overtijd test negetief wat nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wenneke20, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey hey ik moest zondag ongi worden maar helemaal niks wel t gevoel gehad zaterdag dat zondag ongi zou worden maar dat is alweer over ben 2dagen overtyd vanmorgen getest negatief wat nu?ik heb waarschynlijk of ontsteking op me gewrichten of soort reuma en heb medicijnen maar dan mag je niet zwanger zyn wat nu help?

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Of langs je HA gaan om een bloedtest en anders nog even wachten en of twee dagen weer testen.

3. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey wendy wij lopen dus gelijk op.ik heb vanmoren ook negatief getest en ik test pas weer vrijdag mits dat er geen :evil: :evil: langs zijn gekomen.maar als ik jou was zou ik dan maar even naar de HA gaan om bloed te laten prikken.maar heb je ook zwangerschaps symptomen?

groetjes fempje

4. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    misschien de cyclus nu wat langer?
    heb je de huisarts gebeld en hier over info gedaan?
    want als je medicijnen slikt voor je reuma heeft dit toch dan effect als je zwanger bent?

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey hey ja de huisarts is pas vanaf half 2 bereikbaar hebben pauze me cyclus was de andere 2 keer 28 en 29 dagen dus jah ik weet het niet plas wel heel veel en eet meer hahaha heb s morgens om 7uur al honger normaal ook niet me borste worden groter :(

6. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @ wenneke

nou ik had sinds januari dit jaar elke maand gewoon een cyclus van 28 dag of soms 30 dagen mara nooit langer..
    en nu ben ik pas ongi geworden na 50 dagen...
    zomaar ineens...tja we hebben het gewoon niet in de hand...
    gek word je ervan, en helaas kunnen we niet in de toekomst kijken.

na half 2 kan je nog bellen?
    hmm mijn dokter kapt er al mee om 12 uur en daarna dienstdoende arts kan je bellen...
    hmm nog een kleine 8 min dan...
    ik ben benieuwd!

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou nou dokter gebeld de assistente zegt je kan niet zwanger zijn as je nega test ik zeg nou er zijn er genoeg die pas positief na 1week testen zegt ze ja dan moet je over een week nog maar een keer testen en tot die tijd maar stoppen met die tabletten nou lekker antwoord weet ik nog niks sommigen mensen :evil:

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier is nog steeds niks te bekennen wat moet ik toch :(

9. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Misschien moet je nog een keertje bellen en vragen of je de HA zelf te spreken kan krijgen of anders een afspraak maken dat je langs kunt komen. Wel een beetje vaag antwoord van die assistente :(

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja meid meer dan wat de assistente zegt kun je niet doen, afwachten en kijken of je in de loop van deze week alsnog ongesteld worden en later mocht je menstruatie uitblijven toch weer testen, is ie volgende week nog negatief kun je altijd een afspraak met de ha zelf maken en in de tussentijd de medicijnen tot je zekerheid hebt even achterwege laten..

succes

11. Kim26

Kim26 Actief lid

6 mei 2006
    116
    0
    0
    Australie
    Hallo,

Ik ben nu dus ook al 4 dagen overtijd en ik heb net getest maar negatief. Hen helemaal geen tekenen van :evil: . Heb erg gevoelige borsten en ben misselijk. Ik vind het zo raar.

Kim

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb net nog getest negatief

13. Niet meer actief

hoi meid
    balen zeg
    misschien anders over 1 week nog eens een test doen
    als de :evil: er dan nog niet zijn
    of anders bij de ha om een bloedtest vragen

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    volgens mij kan ik me hier ook aansluiten...heb gisteren na 6 dagen getest en negatief...weet zeker dmv temperaturen en ovulatietesten dat ik eitje heb gehad!

Nu las ik op andere site dat er vrouwen zijn die aan het begin pas laat hcg aanmaken en daarom pas na 1 of 2 weken posi testen! Er zijn zelfs vrouwen waarbij het alleen nog in bloed traceerbaar is omdat het lichaam de hcg zelf helemaal gebruikt en dus niet in urine terrecht komt!

Ben benieuwd het bij jullie gaat aflopen! Bij mezelf was temp nog hoog vanochtend geen duivels dus spannend maarw eer afwachten!

liefs nina

15. vlinder37

vlinder37 Lid

9 nov 2006
    17
    0
    0
    Medew. P&O
    Limburg
    Ben vandaag 12 dagen overtijd. Test me suf maar steeds negatief. HA zegt dat als test geen HCG op spoort een bloedtest dat ook niet doet.

Heb div. symptomen en ga dadelijk weer testen!

Succes allemaal

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    dat van die bloedtest is helemaal niet waar!
    Mijn huisarts gaf aan dat sommige vrouwen weinig hcg aanmaken en het als het ware door het lichaam helemaal gebruikt wordt en niet in urine terrecht komt!

ook lees je op internet verhalen van vrouwen die alleen maar met bloedprikken zwanger blijken te zijn en urine testen negatief blijven geven!

dus zou als ik jou was nog eens doorvragen!

liefs Nina

17. vlinder37

vlinder37 Lid

9 nov 2006
    17
    0
    0
    Medew. P&O
    Limburg
    Beste Nina,

Op een ander deel van deze .pagina had ik ook al vernomen dat ik gewoon door moest vragen en .... morgen heb ik een bloedtest! :eek:

Krijg ik dan ook morgen direkt de uitslag?

liefs, Vlinder

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Goed van je vlinder...hoe heb je dat voor elkaar gekregen gewoon aangedrongen op een bloedtest?

Wanneer je de uitslag hebt is afhankelijk van de praktijk en waar ze bloed onderzoeken sommige hebben het dezelfde dag en andere moeten een dag wachten!

Sterkte en duim voor je!

liefs nina

19. vlinder37

vlinder37 Lid

9 nov 2006
    17
    0
    0
    Medew. P&O
    Limburg
    Heb best een fijne HA en ass. en heb er een paar dagen "bijgelogen"
    Alles is geoorloofd voor een goed doel zullen we maar denken ;)

Ik ga lekker vroeg in de ochtend en dan hebben ze de heeeeeele dag de tijd om mijn bloed te teste hihihi.

Ik houd je op de hoogte!

Liefs, Vlinder

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik ben nog steeds niet ongi pffffffffffff

Deel Deze Pagina