Pfff, let maar niet op mijn banner hoor, weet niet of ik overtijd ben omdat ik pas in ronde 1 zit! Ik snap nog steeds niet waarom ik vorige week zondag bruin slijm verloor en nu helemaal niets meer.. Misschien zit ik nu pas in mijn vruchtbare dagen, dat hoop ik dan maar! Ik moet wel ontzettend om mezelf lachen zeg! Ik leer heel veel dingen over mijn lichaam op deze manier! Ik schrok me afgelopen vrijdag een hoedje, ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst mijn bbm gevoeld. Zegt mijn vriend gisteren dat hij die altijd al voelt zitten, hahahaha! En ik maar denken dat er iets mis was met me Sorry hoor, maar ik wist echt niet dat ik die kon voelen! Hahaha!
Hoi LindaS, Ja het is me wat he dat vrouwenlichaam haha! Wanneer ben je gestopt met de pil ? ik op 3 okt en toen heb ik netjes mijn pilongesteldheid gehad maar verder nog in afwachting van de 1e echte ongi zonder pil! duurt zo onderhand wel errug lang maar tja is niet anders... weet eigenlijk niet wanneer ik naar de huisarts zou gaan.. succes met zwanger worden iig! groetjes Dag
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier en lees al jullie verhalen die wel overeenkomen. Zal me effe voorstellen. Ben 26 en in de derde ronde. Ben op dit moment 4 dgn overtijd en heb wel wat klachten zoals misselijk, pijnlijke tepers, opgezette buik, dikke schaamlippen, maar al twee negatieve test gehad, ben ik nou echt zo ongeduldig. Ben ik te vroeg met testen? Groetjes mieke
Ik ben inmiddels ook al 5 dagen overtijd en ook gisteren nog een negatieve test. Ik hoop voor ons dat we alsnog positief testen. Ik probeer het donderdag wel weer een keer. Succes meid liefs
Nou dat lijkt me een goed idee, ik wou wachten tot zaterdag dan ben ik precies een week overtijd. Als ik dan nog niet ong ben, dan testen we dan nog eens. Hopen dat het dan raak is. Veel succes
Hey Mieke, hoeveel dagen bedraagt je cyclus momenteel, want als je nog niet zolang gestopt bent met de pil, kan dit een paar maanden duren hoor. Bij mij is het mn 2e maand dat ik naar 40dagen cyclus ga..Zeer ambetant, maar ja.. ik wou het maar even doorgeven he.xxx
ik heb een gouden tip gekregen van een vriendin van mij die ook zwanger is. als je kleine schaamlippen een beetje blauwachtig zijn ben je dus degelijk zwanger. werkte bij haar en ook bij mij!
hoi dames ik zal me even voorstellen, ik ben linda en 22 jaar wij zijn nu 5 maanden bezig om zwanger te worden ik heb verschillende cyclussen gehad 32. 35 en 43 dagen. 16 oktober was mijn laatste ik heb op 17 november een beetje bruin bloed verloren eigenlijk alleen met het afvegen, ik heb inmiddels al 3 testen gedaan waarvan maandag de laatste alle neg. ik heb verder geen klachten maar soms wel last van mijn buik vooral na het eten, en met vlagen misselijken moe. wat denken jullie wanneer zal ik weer testen? groetjes
ik ben nu weer aan het wachten op mijn eisprong , ben sinds 2 maanden gestopt maar mijn cyclus was vanaf het begin al meteen 28 dagen hoop dat het snel lukt
hier wachten we nog even af. VOlgens de dokter moet ik gewoon nog even rustig 2 weken afwachten want als ik (maandag) nog niet positief teste dan was er waarschijnlijk niets. TOch voel ik van alles maar geen ongi. Dus zal mijn best doen. Al ben ik niet het type om dan rustig te wachten er zit niets anders op
mijn cyclus was tot nu toe 28 en 31 dagen dus vrij regelmatig, maar ja nog geen tekenen, goede tip trouwens zou eens kijken, ze kleuren indd donkerder en zijn ook groter kan dat, vindt het heel moeilijk om in te schatten ben ook heel bang dat ik spoken zie, misselijk, grotere en pijnlijke borsten, plassen, moe heel moe
aaa ik ben overtijd en ben verplicht om morgen een test te doen anders kan ik niet mijn medicijnen in nemen ik heb een ondsteking in mijn heup en nou heb ik medicijen die ik als ik zwanger ben niet in mag nemen en ben ik niet zwanger dan mag ik hem wel innemen maar dat ben ik wel mischien tijdelijk onvruchtbaar staat er op dus eigenlijk hopen dat ik zwanger ben maar toch ook weer niet wand dan kan ik mijn medicijnen in nemen maar dan duurt het mischien weer even voor ik weer zwanger kan zijn ahhh dit vind ik niet leuk maar het is niet anders
Ik ben inmiddels bij de huisarst geweest, heb alles uitgelegd hoe hij bij mijn moeder was gelopen en nu moest ik aankomend weekend nog eenmaal een urinetest doen, als hij dan nog negatief is mag ik maandag bellen voor een verwijsbriefje voor een echo dan heb ik ook uitsluitsel dat er echt niets zit of wel en dan kan ik ook verder Nu denk je toch steeds zou het dan toch! of juist dat je zo gek wordt van al die neg. testen dat je denk ik ben het toch niet...
hier ook nog overtijd. Wordt de laatste tijd wel enorm misselijk van passief roken. ( met mijn werk kom ik veel bij mensen over de vloer en ze roken allemaal) Ook al ben ik niet zwanger ik heb geen idee wat ik hier aan moet doen. Jullie ideeen. kom natuurlijk bij hen in huis en vind het vervelend om te vragen. Als ik wel zwanger blijk te zijn en het ook vertel aan de clienten is het wat anders
Hallo meiden, Ik ben inmiddels 7 a 8 dagen overtijd maar durf niks te denken ... bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden en dat het dan zwaar tegenvalt! Maar ja, onzekerheid is ook niks Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil, ik had vrij snel een regelmatige cyclus, tot 3 maanden terug, toen was ik ineens 13 dagen overtijd. 3x negatief getest en uiteindelijk dus gewoon ongesteld geworden. Afgelopen 2x was ik weer redelijk 'op tijd', maar ja, nu dus weer niet ... Ik heb wel gevoelige borsten (anders dan wanneer ik ongesteld ben/word) en twee dagen geleden beige afscheiding bij het afvegen, maar verder niks. Ik ben bang dat ik me vooral inbeeld dat ik allerlei symptomen heb, omdat ik het toch wel erg leuk zou vinden als ik zwanger ben ... wat zal ik doen? Toch maar testen binnenkort?
Hier ook eentje die al even overtijd is. Ik heb er nu 2 testen op zitten, tot nu toe nog geen resultaat. Maar ook nog niet , dus we wachten rustig af. Succes allemaal en hopelijk hebben jullie ook snel duidelijkheid! groetjes, Philly
Hoi Aline, Thanks voor je reactie. Ik ga morgenochtend een test doen, best spannend. Ik wil alleen niet teveel te verwachten, dan valt het zo tegen als het toch weer niet zo is ... ik zie dat jij ook al een paar dagen over tijd bent ... en ?!?! Heb je al getest ?!?! Nou, ik ga werken. Ik hou je op de hoogte !