Ja inderdaad, op de foto is hij heel slecht te zien!! Ik hoef hem niet in bepaald licht te houden zeg maar en stond er redelijk snel, Ik zag net weer dat hij nu stuk donkerder is (maar niet meer geldig) Zaterdag weer is een testje doen als ik het zolang volhoudt Zie jij iets erin? (Foto is op vier/vijf minuten) Ik duim zo voor ons!!
Hoe is het met jou Mila89?? Ik heb sinds woensdagavond bruine afscheiding...gisteravond zelfs wat bloed... Maar echt heel minimaal...dit is echt niet als mijn normale menstruatie...het is net alsof het niet wil doorbreken...ga er maar vanuit dat het niet goed zit😞 Heb niet meer getest, wacht nog even anders doe ik maandag nog een test en mocht deze negatief zijn bel ik denk ik toch even met de huisarts. Vind het echt vreemd. Word normaal echt altijd strikt op de zelfde dag ongesteld. Ben inmiddels ook al zo een 2 jaar niet meer aan de pil dus kan daar ook niet aanliggen. Hoop van jou een positiever bericht te horen! Liefs
Ik ben nu 2 dagen overtijd en jij al 7.. En we waren ongeduldig voor onze nod, ik heb niet eens meer een testdrang 😂
Ik ben zelfs 14 dagen over tijd en test nog steeds negatief ik had een andere forum geopend, maar daar zeiden ze dat t bijna onmogelijk was dat ik zwanger zou kunnen zijn ivm dat ik t laatst 1 dag na mijn menstruatie met me mannetje had gevreen (me man woon in turkije) misschien heb ik wel een menstruatie overgeslagen maar dat merk ik pas over 2 weken.. Ik duim voor jullie meiden
O wat vervelend zeg! Lijkt op oud bloed, ik heb dit ook gehad de 8e een beetje en de 11e een beetje helder rood bloed (heel weinig en zonder stolsel, 1 inleg vol totaal) Dus zolang het niet doorbreekt kan het nog alle kanten op denk ik Maar die onzekerheid is killing he Hier ook erg onzeker, niet erg veel klachten meer Maar ook nog geen menstruatie.. Begin toch erg te twijfelen of die druppels bloed de 11e geen menstruatie is geweest (maar het was echt zo weinig en anders ) Morgenvroeg ga ik testen! Mijn laatste test was dinsdagochtend daarop zag ik wel een vaag lijntje binnen vijf minuten maar grijs Foto staat in me album, Wat vind jij van de test? Er is bij mij nog 1 theorie, mijn LF is ongeveer 8 dagen, en mijn vruchtje kan lang gezwommen hebben voor het innestelde, daarbij een laat ei rond 10 oktober, 21 oktober ziek geweest dus misschien is toen mijn innesteling begonnen?.. Dus dan zit ik vandaag ongeveer 9 dagen na innesteling, dan kan dinsdag ochtend nog te vroeg zijn geweest,,? Dat is het enige wat ik kan bedenken! Want anders ben ik nu 13 dagen over tijd Ik hoop snel op een positieve test voor ons alle Liefs
Jeetje dus jij heb ook wel wat bloed gehad? Het is daar beneden ook gevoelig en het jeukt ook. Zeker als ik op m'n fiets zit merk ik dat het gevoelig is??? Dit is sinds de donkere afscheiding. Het is echt weinig alleen soms te zien bij het afvegen. Geeneens in m'n onderbroek. 1x een veegje en ook geen stolsels. Ik vind het moeilijk te zien op de foto. Maar toch is het wel een goed teken een vaag streepje. Ga heel hard voor je duimen meis. Laat je het weten morgen! Liefs
Dankjewel meid Ja hier dus ook wat bloed gehad, hoeft niet altijd slecht te zijn. Als je zwanger bent is alles beter doorbloedt he, Mijn menstruatie is altijd met stolsel en veel, daarom is dit ook zo gek Het maakt je gewoon erg onzeker Ik duim ook voor jou Liefs
Nee het is niet omdat ik seks heb gehad. Want dit is niet de eerste keer dat ik seks heb. Maar je lichaam kan je voor de gek houden zeggen ze. Maar als ik mijn memstruatie krijg of over 2 weken nog niet wordt dan zal ik jullie berichten. En dan ga ik gewoon eisen om een bloedtest wat ik wel weet is dat ik helemaal gek word van onzekerheid
Ja inderdaad hoop het ook.. Soms heb ik dan toch hoop maar als ik weer test ben ik weer helemaal chagi.. Maar me klachten zijn over behalve dat ik beetje ontstopping heb.. Maar ik zie wel
Had in je andere topic ook al gereageerd hihi Zie een duidelijke streep hoor!!! Voorzichtig Gefeliciteerd
Hoi dames. Ja hoor die test ziet er positief uit dus gefeliciteerd Hier nog iemand in hetzelfde schuitje. Vandaag 1 dag overtijd (alweer bijna 2 aangezien het alweer bijna morgen is). En heb vanmorgen getest...omo wit. Ik had toen wel vlak daarvoor 3 bakjes koffie gedronken. Maaaarrr 2.5 uur later toch weer gekeken op de test en tot mijn verbazing zag ik een hele lichte 2e streep. Nu weet ik dus niet wat ik moet denken ben echt in de war. Vanavond wat lichte ongikramojes gehad maar tot nu toe nog steeds GEEN bloedverlies.
Helaas vanmorgen 2 dagen overtijd dus had goede hoop maar ben net weer ongesteld geworden Op naar ronde 12.....*zucht* We hebben wel besloten om naar de huisarts te gaan als het in ronde 12 ook niet lukt.
Hi dames, ik lees al een paar daagjes mee met jullie en supergaaf dat je positief getest hebt ERS!!!!!! Gefeliciteerd! Hier een soortgelijke situatie, altijd regelmatige cyclus gehad, nooit last gehad van ontpillen en nu ineens 3 dagen overtijd 😱 ...2 dagen voor NOD negatief getest en op NOD een super onduidelijke test waar ik niets uit op kon maken (op foto gezet in ander topic)... Kortom ongeduldigheid en onzekerheid ten top hier 😔 Komt het vaker voor dat de ongesteldheid alsnog doorbreekt of zijn er vaker dames die zwanger blijken te zijn? Pfff helemaal niet leuk dit