Spannend Mystic Sun! En Loutje83: ik ben een keer twee weken overtijd geweest en elke keer negatieve testen. Daar werd ik echt gek van! Ik had toen ineens een cyclus van 52 dagen en was gewoon heel blij toen ik eindelijk ongesteld was, want toen kon ik die ronde afsluiten. Waarom het nu ineens zo was? Geen idee... Misschien een verlate eisprong? Je kunt wel eens een rare cyclus ertussen hebben. Vreselijk balen...
maar kan het ook dat ik alsnog zwanger ben?kan ja zijn want de vorige keer was ik op een zondag ongi en de keer daarop op een dinsdag en das dan 30 dagen der tussen..ik heb dus gerekend op 28 dagen dus dat ik het vorige week dinsdag had moeten worden (11-12-2007) Mjah nu dus nog niet..volgens mijn arts kun je het ook nog niet zo snel zien pas na een week..en als ik daarop moet vertrouwen kan ik pas zien of ik zwanger ben op vrijdag(21-12-2007)
Dat kan volgens mij ook nog hoor Loutje83. Er zijn hier best wel wat verhalen te vinden van vrouwen die pas na weken of soms wel maanden overtijd pas positief testen. Het kan nog alle kanten op. Ik zou er rekening mee houden dat je gewoon een keer een rare cyclus hebt, dan kan het alleen maar meevallen. Meer dan afwachten kun je niet doen, heel vervelend. Sterkte!
ik zal der dan maar niet te veel op hopen voor mijn geval ..maar tis voor mij wel fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.. heel erg bedankt! xxx
Net weer getest met de laatste clear blue digitaal die ik nog had liggen, en ja hoor, hartstikke ZWANGER ! Nu geloof ik het hoor, zal gelijk mijn banner even anders maken. Ben zo blij, mijn dochter weet het nu al, ze kwam net uit school, en vanavond zal ik mijn man eens lekker gaan verrassen. Dit is mijn eerste ronde, maar ik ben blij dat het zo snel is gegaan, in maart 2008 lekker verhuizen naar de nieuwe woning die we hebben toegewezen gekregen, lekker alles nieuw. Jeeeee ben er helemaal ondersteboven van, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
Mystic Sun hartelijk gefeliciteerd gaaf man. Geniet er lekker van. Hopelijk kan ik snel bij jou in het rijtje aanschuiven. Ook lekker kunnen puffen in augustus
nou meiden, ik ga jullie hier verlaten. was inmiddels iets van 26 dagen overtijd en vandaag ongi geworden. Wel balen, maar weet nu weer waar ik aan toe ben. Woensdag naar mijn ha, ga overleggen met hem wat nu te doen. succes meiden liefs aline
Hi Meiden, Ben nu ook iets van 4 dagen overtijd. Heb gisteren ochtend (zondag) getest. Was negatief. Word zo onzeker van die negatieve test. Ik probeeer er niet aan te denken, maar toch. Ga einde van de week maar weer een testje doen. Hopelijk positief!
Hee meiden! Nou hier nog een hoor! 2 dagen overtijd en 2 nega testen! pff wat klote! Wel vreemde krampjes in mijn buik en liezen die ik niet herken als ongi krampjes! xxx
Mistic sun; Gefeliciteerd met je zwangerschap... Loutje ook ik teste pas na 20 weken zwanger zijn van me zoon (nu 11 jaar) positief, bleef ook gewoon ongi enz... en de test van me dochtertje werd pas na 2 uur positief...dus niet de moed opgeven... nou ikzelf ben ook nog steeds niet ongi... nu 4 dagen overtijd en ik heb het niet meer het maakt je zo onzeker pfffffffff.. had vanmiddag ineens spontaan een bloedneus... en allerlei rare en vage klachten. Maar goed ik wil proberen pas woensdag te testen omdat de test zaterdag negatief was... groet poeipoei
pff ik ben nu als het goed is 8 dagen overtijd... ik heb zaterdag getest en die was negatief... ik wacht tot woensdag en dan ga ik weer testen, ik ben gewoon beetje bang dat ik nog aan het ontpillen ben (ben sinds september gestopt) maar de vorige maanden werd ik gewoon naar 31 dagen ongi.. wat denken jullie hier van. het gekste vind ik als ik niet zwanger ben wat ik wel heeeel erg hoop is dat ik nromaal ook toen ik de pil slikte meestal al eerder ongi werd. worde er zo onzeker van . x
pff ik ben nu als het goed is 8 dagen overtijd... ik heb zaterdag getest en die was negatief... ik wacht tot woensdag en dan ga ik weer testen, ik ben gewoon beetje bang dat ik nog aan het ontpillen ben (ben sinds september gestopt) maar de vorige maanden werd ik gewoon naar 31 dagen ongi.. wat denken jullie hier van. het gekste vind ik als ik niet zwanger ben wat ik wel heeeel erg hoop is dat ik nromaal ook toen ik de pil slikte meestal al eerder ongi werd. worde er zo onzeker van . x
Heb net maar ff gauw 3 zwangerschapstesten via internet besteld..je weet maar nooit...bah wordt gek van die onzekerheid
ik heb geen onregelmatig cyclus maar ben ook al zowat 5 weken overtijd en had vrijdag nog getest, negatief weer zoals de vorige 5 ook. De ha zegt dat je zomaar eentje kunt overslaan dus moet woensdag weer ongi worden dus afwachten maar weer.
Hallo allemaal, Wat is het leuk om her en der te lezen dat het raak is! Allemaal van harte gefeliciteerd! Dat geeft mij hoop dat het voor ons ook gaat gebeuren. Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Eigenlijk niet zo heel erg want ik was lekker met 2 vriendinnen een weekendje weg, dus heb nergens op hoeven letten. Maar nu slaat de teleurstelling toe, ik heb deze afgelopen cyclus ovulatietesten gebruikt en we hebben op het juiste moment s*x gehad Ik heb net nog maar een paar ovulatietesten besteld bij Matcare en mn banner weer op 'nul' gezet. Voor alle ladies die zwanger willen worden, GOOD LUCK! xx
gefeliciteerd! ik ga vrijdag nogmaals testen en daarna naar de dokter, tot nu toe gaat alles goed. grappig trouwens dat je evenoud bent en ook uit utrecht komt ; )