Overtijd tijdens pilgebruik niet ongesteld in stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door 5ewondertje, 31 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5ewondertje

10 okt 2017
    23
    1
    3
    Vrouw
    Vorige maand tijdens stopweek geen menstruatie.
    En nu deze maand ook niet

Maak me zorgen
    Gebeurt dit welneens vaker dat je tijdens pil gebruik 2 maanden geen menstruatie krijg tijdens stopweek?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.957
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wordt ook nooit ongesteld in mijn stopweek.
    Dan slik ik de pil wel eerst 3 maanden door, maar heb dan bijna nooit een bloeding als ik een stopweek in las.

Heerlijk toch ;)

Zwanger ben je niet... dus als je je zo'n zorgen maakt moet je maar ff langs de huisarts gaan om het uit te laten zoeken.

3. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Ik krijg ook bijna nooit een bloeding tijdens mijn stopweek. Al 9 jaar niet. Ik neem een lichte pil (Yazz) en heb misschien alles samen 5 dagen wat bloedverlies gehad. Gyn vind het niet verontrustend. Ik maak blijkbaar geen baarmoederslijm aan, dus moet dat ook niet afgestoten worden. Ik vind het alleen maar gemakkelijk!

4. 5ewondertje

10 okt 2017
    23
    1
    3
    Vrouw

Heb altijd een bloeding
    Alleen vorige maand niet en nu niet

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.957
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Tja soms veranderd het. Ik had in het begin ook altijd een bloeding maar de laatste jaren niet meer.

Maar ga anders naar de huisarts.
    Je zal vast wel een idee hebben wat er aan de hand is.
    Of ben je er nog steeds van overtuigd zwanger te zijn?

6. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Maar dat is dus niks om je zorgen om te maken. Het kan zo maar eens af en toe of voor lange tijd.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Welke pil heb je?

Ik heb met mijn pil ook geen bloedingen.. Hoe langer ik het gebruik, hoe minder het wordt. Ik heb in het begin wel af en toe een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, maar geen onverwachte zwangerschappen hier ;)

8. Michelle-00

6 jun 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Heb ook voor het eerst eens geen bloeding gehad in de stopweek. Normaal komt de bloeding telkens op dag 3, maar nu ineens niets. Had even voor de zekerheid wel een testje gedaan om zeker te zijn, maar die is negatief. Zou ook aanraden om contact op te nemen met de huisarts moest je toch je twijfels hebben.

Deel Deze Pagina