Overtijd! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elena, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa123

Rosa123 Lid

8 dec 2007
    16
    0
    0
    ik heb net getest.
    test geeft niet-zwanger aan.
    maar nog steeds geen tekenen van ongesteldheid.
    ben teleurgesteld dat de test negatief is!

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Nog maar 2 dagen overtijd,ben normaal wel stipt maar ik ga nog even afwachten vooraleer te testen.

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik wacht ook! 2 testen -...

4. CharleneP

CharleneP Lid

7 nov 2007
    8
    0
    0
    Ik heb ook getest... weer eens negatief. Ik stop er maar mee.

5. Rosa123

Rosa123 Lid

8 dec 2007
    16
    0
    0
    Een vraagje, misschien wel een beetje raar.
    Als je 6 dagen over tijd bent, en je test negatief, kan dan later toch blijken dat je zwanger bent? Of moet ik nou definitief wachten op de rode dagen?

6. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lara, spannend zeg. Het is zo moeilijk te zeggen of je nu wel of niet ongesteld gaat worden. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik mijn lichaam pas echt gaan leren kennen, ik had last van dingen waar ik nooit last van had en ik dacht echt elke maand: nu is het raak ... ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief test !

7. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben gister naar de huisarts geweest. zat toen op 36 dagen dit heb ik nog nooit mee gemaakt. heb er 3 testen op gegooid vorige week woensdag zondag en maandag. alle 3 nega. volgens de huisarts moest ik gewoon afwachten lange cyclussen hebben wel een eisprong dus kon nog alle kanten op. ik loop al een paar weken met buikpijn en een hangerig gevoel. maar volgens mij maken we elkaar gek met klachtjes hahaha. ik moest nog een weekje afwachten en dan terug.en ben ik dan nog niet ongi dan door naar de gyn..

ik kreeg wel 2 tempratuurkaarten mee om wat duidelijkheid in mn cyclus te krijgen. dus daar gooien we het nu maar op. en we wachten een week af..

maar laat mn ongi nu maar komen na die 3 testen...

8. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Mausli,
    Ik weet precies wat je bedoelt met elkaar gek maken. Ik was, toen ik lang overtijd was (13 dagen) blij met alle reacties van iedereen, maar aan de andere kant werd ik er ook niet zekerder van. Je hoort van de een dat je met zulke symptomen vast wel zwanger bent en als je wat anders voelt, dan heeft de andere ha wel eens gezegd dat dat loos alarm is ... verzin het maar, iedereen heeft een andere ervaring en een andere ha.
    Inmiddels heb ik het geluk dat ik zwanger ben, maar ik word zelfs daar nog wel eens onzeker van, als ik lees hoeveel mensen mk hebben gehad enzo ... terwijl toch het merendeel goed gaat.
    Ik hoop voor jou dat je ongi doorzet zodat je weer verder kan met de volgende ronde! En dan maar hopen dat je snel zwanger bent !

Suc6 Dyaan

9. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik word er echt gek van dat iedereen elkaar gek maakt, je krijgt ineens overal last van en hoe meer je leest hoe meer last je krijgt..

dat je lichaam zo raar met je kan spelen..

geniet lekker van je zwangerschap en maak jezelf niet gek met mk's enzo

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mausli: ik krijg wel eens buikpijn als ik hier alleen maar aan het lezen ben! Je hebt helemaal gelijk met dat je er gek van wordt hoor! Bij mijn beide zwangerschappen kreeg ik pas symptomen na een week of 6 (bij de tweede) en bij mijn eerste werd ik alleen maar heel moe! Symptomen hoef je helemaal niet te hebben dus.

Het enige wat we kunnen doen is afwachten. En als je dat teveel wordt doe je een test. En dan wacht je maar weer af.

Iedereen sterkte met afwachten! Mijn laatste cyclus duurde 50 dagen, dus ik weet hoe jullie je voelen! (plus het feit dat ik dus nu op dag 33 nog steeds op m'n ei zit te wachten :( ))

11. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen

daar ben ik helemaal mee eens !

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Nog niks te zien hier,nu 3 dagen overtijd.

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    bij mij ook nog niets te zien, nu 4 dagen overtijd en 2 negatieve testen :(

14. vitootje

vitootje Nieuw lid

12 dec 2007
    2
    0
    0
    Ik heb geen idee. Ik hou al een paar maanden bij wanneer ik ongi ben, wanneer ik vermoed een eisprong gehad te hebben en natuurlijk wanneer we s*x hebben ;)
    Wel spannend allemaal!
    Mijn kortste cyclus was 25 dagen, de langste 30. Dat scheelt dus niet zoveel. Als ik deze maand weer 25 dagen heb ben ik nu 2 dagen overtijd, en bij 30 dagen moet ik vrijdag ongi worden. In de banner heb ik maar 27 dagen aangegeven...

Iedereen heel veel succes!

15. Niet meer actief

hej meiden,

hier nog steeds niks! morgen ga ik weer testen! en wil nou wel eens zekerheid! maarja de tijd zal het leren

Groetjes juuls

16. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    he meiden

ben nu al 4 weken overtijd en 6 negatieve testen later.
    Volgens de ha kun je zomaar een cyclus overslaan dus heb mijn banner maar weer op 19 dec gezet. Dus nog een weekje
    heb echt allerlei rare klachten toch veel hormoon klachten misschien kan dat ook wel als je je ongi zolang niet hebt gehad. Heb vandaag een beetje volle buik en een rare zeurderige buikpijn beejte ongi idee hoop dus echt dat het nu maar komt want ben van die onzekerheid zo flauw.

17. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Vervelend Manny82. Kan me voorstellen dat je nu ook al blij bent als je gewoon eens ongi wordt! Ik heb 1 hele rare cyclus gehad van 52 dagen ineens: toen was ik alleen maar erg blij dat ik eindelijk eens ongi werd; kon ik tenminste verder.

Hier nog helemaal niks. Gisteravond vreselijke buikkrampen gehad. 10 minuten en dan weer weg - paar uur later weer, enz. Vandaag nog wat steekjes, maar gelukkig geen felle krampen weer. Ik begin het nu toch langzaamaan wel gek te vinden dat ik nog steeds niet ongi ben geworden. Denk dat ik tot dit weekend wacht en dan eens test. Ben alleen zo bang dat het dan een nega test is...

18. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben net ongi geworden. we kunnen weer lekker verder.
    8 dagen overtijd en 3 testen in de prullenbak, nieuwe ronden nieuwe kansen!

19. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Oh balen Mausli, maar nu weet je tenminste wel waar je aan toe bent!

20. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja eindelijk.

mn lichaam heeft echt me me gespeeld de afgelopen weken. weet nu eindelijk waar ik aan toe ben. we gooien het deze maand op tempraturen. komt helemaal goed

Deel Deze Pagina