En toch echt zwanger. Gewoon over paar dagen weer testen!

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb eens 4 van deze testen in m'n handen gehad. Van verschillende plasjes. Toch werd ik gewoon ongesteld op de datum dat het hoorde. Ik ben bang dat dit een indroogstreep is 😞
    Ik hoop uiteraard dat ik het mis heb!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    hij loopt idd schuin (bovenkant vd streep).
    ik zeg dat dit een indroger is helaas.

hopelijk snel een echte posi test

12. nono

nono Niet meer actief

Indroger..

Deel Deze Pagina