ik zit te wachten op mijn nod, of eigelijk tot mijn Wel ongesteldheid dag. Toch was ik me meer aan het verdiepen in de theorieën hoe een vrouw voelt dat ze vruchtbaar is en dus kan gaan klussen. las al temperaturen, ovulatietest, baarmoeder slijm en dus de stand van de baarmoeder, hoog en zacht is vruchtbaar begreep ik. Maar kan het ook zo zijn dat die hoog en zacht is terwijl je geen eisprong hebt? Of is de baarmoeder dan hoog en hard ? zelf had ik een schema bijgehouden, of eigelijk via een app, toen ik tijdens het gebruik van de mirena weer ging bloeden, zo goed als elke maand zelfde tijd, in die app staan ook je vruchtbare dagen, en die waren afgelopen 16/20 maart. nu heb ik in die periode gevoeld en idd baarmoeder was hoog en zacht. Dit heb ik nooit eerder gevoeld eigelijk zo zacht, het begrip oorlelletje snap k nu ook. Maar goed mijn vraag Altijd een eisprong als je baarmoedrr hoog en zacht is? Of niet. Ben gewoon erg benieuwd, daarnaast is het gewoon handig om te weten haha
ik heb 3 maanden ovu testen gedaan en toen ben ik daarmee gestopt, het haalde ten eerste niets uit en ten tweede maakte ik mezelf helemaal gek, omdat wij zolang bezig waren hebben ze in het ziekenhuis mijn eisprong opgezocht, voor mij precies op dag 14,15. daar zijn we toen mee aan de slag gegaan, en twee maanden na alle ziekenhuis onderzoeken zijn we in verwachting. ik heb trouwens de womanlog app, en die is super fijn!