Zal ik doortesten met ovulatietesten of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moppiemuis, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Hoi allen,

4-10 is mijn spiraal verwijderd. Ik heb ovu testen gedaan tm 29-10 en het toen een soort van opgegeven. Geen positieve test gehad.
    Nu is het 38 dagen na het verwijderen van mijn spiraal en ik wordt maar niet ongesteld.

Ik ben in ieder geval niet zwanger, ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
    Zal ik nou nog door blijven gaan met ovulatie testen? Of zal ik gewoon wachten tot ik ongesteld wordt en daarna hopen dat ik een normale cyclus begin en dan weer gaan testen.

Ik heb overigens geen ervaring met zo'n lange cyclus, ik was altijd hele regelmatig, na het verwijderen van mijn eerste spiraal ook gelijk regelmatig. Alleen deze keer laat een ongi nogal op zich wachten.

2. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Vervelend is dat wachten he? Aangezien je nu geen idee hebt hoever je in je cyclus bent zou ik pas beginnen met testen na m'n menstruatie. Het zou mij een hoop frustratie schelen!

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ja ik ben aardig gefrustreerd inmiddels haha. Ik dacht dat dus ook, maar in mijn achterhoofd zit dan zo'n stemmetje met 'je wilt toch geen ei missen?!' Maar ik heb er nu al een heleboel testen doorheen gejaagd en op deze manier wordt het een dure hobby haha.
    En ik ben gewoon gefrustreerd. Ik heb geen tekenen dat mijn ongi eraan komt, en ik baal er van als een stekker

4. defbruin

defbruin Lid

9 okt 2014
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik zou deze keer afwachten, die testen zijn al duur zat. Gewoon om de dag lekker vrijen als dat lukt.

Deel Deze Pagina