Hallo dames! Gisteren opende ik een topic met de vraag over een zachte baarmoedermond die een beetje open stond maar wel met het witte plakkerige cervixslijm. ( excuses voor de details ) hier kreeg ik een antwoord op waar ik veel aan had. Maar nu is het slijm doorzichtig en kan er slierten mee trekken. gisteren hebben we gevrijd, zouden er dan nu nog zaadjes rondzwemmen die bij het mogelijk gesprongen eitje kunnen komen? of zijn die al afgestoten omdat het slijm gisteren nog niet zo was? Alvast bedankt! van een onzeker kipje.
als je zeker bent dat het cervixslijm is, dan is doorzichtig en rekbaar teken dat eisprong heel snel zal komen... maar let op, sperma kan er ook zo uitzien en als je gisteren geklust hebt, ben je zeker op tijd als vandaag of morgen je eitje springt... als je nog meer kans wilt hebben, zou ik vandaag er nog eens voor gaan
wannabemamma: ik kon de topic niet meer terug vinden, maar nu zie ik dat je de juiste slijm hebt. Zoals ik had geschreven is creamy mogelijk vruchtbaar, als het waterig is is het vruchtbaar en wat jij beschrijft eiwit, rekbaar, draderig is super vruchtbaar. Vanaf het moment dat het creamy is t/m eitwit rekbaar is het dus vruchtbaar, dus de zaadjes zijn zeker aan het zwemmen. Als je nu nog rekbaar slijm hebt kun je nog een keer klussen voor extra toevoer zaadjes. Suc6
Oké supper bedankt voor de reacties! fijn dat er een plek is om vragen te stellen Iez nee ik zelf ook niet ? Ik denk dat hij verwijdert is misschien ?
Zou kunnen dat Babii het verwijdert heeft. Dat doen ze volgens mij als je een topic begint in een verkeerde subforum.
Oo oké ! Kan ook heel goed dat ik dat verkeerd heb gedaan inderdaad, weet ik dat voor de volgende keer als ik een topic kwijt ben haha.
Dat soort slijm begint bij mij vanaf vandaag te komen. Weet iemand hoelang het duurt voordat je ei dan komt? Ik meen eens gelezen te hebben binnen 3 a 4 dagen. Klopt dit? En dan nog iets. Maandag dacht ik, ik check mijn slijm ff. Sorry voor de details maar moet even: dit was room wit. Echt een klodder. Ja als ik heel langzaam mijn vingers van elkaar afhaalde kon ik er wel draden mee trekken. Maar het was dikkig en roomwit, zoals gebakken eiwit meer. Dit is toch geen vruchtbaar slijm? Hoop dat iemand mij met beide vragen kan helpen!
Je kunt meer informatie vinden over vruchtbaar slijm op deze link: All about Cervical Fluid Lotionachtige slijm, met witte/beige kleur is mogelijk vruchtbaar, helemaal als je al draden mee kan trekken. Maar meer info. vind je dus op de link die ik zojuist stuurde.
Nisje84 , dat had ik precies het zelfde , vandaag nog steeds slijmerig. Dus ik zou zeggen, volg de tips op die ik ook kreeg , klussen !