Hallo allemaal,ik ben nieuw hier en zit nogal in de stress. Ik heb het laatste half jaar 2 mk achter de rug en ben nu opnieuw zwanger,althans dat hoop ik. Ik zou nu een week of 6.5 zwanger zijn maar clear blue geeft nog steeds 2-3 weken zwanger aan. Woensdagavond krijg ik een echo. Mijn vraag aan jullie is; klopte de indicator bij jullie wel of niet?
Wat vervelend, snap dat je daar stress van krijgt. Bij klopte het wel. Ik durfde met 5+4 pas een CB te doen en kreeg toen een 3+ (en 2 dagen daarna een knaltest van Moeders voor Moeders). Hopelijk betekent het niets, duim voor je!
Het is echt een indicator en geen precieze uitslag. Als je urine wat minder geconcentreerd is dan kan je zomaar een lagere uitslag krijgen dan je verwacht. Ook wordt de concentratie hcg bij een bepaalde termijn te hoog om te meten en heb je ook geen betrouwbare uitslag. Zou dus echt niet meer testen. Hopelijk heb je een mooie echo woensdag!
Er staat op de test 2-3 weken, daar moet je nog 2 weken bij optellen Dus dan ben je ong 4-5 weken zwanger. Meer net wat de dames boven mij zeggen. Het kan zomaar schommelen doordat de urine minder geconcentreerd is, veel gedronken enz. Ik heb alleen maar 1-2 weken op de test gehad en ik heb toch echt twee zoontjes Succes woensdag!
Hierom is mijn gyn daarom dus niet dol op deze testen. Het is een indicatie. Ik scoorde op mijn nod 1-2, maar twee dagen later bleek ik op de echo al 5+1 te zijn
Afgelopen zaterdag had ik een 3+ met ochtendurine. Misschien heb je nog veel gedronken de dag ervoor? Duim voor een goeie echo
Meid niet die testen doen. Dit zijn indicaties. Zij hebben in die testen marges verwerkt. Zit je tussen 1 van die 3 dan zegt hij dat getal. Maar De ene dame komt na 2 weken in die marge en de andere na 3. We maken allemaal hcg op eigen tempo aan. Ik maak traag hcg aan en hang altijd aan de lage waardes. 3+ heb ik nooit gehaald in vorige zwangerschappen omdat ik stopte met testen. Bij dochter niet eens meer gedaan maar wel hcg testen gehad. Om de 2-3 dagen verdubbelde ik net aan.... en toch loopt er hier een meisje rond... Gerustgesteld???
Bedankt voor de reacties! Morgen om 21.00 een echo. Afwachten dus,en zolang ik niet bloed als een rund zal er nog wel hoop zijn!
word echt gek van die stomme testen... het is maar een indicatie... helaas kun je alleen maar afwachten tot je echo. succes!
Ik hoop dat alles goed was! Bij mij was een niet oplopende cb met indicator een duidelijke aanwijzing voor een miskraam helaas. Maar je hoort ook andere verhalen. Er kan altijd was verschil inzitten. Als je zelf niet zeker bent van je eisprong of een tragere hcg opbouw.