haaai dames ik zit gewoon onder de pukkeltjes in me gezicht en in me nek, heb gevoelige tepels verder vlagen van misselijkheid ik mag over 2 dagen testen komt iemand dit bekend voor de pukkeltjes dan? en ik heb jeuk overal vooral me tepels liefs linda
Yup die pukkeltjes heb ik ook (afgelopen rondes trouwens ook), misselijkheid heb ik de eerste ronde erg gehad, pijnlijke tepels heb ik altijd rond mijn menstruatie en jeuk heb ik ook met vlagen.... Dus helaas wil het niet zeggen of je zwanger bent of niet Hoelang ben je gestopt met de pil? het lichaam is een raar iets en kan je goed voor de gek houden
haai ben niet aan de pil geweest heb vorig jaar begin september mijn spiraal laten verwijderen, pijnlijke tepels heb normaal niet alleen heel erg last van mijn borsten meestal een week voor mijn menstruatie wat ik nu voor klachten heb heb ik nog niet gehad wel de misselijkheid met vlagen maar de rest niet liefs linda
Hallo Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik weer last van pukkeltjes op mijn gezicht dit was des tijds ook de reden dat ik ben begonnen met de pil. Erg vervelend vind ik het maar ja het is voor een goed doel toch! Pijnlijke tepels heb ik ook altijd voor mijn ongesteldheid dus tja je weet het eigenlijk nooit zeker he! totdat je een positieve test in je handen hebt.