is deze ovulatie test positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summergirl2, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie mij vertellen of die test nu al positief is? of moet de test nog donkerder worden?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hij moet nog donkerder worden. Hij moet even donker of donkerder als de controlestreep zijn.

3. Volgens mij kan het zo zijn dat ie zo blijft, niet bij iedereen wordt ie donkerder. maar zou inderdaad nog een testje doen en kijken of ie lichter wordt (dan was ie positief) of nog donderder (dan was ie nog niet positief!);)

4. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Hij moet nog wel wat donkerder worden hoor.

Succes ermee!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hij is nog niet echt positief, maar bij mij is zo'n test wel altijd een teken dat mijn eisprong er aan zit te komen.

6. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je goed kijkt zie je dat er een smal streepje wel even donker is als de controlestreep en de rest ietsje lichter. Bij mij kan dit wel positief zijn, maar dat blijkt dat idd pas de volgende dag als ie weer lichter wordt :)

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is moeilijk te zeggen, pas als je meerder hebt kan je het goed bekijken, zo wordt ie bij mij nooit donkerder of even zo donker als de controle streep, ook niet bij mijn zoontje en daardoor toch zwanger geworden.
    Maar deze is aardig donker hoor, dus reken er maar wel op dat ie snel komt(kan komen)

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ie van mij was ook zo en het resultaat ligt nu in me armen te slapen haha

9. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gister ook getest en toen was die lichter. Ik zal morgen nog een keer testen om te kijken of die dan donkerder word.

Weet ook iemand als je niet ongesteld bent geweest kan je dan ook positieve ovutesten hebben?

Ik weet niet of ik nou ongesteld ben geweest omdat het zo anders was en heel minimaal maar aangezien alle testen nega waren en ook het bloedtest, kan het haast niet anders.

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik zou maar lekker aan de slag gaan je ei komt eraan zo te zien :)

xx

11. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ik zou ook gewoon gaan klussen hoor:)
    Ik had ook een vraag, ik had zaterdag ook de test van sensitest gedaan en bij mij was ie wel heel donker. De volgende dag was ie alweer lichter, was de test van zaterdag dan wel betrouwbaar?
    Omdat je na je ei nog 24 tot 48 uur vruchtbaar bent, zou je zeggen dat ie de volgende dag ook nog zo donker moet zijn.

Kuss

12. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja waarschijnlijk heb je dan wel je ei gehad denk ik. Raar iets he je lichaam...Heb je wel geklust?

13. fafa

fafa Niet meer actief

De duur van je piek van het LH-hormoon (dat je meet met een ovu-test) heeft niets te maken met hoe lang een eitje bevrucht kan worden. De LH-piek zorgt ervoor dat je eitje springt en vindt dus (24-36 uur) plaats vóór je eisprong.

Bij iedere vrouw (en in iedere cyclus) is het verloop van die piek anders: bij sommigen bouwt ie sneller op en sneller weer af en bij sommigen is ie hoger dan bij anderen.

Jij hebt dus blijkbaar een piek die hoog piekt en snel weer afbouwt. Maar tijdens die afbouw (wanneer je test dus alweer lichter wordt)vindt je daadwerkelijk eisprong plaats en dáárna is je eitje inderdaad nog ongeveer 24 uur bevruchtbaar.

14. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb net weer een test gedaan. Maar ik kan niet echt het verschil zien! Jullie wel? is die nu nog positief of kan die nog donkerder worden??

15. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ok, dank je.Nou ik heb in ieder geval genoeg geklust Vrijdag zaterdag en zondag 2 keer;)

16. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is ie nu lichter hoor summergirl!
    Wel nog ffies doorklussen he ;)

17. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(ik heb vandaag weer een test gedaan en deze is ook weer donker. Ik heb ze alledrie naast elkaar gelegd en zie nauwelijks verschil.

Is het normaal dat je altijd zo lang een donkere ovulatietest houd. Het moet toch een keer lichter worden??

18. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niemand het???

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik had ook 2 dagen zo licht, de derde dag waren ze gelijk en de vierde dag helemaal niks meer......
    ik zou gewoon lekker even doorklussen

20. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou heb ik al 5 dagen achter elkaar een positieve ovu gehad. Nu dacht ik vanmorgen laat ik eens een zwangerschapstest van de kruidvat en JA HOOR POSITIEF!!!! ik vind het nog erg moeilijk om te geloven we zijn zo blij:):):)

Deel Deze Pagina