zwanger zonder veel symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door soezah, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    hoi,

ik vroeg me dit eigenlijk uit nieuwsgierigheid af.
    kan je ook zwanger zijn zonder dat je er veel van merkt?
    volgende week is mijn NOD een paar dagen geleden heb ik erge buikpijn gehad en rugpijn ( ei was al geweest ) en heb af en toe steekjes aan mijn (.)(.)
    verder niks...

groetjes

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben zwanger en heb bijna nergens last van. Het kan dus wel.

3. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ik had dit x voor mijn nod ook niets en pas sinds 2 dagen pijn in mijn boobs en witverlies en ik test negatief dus ik wacht op de duivels of op een wonder maar dat zal helaaas wel niet

4. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    ah dat is toch leuk om te weten!
    aan 1 kant denk ik zelf van niet, ik wacht nu op mijn ongi. maar aan de andere kant denk ik juist weer wel, had gister ook een rare droom ik was naar een waarzegster en die vertelde dat als ik goed groente en fruit at dat mijn baby dat sneller zou gaan groeien... beetje vreemd dat weet ik maar sommige dromen die ik heb maak ik in het echt ook mee stukken daarvan dan.
    en bride toch zou het bij jou ook best kunnen! wanneer ga je opnieuw testen of wacht je rustig af?

liefs

5. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja ze zeggen wel is dat als je rond je NOD over een positieve test ofzo droomt het wel wat kan betekenen...
    dus wie weet

ja ik ga maar afwachten en als ik het na het weekend nog niet ben maar weer is testen vind het zo zonde van die testen...

en ik weet dat ik laat positest want bij mijn eerste teste ik pas heeeel laat positief dus het kan nog alle kanten op

wanneer ga jij testen ?

x

6. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    spannend! en het weekend is al bijna toch!
    ik ga denk ik pas 2 juli testen als ik dan nog niet ongi ben.
    1 juli is nod.
    ben nu al ontzettend benieuwd!
    normaal zou ik nu ook best chagrijnig zijn een week voor mijn ongi heb ik dat altijd, nu niks! hartstikke vrolijk! verder heb ik dan wel weer zo n aankomend ongi gevoel..
    nog maar een paar dagen en dan kunnen/gaan we testen!
    ben vooral benieuwd wat er bij jou uitkomt!

liefs

7. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    nou ik denk niet veel heb vanmorgen nog NEGA getest dus er zou wel een wonder moeten gebeuren ....

8. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    wie weet word ie pas laat positief, dat was bij je eerste toch ook?
    ondanks je test zou het toch best nog wel kunnen!
    ik blijf voor je duimen!

9. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hoi dames!

Leuk om te zien dat jullie ook zo twijfelen.
    Ik ben net nieuw en ben ff rond aan het neuzen.

Zelf pas in maart gestopt met de pil, maar mijn cyclus is erg onregelmatig, dus weet ook niet of het allemaal klopt...

Heb vanmorgen getest, maar helaas, negatief...
    Weet ook niet precies wanneer ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Ik denk dat ik maar tot het weekend wacht en als het dan nog niet zo ver is, nog maar eens testen.

'T is inderdaad wel een kostbaar grapje om iedere dag te testen...

Succes er mee!

Jollie!

10. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ik heb bij mijn zwangerschap helemaal geen symptonen gehad...
    niet misselijk, niet meer moe dan ik normaal ben, geen rugpyntjes..
    en ben zelfs de eerste 7 maanden ongesteld geweest, zo noemen ze het niet maar ik vond het gewoon hetzelfde.. dus het kan wel :D

11. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja er zijn meerdere twijfelaar hier hoor ik denk dat elke vrouw die bewust bezig is met zwanger worden die onzekerheid wel heeft, ik heb trouwens vanmiddag op sensitest 6 testen voor iets meer als een tientje besteld

dan kan ik iets vaker testen zonder schuldgevoel

maar ik wacht het nog maar even af tot zaterdag of zondag mocht ik het nog niet zijn maar heb nog steeds geen ongi gevoel

12. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    tja, ik voel ook helemaal niets....
    Voor het afgelopen weekend had ik wel zoiets van, "o ik word bijna ongi", want ik voelde krampen, was alleen wel een beetje aan de vroege kant.

Nu voel ik eigenlijk helemaal niets geks meer. Denk dus ook dat het nog wel niet zo ver zal zijn, maar ja, je bent er toch mee bezig.

Heb vanmorgen via sensitest wat tests besteld en die krijg ik morgen.
    Dus wie weet als ik dan nog niet ongi ben, test ik weer een keer...misschien was vanmorgen wel te vroeg.

bye, bye...

13. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ik heb ook besteld bij sensitest besteld maar ik merk wel als ik testen in huis heb kan ik me veel moeilijker inhouden hahahaha

ik heb ook nog geen gevoel maar ik moet zeggen dat ik sinds vanmiddag wel wat krampen heb en nu ik dit typ voel ik het weer dus ik denk toch dat de duivels komen

x

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jollie,

Goede kans dat je te vroeg hebt getest! Binnenkort maar weer een testje wagen?

ALL@ heeft iemand ervaring met Sensi test?

Liefs Nikkie

15. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja ik heb ze al eerder gehad en ik vind ze prima goede prijs zien er goed uit en ze teste dan helaas negatief maar dat bleek te kloppen

dus ik vind ze PRIMA

16. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé bride!

Die van mij doet hetzelfde!

Gisteren dus de sensitest besteld en inderdaad vandaag in huis! Aangezien ik nog steeds niet ongi was, toch maar ff getest, maar helaas...die van mij gaf hetzelfde antwoord.

Het is dus nog niet raak :(
    Lijkt mij ook niet, want ik merk echt helemaal niets...niet eens krampen van het ongesteld moeten worden...

Nu maar hopen dat de menstruatie gauw komt, dan kunnen we weer aan de slag....i.p.v. alleen maar wat hobby'en.

Succes nog voor jou!

Jollie

17. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    hey,

Ik heb net getest en er komt een streepje.....weliswaar heeel licht...Ik ga morgen en erover morgen nog maar een keer testen, het zou dan donkerder moeten zijn geworden..hoop ik!

Echter ik was steeds op zoek naar symptomen. Behalve gisteren een beetje last van onderrug voel ik verder helemaal niets dus het kan echt hoor!

PS Ik durf mijn banner nog niet aan te passen nog een paar testen er tegenaan voor de zekerheid.

18. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé Sanne,

Een klein beetje gefeliciteerd alvast...
    Heb je nog een keer getest, of nog niet?

Ik heb het niet meer hoeven doen, want ik ben vanmiddag ongesteld geworden...beter laat dan nooit. Wel erg lastig zo'n onregelmatige cyclus.

Nu op naar de volgende ronde.

Ik zal in elk geval voor je duimen dat je streepje donkerder wordt en dat je voorlopig niet meer in rondes hoeft te denken!

Jollie

19. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja vreselijk he zo'n onregelmatige Cyclis, ik ken het...

@ Jollie balen dat je ongi is doorgekomen

hier nog weinig alllleeen inieniemienie licht roze afscheiding dus zullen de duivels wel zijn die zich aandienen

maar het is nog niet overduidelijk mischien kijk is het morgen nog wel aan en anders dinsdag maar weer testen en anders naar HA

x

20. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé bride!

Er is nog een beetje hoop...want er is verder niets meer gekomen, dan gistermiddag.

Dus m'n banner maar weer aangepast en nog maar ff afwachten.

Jij ook veel succes met afwachten. Laat morgen maar ff weten wat je getest hebt.

Ben benieuwd!

Jollie

Deel Deze Pagina