Overtijd! Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elena, Nov 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Spannend hoor
    Dus dinsdag wordt een nationale testdag haha.
    Ik wil wachten tot woensdag of donderdag omdat ik dan een week overtijd ben. Maar tot nu toe nog geen rood gezien dus gaat goed. Dit is ook de eerste keer dat ik zo overtijd ben. Dus ik blijf duimen, mijn duimen zijn al blauw :)

Liefs

2. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Nou meiden,

Hier nog steeds geen tekenen van een menstruatie.
    Dus morgenochtend naar de huisarts.
    Ik heb het gevoel dat het wel goed zit, maar ja je weet het niet he. Ik weet inmiddels dat m'n lichaam me aardig voor de gek kan houden.
    Het is al wel weer een week geleden dat ik voor het laatst getest heb, dus tja........

Mijn borsten zijn wel gevoeliger dan normaal en met vlagen misselijk.

nou duimen jullie voor me.

ik laat morgen weer wat van me horen , met hopelijk goed nieuws

liefs aline

3. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Aline
    Reken maar dat ik voor je ga duimen. Ik moet morgen na werk na school dus ik weet niet of ik nog online ben, maar ik ben benieuwd! Natuurlijk hoop ik dat je morgen alsnog de bevestiging krijgt dat je wel degelijk zwanger bent, die onzekerheid is ook niks.
    Succes en we horen het wel!

Liefs, Dyaan

4. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Nou meiden,

ik ben voorzichtig positief.
    Heb vanmorgen een test bij mijn ha gedaan.
    en er kwam een dun streepje.....alleen het was niet 1 streep maar 2 dunne naast elkaar.
    mijn ha zei dat ik dan toch het hormoon in mijn lichaam heb, maar waarschijnlijk nog niet heel veel.
    dus als ik echt zekerheid wil, moet ik volgende week weer terug komen.
    maar misschien doe ik zelf einde van de week nog wel een test.
    Mijn ha was dus wel positief, alleen durf ik er zelf nog niet al te veel op te hopen.....

dus ja......nog niet echte zekerheid, maar wel een voorzichichtige..

ik hou jullie weer op de hoogte.

liefs aline

dyaan, bedankt voor het duimen.
    hoe voel jij je verder?

5. nata

nata Actief lid

Oct 22, 2007
    493
    0
    0
    Bij mij was het dus loos alarm.. op 17e dag overtijd ongi geworden (en hoe..).. pff..

6. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden spannent hoor.
    hoop dat we allemaal zwanger het nieuw jaar in mogen gaan. dat zou toch mooi zijn. en hoopen dat we gouw een super positiefe test in handen hebben.
    en ik ga vamiddag weer een test doen.

groetjes honey

7. Niet meer actief

Heej meiden sluit me hier ook aan! Heb vanmorgen weer een negatieve test gehad van matcare! maar voel me zo anders! ga vrijdag maar testen met de clear blue als ik nog niet ongie ben! Zo vervelend die onzekerheid!

Groetjes juulzz

8. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

Nov 21, 2007
    1,149
    0
    0
    En en en, al getest?

9. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    HE JUULSRULEZ WE LOPEN GELIJK.
    IK HEB VANDAAG OOK WEER GETEST MAAR HIJ WAS HET ZELFDE ALS DIE ANDAERE TEST EN IK KAN ER HELAAS GEEN FOTO VAN MAKEN, WANT JE KAN HET ALEEN MET BLOTE OOG ZIEN,

IK GE VORGENDE WEEK WEL WEER EEN KEER TESTEN.

GROETJES HONEY

10. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    ik zou vandaag ongesteld moeten worden nog niks. morgen test kopen.

11. CharleneP

CharleneP Lid

Nov 7, 2007
    8
    0
    0
    Ik heb zojuist weer negatief getest. Word er gek van. Misschien wordt het voor mij ook tijd om naar de ha te gaan. Wat vinden jullie?

12. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Charlene,
    Balen dat ie weer negatief was! Mijn ervaring met de ha is dat zelfs na 12 dagen overtijd zij vond dat ik moest afwachten, want ik kon best een keertje overslaan. En helaas had ze toen ook gelijk. Maar goed, bij iedereen is het anders en wie weet wat jouw ha zegt .... je kan allicht bellen! Suc6

13. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Aline,
    Jeetje spannend zeg .... zou wel heel erg gaaf zijn ! :D Maar ik kan me wel voorstellen dat je eigenlijk nog niet teveel durft te hopen ... misschien heeft het duimen wel geholpen ;) Met mij gaat het goed hoor, nergens last van, afgezien van mijn borsten dan, maar ja, als dat alles is. Ik moet nog even geduld hebben en dan mag ik naar de ha, volgens een vriendin van mij doet zij niks bijzonders en krijg ik gewoon een lijstje met vk hier in de buurt en daar moet ik dan een afspraak mee maken. We spannend allemaal. Nou, ik duik mijn bedje in .... hou je me/ons op de hoogte ?!? Groetjes, Dyaan

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Hoi hoi,

Ook ik zit in het zelfde schuitje als meer hier! Ben normaal altijd netjes op tijd ongesteld (cyclus van 28 dagen) Normaal altijd op vrijdag ongesteld en nu nog steeds niks te bekennen. Heb ook al twee testen gedaan en die zeiden negatief. Snap er echt helemaal niks meer van. Het kan ook niet van het ontpillen komen want dit is ronde 13. Hoop zo dat ik alsnog positief ga testen, anders moeten we 8 jan. naar de fertiliteitspoli. Ga ook heel hard voor jullie duimen dat jullie alsnog positief testen! Veel succes iedereen.

Liefs, Elin.

15. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    1 dag overtijd nu. En ik ben altijd precies 14 dagen na de eisprong ongesteld (op 1 rare cyclus na). Had de afgelopen dagen vreselijke ongikrampen, dus was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden, maar er kwam niets. Nu zijn de krampen grotendeels weg ineens. Verder nergens last van, alleen wat geirriteerde tepels. Denk niet dat er iets aan de hand is, maar hoop het natuurlijk wel! Ik wacht deze week maar even af.

16. Niet meer actief

Pff dacht dat ik vanmorgen dat ik ongesteld was was helemaal vochtig daar beneden toen ik opstond! maar niks nada! Echt raar! Heb veel afscheiding doorzichtig. krijg steeds meer hoop dat ik zwanger ben! nu nog die positieve test! ga donderdag met de clear blue testen! en dan weet ik het zeker zwanger of niet zwanger!1

Groetjes juuls

17. CharleneP

CharleneP Lid

Nov 7, 2007
    8
    0
    0
    Spannend hoor Juuls. Zijn de testen van CB het beste?

18. Niet meer actief

ik weet niet of die van clear blue het beste zijn. Maar als ze bij babyboom worden gebruikt zal het wel goed zijn. ze zijn in iedergeval wel duidelijk en hoef je zelf niet naar streepjes te zoeken.

Groetjes juuls

19. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    ik ga nog niet testen ik wacht nog even.

groetjes honey

20. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Bij mij is het doorgebroken. Was even een schok omdat ik nog nooit overtijd was geweest dus dacht dat het wel eens raak had kunnen zijn maar helaas. Meiden allemaal heel erg veel succes en hopelijk worden jullie knal roze!

Liefs

Share This Page