Overtijd! Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elena, Nov 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loutje83

Loutje83 Actief lid

Dec 11, 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    ik ben nu 3 dagen overtijd.
    gisteravond test gedaan was negatief. maarjah ik plas sinds anderhalve week echt super veel op een dag dus zal wel niet geconcentreerd genoeg zijn. ik ga vanmiddag naar de dokter voor een eventuele bloedtest want ik weet het anders ook niet meer.voel me misselijk en steeds krampen in me buik :(

2. Rosa123

Rosa123 Lid

Dec 8, 2007
    16
    0
    0
    Na 8 dagen overtijd te zijn geweest en vier testen later ben ik vandaag op rood gegaan. Ben eigenlijk wel blij, kan ik op naar ronde 3! Lees hier zo vaak van vrouwen die wel eens een cyclus van 40+ dagen hebben...

Succes iedereen en hopelijk snel nog meer zwangeren!

3. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ik ben 3 dagen over tijd, maar was wel 6 maanden onregelmatig ongesteld na stoppen met de pil. 2 testen gedaan en de eerste 2 dagen geleden zwak positief en clearblue vanochtend knal positief. heel blij, maar geloof het nog niet haha maf hè

4. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    oja goede tip bij het proberen: gebruik ovulatietesten van bv matcare dan weet je precies rond welke tijd je aan de slag moet :D

5. Muis80

Muis80 Actief lid

Nov 26, 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    ik kan het niet geloven. Toch na een dag cursus, waar ik mijn hoofd er niet bij kon houden, naaar de supermarkt gereden en 2 testen gekocht.

Ik ben zwanger! Yes yes yes
    :)
    Kus muis

Jenny gefeliciteerd!
    Rosa en maria wat vervelend hopelijk is het de volgende ronde raak
    Loutje weet je al meer?
    Manny al nieuws?

6. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    muis dank je wel en jij ook hè, maar wel lastig te geloven.
    weet jij wanneer je eigenlijk naar de dokter moet?

7. Muis80

Muis80 Actief lid

Nov 26, 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hoi jenny,

Ik ga dit keer niet naar de huisarts toe. Ik heb de vorige keer wel gegaan( is toen helaas mis gegaan ) en de huisarts zei toen elemaal niets, behalve gefeliciteerd en dat je de verloskundige praktijk kon bellen voor een afspraak als je volgens mij rond de 10 weken bent.

Ik sta nu onder behandeling ivm met een mola zwangerschap de vorige keer, dus ga niet meer naar de huisarts of verloskundigepraktijk.

Kus muis

8. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ok wacht ook nog even een paar weken denk ik
    bedankt

groetjes

9. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    hier vanmorgen weer - .....

10. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    nee nog niets nieuws woensdag is mijn volgende ongi dag dus ga ik donderdag testen en anders weer naar de dokter. Als ik niet ongi wordt tenminste want heb behoorlijk last van mijn buik (dat wat je altijd hebt als je de pil een weekje doorslikte zeg maar) Dus nog even duimen.
    Zijn gisteren bij de japanner geweest en ik wou eingelijk er goed op letten. Maar mijn man zegt zolang het negatief is kun je gewoon alles eten dus op dat moment was ik het eens en heb ik alles geproefd maar vandaag heb ik er behoorlijk mee gezeten. Was toch rauwe vis maar ja met 5 neg. testen denk ik niet dat ik zwanger ben maar dat er iets verstopt zit of zo.

11. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Muis80 en JennyS: gefeliciteerd!

En JennyS: ik geloof het ook nog steeds niet! Gistermiddag nog eens getest en weer helemaal positief, maar het dringt nog niet helemaal door. Maf he?!

12. Loutje83

Loutje83 Actief lid

Dec 11, 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    nee weet nog niks. ga morgen met me vriend naar de dokter. zit echt super erg in spanning. xxx

13. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Hopelijk kan ik me hier strakjes ook aanmelden, dinsdag is mijn NOD maar nog geen ongi te bekennen ;)
    Ik ga aankomende donderdag testen, had al te vroeg getest (4 dagen voor NOD) negatief dus, maar we blijven hoop houden, wel last van héél veel verschillende symptomen dus we blijven duimen............

14. terisia

terisia Actief lid

Aug 21, 2007
    163
    0
    0
    Hallo maiden
    Morgen moet ik ongesteld worden, normaal voor mijn menst. krijg ik borstpijn, buikpijn en soms een klein beetje diare, ik had vandag een beetje diare meer niet erg. :oops: (sorry voor details)
    Naa mijn eisprong had ik continu borstpijn..... tot nu toe, en soms heb ik ook erg pijn rechts onder mijn buik.... maar verder heb ik geen schijnsel voor zwangerschap of menst.
    Maar ik voel me wel zwanger......Ergens zegt een stemmetje dat het deze maand raak is ( of is dat gewoon omdat ik het heel erg wil..? ) [-o<

15. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    nou ik meld me ook hier. Ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik heb zaterdag op me nod getest maar helaas negatief. Nou moet ik zeggen dat het hcg hormoon heel moeilijk is te meten bij mij, want bij me zoon had ik het gevoel zwanger te zijn maar testen bleven negatief en kwam er pas in de 22e week achter dat ik zwanger was. Bij me dochtertje werd de test pas na een uur of 2 positief.... Nu dat ik nog niet ongi ben begin ik hoop te krijgen dat het nu (na 17 maanden) RAAK is....
    ben van plan om woensdag nog een keer te testen als de ongi niet komt dan
    groet monique

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik ben ook overtijd vandaag 5 dagen. als ik woensdag niet niet ogben dan doe ik pas een test.
    Aan de ene kant blij dat ik ovwertijd ben van toch een nieuw leven maar andere kant heb ik pfeiffer en moest ik weer beginnen met de pil als me men was begonnen. Afwachten tot een woensdag dan maar.

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Volgens mij kunnen we een clubske oprichten.
    Hier ook! Gisterenmorgen getest. Negatief! Nog geen ongi gespot!

18. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Kan me nu hier ook melden, morgen is mijn NOD maar nog geen enkel voorteken te bekennen dat die :evil: :evil: :evil: komen, hopelijk blijft dit zo.
    Ik dacht even net, ga een tesje er tegenaan gooien, had er nog 1 liggen van predictor.
    Nu staan deze testen bekend om dat ze pas goed werken als je enige tijd overtijd bent.

IK HAD EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VAAG LICHT 2DE STREEPJE !

Zou het dan toch echt?
    Donderdag doe ik weer een test, of als ik de testen van Matcare binnenkrijg, had de meest gevoeligste besteld.

19. Loutje83

Loutje83 Actief lid

Dec 11, 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    ben vandaag naar de dokter geweest..test was negatief!ben nu 6 dagen overtijd...kan wel huilen...moet vrijdag weer testen misschien heb ik wel een onregelmatige cyclus...zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt?want ik wordt hier echt onzeker van...:(

20. terisia

terisia Actief lid

Aug 21, 2007
    163
    0
    0
    Hii meiden
    Vandag is het mijn nod. maar nog geen enkel schijnsel voor menst.
    Gisteren had ik wel een beetje buikpijn maar nu niet meer, wel klein beetje diarree (sorry). :oops:

Hii Mystic Sun de testen van predictor zijn heel goed, ze geven een heel duidelijk antwoord. ;)

Hii Loutje83 ik heb ook een onregelmatige cyclus. Ik was een keer 1 week overtijd, en heb een test gedaan (was neg. :cry: ), maar jammer ik was niet zwanger...mijn lichaam houdt me echt voor de gek :x ...ik voel me bijna elke maand zwanger, maar toch niet. :(

Share This Page