Overtijd! Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elena, Nov 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou hier nog niet :evil: . Wel gisteren een beetje beige afscheiding, wie weet wat dit kan betekenen. Vandaag nog geen teken van :evil: dus afwachten maar, als het vanmiddag nog niks is ga ik maar een testje halen en morgen vroeg testen. Hoop dat ik dan wel positief test en zo niet dat ik snel :evil: wordt, dan kunnen we snel op naar de volgende ronde. Voel me behoorlijk misselijk vanmorgen, maar ja misschien zie ik weer spoken haha. Succes allemaal. Groetjes mieke

2. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    ik had eigenlijk het plan om vanmorgen te testen, maar ik had mijn testen nog niet binnen. Dus nu morgenochtend maar proberen.
    Ik heb alleen het gevoel dat ik ongi wordt.

Ik hou je op de hoogte

3. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi
    @Aline: Zou balen zijn als je ongi wordt, maar aan de andere kant, beter nu meteen dan dat je er nog langer op moet wachten. Ik vond dat de vorige keer zo irritant, dat de test aangeeft dat je niet zwanger bent, maar dat je ook maar niet ongesteld bent ... Ik heb vandaag nog geen spoortje van ongesteldheid gemerkt, maar ja, dat hoeft niks te zeggen. De vorige keer voelde ik ook niet of ik wel of niet ongesteld werd en werd ik het toch na 13 dagen overtijd. Ik ga wel testen morgenochtend, ik weet zeker dat ik toch enorm baal als ik niet zwanger ben, terwijl ik heel goed weet dat de kans groot is .... :(
    @Mieke: Spannend, hoe veel dagen ben je overtijd? Ik herken je onzekerheid over eventuele signalen wel, ik ben ook bang dat ik me dingen inbeeld omdat ik graag zwanger wil zijn ... Jeetje, gaan we met z'n drieen testen zaterdagochtend .... ik weet niet of het me lukt morgen nog online te komen, maar ik zal jullie zeker laten weten wat het resultaat van mijn test was. Ik ga nu snel aan de slag met mijn sinterklaasgedichtjes :D Groetjes en een fijn weekend ....

4. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames,
    Nou, met trillende beentjes vanochtend de test gedaan en binnen een minuut stond er: zwanger! Ik schrok er gewoon een beetje van! Naar boven gerend, naar mijn vriend en we hebben allebei een traantje gelaten. Jeetje, ondanks dat je weet dat er een kans bestaat is het toch ongelooflijk eigenlijk ... zucht ... Ik hoop dat jullie ook positief testen!
    Ga zometeen even lekker een rondje hardlopen en de rest van het weekend in de wolken zijn :D
    Ik ga duimen voor jullie! Liefs!

5. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Wowie Dyaan, van harte gefeliciteerd.
    geniet ervan.
    Bij mij helaas nog steeds een negatieve test.
    Ga maandag ff m'n huisarts bellen. Ik heb nu weer geen verschijnselen van een aankomende menstruatie.
    Maar ik geloof er niet meer in hoor.

liefs aline

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey proficiat dyaan, helemaal tegek. Hier hoef niet meer getest te worden ben vannacht :evil: geworden. Helaas op naar de volgende ronde. Ben wel blij dat ik nu eindelijk :evil: ben dan kunnen we weer verder anders ben je maar aan het wachten. Succes meiden die nog moeten testen en anders met zijn alle naar de volgende ronde. Dyaan geniet ervan, hoelang waren jullie bezig? groetjes

7. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    gefeliciteerd dyaan.
    Wat een super nieuws zeg.
    Heb vandaag maar weer een test gekocht en ga morgen vroeg testen. ALs deze dan nog negatief is ga ik ervan uit dat ik de 19 dec maar weer ongi word en gewoon een ronde heb overgeslaan.

8. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    @Manny: ik hoop voor je dat de test morgen positief is, maar ik heb 3 maanden geleden in 13 dagen 3 testen gedaan en alledrie negatief. Niet om je bang te maken hoor, want ik heb een heleboel verhalen gelezen van meiden die alsnog zwanger bleken te zijn. Ik ga voor je duimen.
    @Mieke: Balen dat je ongesteld bent geworden, maar beter nu gelijk dan dat je daar nog lang op had moeten wachten. Nu kun je 'verder'. Thanks voor je felicitaties ... ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Ook vind ik het wel eng, omdat ik van de buurvrouw weet dat zij twee keer een miskraam heeft gehad, in de 12e en in de 16e week ... Mijn vriend en ik waren een jaar bezig en iedereen om ons heen leek in 1x zwanger te raken! We realiseren het ons nog niet helemaal hoor ...
    @Aline: Dank je wel ! Balen dat jij een negatieve test hebt, ik weet niet hoe jouw huisarts is, de mijne was 3 maanden geleden niet happig om een test te doen, die vertelde toch niks anders dan degene die ik zelf had gedaan. Zij vertelde mij dat het wel vaker gebeurt, dat je een keer overslaat ... helaas had ze gelijk ..

Ik ga nu ff alles thuis in orde maken, krijg straks mijn ouders en mijn zus en vriend op visite voor Sinterklaasfeest! Fijn weekend en ik ga duimen dat jullie ook snel zwanger zijn. Ik hou jullie op de hoogte hoe het met mij gaat.

Liefs.

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hoi,

Ben als ik mijn 21 dagen cylcus aan moet houden 3 dagen overtijd. Heb wel last van buikpijn maar dan hoger in me buik het lijkt meer me maag te zijn. Maar ik ga er toch maar vanuit dat ik nu een 28 dagen cyclus heb wil mezelf niet teleurstellen :D.

Groetjess

10. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Ik wil aan m'n huisarts vragen om een bloedtest. ik weet niet of hij dat al zo snel doen, maar vragen staat vrij he.......
    Hier wordt ik ook onzeker van

liefs

11. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Geeft niet hoor hij was vanochtend weer negatief. Jammer maar dan hoop ik toch echt dat mijn ongi wel komt nu wordt hier echt niet goed van.
    Vind het alleen zo raar dat ik steeds steekjes/krampjes in mijn buik heb en dat ik misselijk wordt van rook en dat ik sinds deze week een litteken in mijn gezicht heb van een half jaar terug die erg donker wordt en niet meer met poeder te camoufleren is. Maar ja ik ga er vanuit dat ik dan de 19 wel weer ongi wordt.

12. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Manny82: heb je al een bloedtest bij de huisarts aangevraagd?

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ben al 8 dagen overtijd, maar helaas steeds negatieve testen

14. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    De eerste keer dat ik daar kwam toen had ze het er wel over maar moest ik en weekje wachten en weer testen dus dat heb ik gedaan en toen het negatief was het ik gebeld en kwam ze met het verhaal dat ik nog maar 2 weken moest wachten en dan maar weer moest bellen als ik nog niet ongi was.

15. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Nou lekker dan.............
    Ik heb vanmorgen gebeld en gevraagd om een bloedtest.
    De assistente moest eerst overleggen met de huisarts. ik kan om 11:30 terugbellen.
    Afwachten dus.............

liefs

16. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    ik had vanmorgen weer een sliert slijm toen ik naar de wc ging.
    Nadert dan nu toch mijn menstruatie?
    Hebben jullie hier ook ervaring mee?

gr

17. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Nou ik ben inmiddels 8 dagen over tijd.. negatieve test.. wel wat buikkrampen enzo.. dus ik wacht rustig af..

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik ben inmiddels 9 dagen overtijd, heb al wel lichte krampen sinds gisteravond maar geen menstruatie krampen

Vanochtend nog getest maar was negatief...... geduld is een schone zaak

19. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi
    Balen dat je test weer negatief was. Ben je al ongesteld? Raar ... maar vooral irri dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent. Ik bedoel, aan de ene kant is de test duidelijk, maar aan de andere kant; waarom word je dan niet ongesteld !?!?
    Hier alles prima, kan ook niet anders natuurlijk. Afgezien van gevoelige borsten weinig te merken ... dus als dat zo blijft is dat wel relaxt ;)

20. Tijgerinne

Tijgerinne Nieuw lid

Dec 4, 2007
    2
    0
    0
    Valencia
    Wat kunnen dagen lang duren als je aan het wachten bent ..

Had helemaal niks gepland hier, zit niet in de perfecte situatie om aan een kindje te denken, maar heb de laatste dagen constant 'het gevoel' dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn..

Ik houd mijn cyclus helemaal niet zo nauw bij, maar ik weet dat hij ongeveer samen viel met die van mijn huisgenote. Zij heeft haar :evil: ondertussen al 5 dagen, en ik blijf er maar op wachten. Ik vraag me af of de dingen die ik voel vanuit mijn lichaam komen, of dat ik die dingen gewoon begin te voelen omdat ik er constant mee bezig ben..

Ondanks het feit dat het nogal onverwacht is, zou ik toch gelukkig zijn als ik een kindje mag verwelkomen.. Maar ik probeer er mezelf van te weerhouden om te gaan testen, vroeger nog wel eens wat overtijd geweest .. maar goed, hopen dus dat ik binnen een dikke 8 maand voor de eerste keer mama mag worden !

proficiat aan de toekomstige mama's, succes aan degene die wachten op een resultaat..

Share This Page