Overtijd toch elke x negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vuurmeisje, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Lang niks van me laten horen, beetje veel problemen prive. Ik zit met een probleempje. Ik slik de pil en zou nu ongeveer 3 weken geleden ongesteld hadden moeten worden. Dat ben ik niet geworden en ben dus overtijd. Ik heb meerdere testen gedaan en elke test was negatief. De laatste x dat ik getest heb was zo´n 2 weken geleden. Ik ben gewoon weer de pil gaan slikken. Toch blijf ik me afvragen kan ik toch zwanger zijn? Ik moet rond volgende week donderdag ongesteld worden, ik wou eerst die ongesteldheid afwachten voordat ik naar de huisarts ga. Bestaat er ondanks de negatieve testen toch een kans dat ik zwanger ben? Ik moet er wel bij vertellen dat ik de maand ervoor 2x 1 pil ben vergeten en de menstruatie voor de uitgebleven menstruatie heel miniem was. Mijn man en ik zijn niet intiem geweest op de dagen dat ik de pil was vergeten.
    Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven, ik ben er namelijk niet echt gerust op.
    Groetjes,
    Vuurmeisje

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

het zou kunnen zijn dat je zwanger bent.
    maar die kans is denk ik heel klein.
    het lijkt mij eerder dat je cyclus wat ontregelt is door stress of e.d
    ik zie namelijk in je post dat er wat problemen waren in de prive sfeer.
    ik denk eerder dat het daar aan ligt.
    maar een bezoekje aan de HA als het uitblijft kan natuurlijk nooit kwaad.
    succes in ieder geval;)

3. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ja dat denk en hoop ik eigenlijk ook wel. Dat het stress is, er zijn in 2009 zoveel dingen gebeurd. misschien dat dat z'n effect heeft op mijn menstruatie. Ik ga het in ieder geval afwachten en hopen dat het weer een beetje regelmatig wordt en zo niet dan even naar de huisarts..
    Bedankt voor je snelle reactie:)
    Groetjes,
    Vuurmeisje

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

soms kan het zijn dat door stress de menstruatie pas uitblijft als je weer in iets rustiger vaarwater komt.
    weet niet was je leeftijd is? of dat er misschien vervroegde overgang in de familie zit?
    maar een bloedtest bij de HA kan je snel uitsluitsel geven.
    binnen een paar dagen geloof ik heb je de uitslag al
    laat je het nog even weten? ben wel benieuwd

5. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Of vervroegde overgang in de familie zit weet ik niet. Ik ben geadopteerd. Ik hoop natuurlijk van niet.... Maar ik zal je zowiezo even laten weten of ik ongesteld ben geworden of als ik bij de huisrtas ben geweest.
    Heel erg bedankt,
    Vuurmeisje

6. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Vuurmeisje, wat vervelend allemaal. Een vriendin van mij had precies hetzelfde en haar huisarts vertelde dat je lichaam soms een menstruatie kan overslaan. Dat blijkt heel normaal te zijn en veel vrouwen maken dit mee. Het zal me niks verbazen dat je hetzelfde hebt. En wat Shenoby zegt, misschien maar even langs de huisarts gaan. Succes meis!

7. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Wou jullie even laten weten dat ik vandaag gelukkig ongesteld ben geworden dus dat het allemaal weer goed werkt. Ik heb wel een afspraak voor maandag bij de huisarts maar denk dat ik die afzeg, aangezien ik nu toch ongesteld ben geworden.
    Bedankt voor het meedenken en de tips en advies.
    Groetjes,
    Vuurmeisje

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hoe opgelucht het soms kan voelen om ongesteld te worden he?;)

Deel Deze Pagina