Wanneer moet ik beginnen met zwangerschaps test.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meiskeee, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondanks ik zovaak weleens ''dacht'' dat ik zwanger was, bleek het uiteindelijk van niet.

Ik wil het voorkomen om de zwangerschapstest te vroeg te gebruiken en negatief resultaat te zien.

Ik wil optijd testen en dan gewoon positief te zien.

Ik heb een onregelmatige cyclus.

Ik heb niet meer dan 32 dagen gehad.

Ik ben nu op de 32e dag en ben aan het proberen om deze dag af te wachten tot het voorbij is en wie weet als ik het geduld heb nog 1 dag te wachten.

Het liefst wil ik gewoon nu testen. Ik heb wel 1 keer op 29e dag getest maar die was negatief, een doorzichtige lijn geen kleur is negatief.

Ik vrees dat ik niet zwanger ben ( maa rkan zijn dat ik te vroeg heb getest, want tot de dag van vandaag ben ik nog geen on geworden).

Vorige maand had ik cyclus van 31, daarvoor 31 en daarvoor 28 en daarvoor 30. en rest heriner ik me niet echt maar weet wel dat het niet meer was dan ongeveer 33/34. Effe zekere getallen opnoemen haha.

Wanneer zouden jullie me aanraden om te testen of wanneer zouden jullie testen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ikzelf zou pas 1 dag ná mijn langste cyclus testen. Dus jij geeft aan dat je langste cyclus 32 dagen was dan zou ik op dag 33 een testje wagen. Ik duim voor je!

3. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL

Dankjewel!

Zou die test dan de betrouwbare uitkomst hebben.

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Sommige vrouwen testen voor NOD al positief, maar er zijn ook vrouwen die pas 10 dagen na NOD positief testen. Het ligt er volgens mij maar net aan hoeveel HCG jouw lichaam aanmaakt.
    Ik duim voor een positieve test morgen meis!
    We lopen trouwens gelijk qua cyclus, ik zit ook op dag 32.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt het beste van je langste cyclus uitgaan en dan pas testen. Of als je weet wanneer je eisprong was, dan kun je twee weken na de eisprong een test doen. Eerder testen is niet betrouwbaar.

6. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat is toevallig.

Ja klopt dat is zo irritant.

Ja ik hoop het, ik hoop ook voor jou een positieve test.

En wanneer ga jij testen?

7. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet eigenlijk nooit precies wanneer me eisprong is.

Dat is gewoon een gok.

Ik vrees er ook voor dat ineens me cyclus langer wordt of so.

Alles kan.

Vroeger had ik juist korte (gewoon de 28 dagen) en de laatste jaar langer maar nooit meer dan 32 dagen.

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik test om die reden pas vrijdag op z'n vroegst..... Ik vind t wel heeel moeilijk om zolang te wachten hoor, maarja dat hebben we allemaal volgens mij. ;)

9. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe dat is zo lang wachten. Dat duurt nog 3 dagen.

Ja heeeeeeeeeeeeellllll moeilijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk haha

Succes!

Heb jij enige kwaaltjes nu of gehad?

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ja, ik heb wel kwaaltjes. Mijn (o)(o) zijn nu erg gevoelig. En aangezien ik eind 2009 een borstverkleining heb gehad en sindsdien nooit meer gevoelige borsten heb gehad vind ik dit merkwaardig. Als ik loop doen ze gewoon zeer. Is het een teken??
    Ook ben ik misselijk met vlagen, maar dat komt denk ik omdat ik bijna aan niks anders kan denken dan zwanger raken :)
    Ben bang dat die lichamelijke klachten voortkomen uit mijn diepe wens om zwanger te raken.

11. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt dat heb ik ook weleens.

Dan denk ik is dit nou gwn schijn zwangerschapsverschijnselingen of nou van opgang van de menstruatie.

Ik zelf heb last van mijn tepels niet zo zeer de borst in geheel. Als het aangeraakt wordt doet het zeer en dat heb ik NOOIT van mijn leven gehad en zelfde geldt voor mijn buik kan ook niet aangeraakt worden. Alles is gevoelig en heb gisteren hele erge pijn gehad aan de rechts onderbuik en onderbuik tot richtig vagi..na.
    En tijdens plassen had ik last van omdat het een druk gaf aan de onderbuik. Ik vreesde dat ik blindedarmonsteking had, want had daarvoor weleens last van mn buik, onverwachtste bewegingen deden pijn maar vandaag is het allemaal gelukkig verminderd maar voor de tepels blijft het zelfde.

Dus ja wat moet ik denken? haha geen idee.

Wel erg irritant elke keer opletten dat je niet geraakt wordt. Heb jij dit weleens gehad?

We kunnen zoveel dingen hebben, de tijd gaat niet sneller jammer genoeg.

Ik duim voor ons beide dat het een positieve test wordt!

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

Bij mij zijn mijn buik en de rest van mijn lichaam niet gevoelig/pijnlijk. Alleen mijn borsten.
    We zullen af moeten wachten, maar aan de andere kant test ik het liefst morgen, als die test dan negatief is kan ik weer verder. Mocht er in t weekend nog geen ongie zijn, dan kan ik altijd nog een test doen. Ik wil natuurlijk liever geen negatieve test, maar een negatieve test zou wel voor rust zorgen in mijn hoofd. Ik ben er nu teveel mee bezig....en dat is ook niet fijn.
    Fingers crossed voor ons allebei!!

13. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt.

Bij mij zal het geen rust brengen, pas wanneer mijn on of positieve test zie dan zal er rust voor mij zijn jammer genoeg.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoor nog van je als je getest hebt.

14. Jade86

Jade86 Bekend lid

Nou, ik kon mezelf vanmorgen niet meer bedwingen dus ik heb getest (KV 2voor5) Negatief natuurlijk :( Laat me maar heel snel ongi worden nu, ik ben het zat! Nog nieuws bij jou?

15. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja pff.

Ik heb ook getest vandaag met die van KV2voor5, en het was negatief.

Het is wel de 33e dag, normaal hoor ik het gisteren te krijgen.

Echt stom, waarom kan die test geen positief geven ahaha.

16. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ja idd, stomme test!;) Ik baal er wel van hoor....kom nu maar op met die ongi, dan kan ik weer verder. Als ik vrijdag nog niet ongi ben test ik nog wel een keer.....Pfff....

17. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik ook.

We hebben al een lange cyclus en dan komt die on niet eens.

Daarom zei ik je blijft onzeker, omdat je niet on bent en ook geen positieve resultaat hebt.

Ik hoop alsnog binnenkort positieve test voor ons!

18. winnietje

winnietje Niet meer actief

hier idem. 3 dagen overtijd en negatief getest :s, Geen zere boobies alleen echt super misselijk en dan vooral de avonden.

19. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat is best wel laat ja zo erg. Dat is nog erger dan maar 1 dag over tijd.

Denk je zelf dat je zwanger bent of dat je echt een lange cyclus hebt gehad?

20. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Meiskee & Winnietje: en meiden?? Nog nieuws??? Ik vind het zo spannend voor ons allemaal!
    Hier nog geen ongi, en mijn boobies beginnen steeds gevoeliger te worden... Heb vanmorgen niet getest, ik wacht het vandaag nog even af. Morgen test ik weer en als ie morgen positief is dan is dat het allermooiste verjaardagscadeautje wat ik ooit heb gehad!

Deel Deze Pagina