Ben 3,5 maand aan de pil geweest en nu bijna twee maanden gestopt. Cyclus voor de pil altijd 28 of 29 dagen. Nu al 42 dagen. Maar kan dus ontpillen zijn. Al heb snap ik dan niet dat mijn (.)(.) daar zó erg op reageren.. bh's zitten nu écht strak! En jij?
Nou zie mijn banner, ik ben zwanger. Mijn boobs zijn (nog) niet groter maar erg aanwezig, dat klinkt gek maar als ik lig ofzo, dan voel ik ze zeg maar. Terwijl ik dat normaal niet heb, die dingen hanger er gewoon en daar ben ik mij niet heel de dag bewust van. Waarom gooi je er niet een testje tegenaan, het was bij mij in de eerste ronde raak, en dat is bij ons echt een 'familiekwaal' dus het kan maar zo! Laat je het weten, ben wel een aagje hoor,..
Oooh passiepaard gefeliciteerd zeg! Super dat je zwanger bent Ik kan me voorstellen dat jij en je vriend op een roze wolk weven. Geniet ervan. Groetjes muis
Ik ben nieuw op deze site en net aangemeld, vandaag is mijn NOD dag, mijn cyclus is altijd tussen 28 en 32 dagen, heb wel al vanaf de "bevruchting" (als die geweest is) hele pijnlijke borsten..... spannend
Ik wil wachten tot maandag met testen..... Ik voel verder ook helemaal niets bijzonders, dus kan me echt niet voorstellen dat het raak is! xxx
Gefeliciteerd ! Wij zitten ook nog in een fase dat we het eigenlijk niet kunnen geloven ... ik voel ook niks, afgezien van mijn borsten, dus het is zo onwerkelijk. Nu snel die eerste 12 weken door! Geniet ervan!
Spannend! Ik voelde ook niet echt iets bijzonders waardoor ik dacht dat het raak was. Dacht eigenlijk:"Ff testen, dan weten we zeker dat we het niet zijn en op naar de volgende ronde ..." Maar toen stond er ineens 'zwanger', jeetje, wat ben ik geschrokken. Ik duim voor je dat het maandag positief is !
Ik mag me hier ook inmiddels melden. Testen zijn tot nu toe steeds negatief. Begin er nu toch wel zenuwachtig van te worden...
Ook ik mag me melden. Gisteren test gedaan, negatief. (Hopelijk) over een paar daagjes weer een test doen...
Hoi Butterfly, Ik ga dinsdag weer testen. Ik heb inmiddels de testen van Mat Care besteld. Deze schijnen iets geveoleiger te zijn. En jij?
Hoi meiden, Ook ik heb besloten om dinsdag te gaan testen. Zullen we duimen voor elkaar! Groetjes, Rosa123
halloo ook ik zit een beetje in spanning ik heb 2 parchtige zoons en gaan nu op naar ronde 3 ik ben in aug gestopt met de prikpil (die ik in totaal 1 jaar heb gehad) en ik moet zeggen ik ben gelijk ong geworden toen hij uitgewerkt was , stipt op tijd toen dit voorbij was ben ik begonnen met tellen want ik heb tijdens mijn prik pil periode telkesn een cyclus gehad van 28 dagen dus daar ga ik nu ook een beetje van uit ik heb me een vruchtbaarheids kalender opgeslagen die ik had gemaakt via internet en eigenlijk naar die kalender geleeft afgelopen mnd gewoon om te kijken of het klopte en het klopte ik heb geklust op mijn vruchtbare dagen volgens de kalender en ik heb een hele lichte bloeding gehad tijdens de peridode dat ik mijn eisprong moest krijgen (kan een innesteling zijn geweest las ik op internet) en nu ben ik 2 dagen overtijd het kan natuurlijk zo zijn dat het komt doordat ik de pil niet meer krijg maar uit mijn ervaring van mijn 2de zoontje dat was ook in de eerste mnd na het verwijderen van de implanon(staafje in de arm) gelijk raak ik had nl dec2003 het staafje laten verwijderen en in jan2004 gelijk zwanger vandaar dat ik weer zooooo hoop dat het bij de 3de ook zo gaat ? naar mijn gevoel lijkt het wel zo heb nog geen test gedaan haha durf net zo goed ik wacht nog ffies ... ik laat gelijk weten als er veranderingen optreden ps wat spannend zeg haha om hier mee te lezen op het forum kus linnn
Meiden, ik duim voor jullie ! Ik mag woensdag naar de huisarts, waar ik waarschijnlijk alleen maar een verwijzing krijg voor de vk ... ik hoop dat het voor jullie binnenkort ook zover is !