Wij hebben tijdens mijn ovulatie seks gehad en sinds die dag heb ik krampjes in mijn baarmoeder, ben ik erg misselijk, zere onderrug en verlies ik bruine afscheiding. Dit stopt ook niet. Ik moet nog een paar dagen wachten met testen. Ik denk dat ik zwanger ben, maar ik durf hier niet op te vertrouwen. Ook maak ik me best zorgen vanwege de bruine afscheiding. Iemand ervaring? Met citaat reageren Snel reageren op dit bericht
helaas zijn de symptomen van een aankomende menstruatie heel gelijkend op die van een zwangerschap. Ik zou over een paar dagen een testje wagen en gewoon afwachten. Meer kan je niet doen vrees ik.Succes!
Ja dat lees ik inderdaad ook, alleen heb ik dit nog nooit gehad voor mijn menstruatie en ook geen week lang, vandaar! Nog even geduld denk ik ja! Dankje!
Dit kan alles betekenen helaas, je lichaam kan je goed voor de gek houden. Helaas moet je nog eventjes geduldig zijn en dan op je NOD testen of met de Kruidvat testen al wat eerder, die willen wel eens vroeg positief testen, succes!