Vruchtbaarslijm vlak voor dat je ongesteld wordt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb op dit moment vruchtbaarslijm met wat bloedverlies, wat moet ik hier nu weer van denken? Iemand ervaring?

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Het zou kunnen betekenen dat je menstruatie eraan komt. Heb ik namelijk ook wel eens paar dagen voor mijn ongi.
    In je andere topic las ik dat je (dacht) dat je eisprong ongeveer 2 weken geleden was maar niet heeft doorgezet. Is dit misschien je eisprong?
    Wellicht zou j ook een zwangerschapstest kunnen doen omdat je ook last had van bruinverlies paar dagen geleden (innestellingsbloeding?). Kortom kan van alles zijn. In ieder geval succes.

Vanilia

3. Milla

Milla Niet meer actief

Dank je wel voor je antwoord, wat jij zegt klopt precies, ik heb alleen geen eisprong gehad, dat weet ik door te temperaturen, dus het kan geen innestelingsbloeding zijn.
    Ik had nu al een week lang heel licht bloedverlies en nu gister was het over. Nu is het weer terug met vruchtbaarslijm, ik snap er niks van!
    Ik doe ook iedere dag een ovulatietest (sensitest) maar die geeft al de hele week een positieve uitslag, dus daar ga ik ook maar niet vanuit.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    misschien een heeeeeeeeeeeele traaaaaaaaage eisprong? Ik had vorige maand ook een hele week af en aan beetje bruinig bloed met vruchtbaar slijm. Had daarna pas m'n posi ovutest.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zijn die ovutesten de hele week al echt goed positief, de teststreep net zo dik of nog dikker dan de controlestreep?
    Als dat zo is dan zou ik ook een zwangerschapstest doen. Ik wil je niet te veel laten hopen, maar het zou kunnen dat je 2 weken geleden toch je ei hebt gehad. Positieve ovutesten kunnen ook op zwangerschap duiden, zo niet dan weet je dat tenminste zeker.

6. Milla

Milla Niet meer actief

Ja de ovutesten zijn de hele week al echt dik positief. Het is wel sensitest en ik vertrouw niet zo op sensitest. Zwanger kan ik niet zijn, want ik heb geen eisprong gehad, mijn temp bleef laat en is nog steeds hetzelfde. Verder heb ik ook totaal geen kwaaltjes die ik bij de andere zwangerschappen wel vanaf het begin had. Als ik over een week nog in hetzelfde schuitje zit zal ik zeker een test doen. Ik hoop net als wat Tezz zegt op een trage eisprong..

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Milla,

Ik denk eigenlijk ook dat een zwangerschapstest helemaal geen verkeerd idee is hoor. Ik heb zelf goede ervaringen met de sensi test.
    Als ze bij jou al bijna een week lang positief aangeven zou het kunnen duiden op een eventuele zwangerschap. Je schijnt namelijk positief te kunnen testen vlak voor/rond je nod met een ovulatie test.
    Kwaaltjes hoef je niet perse te hebben. Veel meiden krijgen pas rond de 6e week herkenbare symptomen. Oh ja, maar hier hoef ik jou niks over te vertellen aangezien je al eerder zwangerschappen hebt mee gemaakt ;) .
    Tja, wat betreft dat je temperatuur niet omhoog is gegaan rond je vermoedelijke eisprong heb ik ook geen antwoord op.
    Als ik jou was zou ik een deze dagen toch een testje doen.....
    Succes.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zou toch een zw.test doen, ook na je antwoord.
    Want volgens mij blijft bij een late of trage eisprong je LH-niveau niet een week lang op een piek. Als een eisprong om wat voor reden niet lukt zakt je LH-spiegel om een dag voor 'de 2de poging eisprong' weer te stijgen.

Een volgende zwangerschap hoeft niet precies te lijken op je vorige hè ;)
    En een week lang vette postieve ovutest...... ik blijf denken aan zwangerschap. Maar goed, ik kan het natuurlijk ook helemaal fout hebben.

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ga zo even een testje doen, zie ook mijn andere topic ' kun je zonder temp verhoging toch zwanger zijn' Ik ben benieuwd!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Spannend joh!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, ovulatietest is wel weer positief, en ik heb wederom heel licht bloedverlies, gek wordt ik ervan!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tjees......... wat raar allemaal!
    Ik heb nu ook geen idee meer, verdarrie.

13. Milla

Milla Niet meer actief

Ik weet best veel over zwanger worden, cyclussen, afwijkingen enz. ik heb in die vijf jaar al heel wat geleerd daarover, maar hier snap ik zelf ook niks van. Morgen maar even contact opnemen met huisarts/gyn denk ik...

14. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi milla.
    ik heb ook last van slijm, en krampen in mijn buik.
    heel erg moe en zo,
    misselijk.

groetjes honey

15. Milla

Milla Niet meer actief

Dat klint meer als zwanger, je zou een testje kunnen wagen..

16. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi milla.
    ik ga ook een test doen, maar weet niet waneer.
    maar de zijn ook teste die alleen smorgens kan doen toch.
    ik hoop voor jou dat je ook naar 28 dagen een positiefe test in hand heb.

groetjes honey

Deel Deze Pagina