hoi meiden leuk is het als je overtijd ben he, dat lang wachten op een positiefe test, vinden jullie ook niet. groetjes honey
goedemorgen meiden nou nog steeds niks te bespuren van ongi..... pfffffffff ik denk dat ik zo een test ga doen ben nu 5 dagen overtijd, normaal ben ik altijd tussen de 26 en 28 dagen ongi dus erg regelmatig...het word steeds spannender! groet poeipoei
Hallo meiden, helaas ben ik net ongi geworden. En nu is mijn cyclus nog langer geworden. Word er niet goed van. Maar ja nu kan ik weer verder. Suc6 voor jullie.
hoi meiden nou net getest en heel raar de test is negatief, had echt gedacht positief te testen, ben nu 5 dagen overtijd en normaal ben ik nooit zover overtijd, ook heb ik allerlei zwangerschapskwaaltjes zoals misselijk,moe pijn aan me borsten... maar goed test geeft aan negatief, ik kijk het deze week nog aan en anders maak ik afspraak bij de huisarts groet poeipoei
@ JennyS: hee, inderdaad toevallig! @ Cynthia1978: balen Heel veel succes in de volgende ronde! @ poeipoei: kan nog alle kanten op. Ik duim voor je! Ik kom net terug van de huisarts omdat ik nog steeds buikkrampen heb. Volgens hem niets om je druk over te maken, zo lang er geen bloedverlies is. Op 4 januari heb ik mijn eerste afspraak bij de VK: spannend! Iedereen gaat trouwens wel uit van een andere week: huisarts zegt 6 weken, verloskundige 7 en ik zelf ga uit van 5
Ik ben inmiddels al 2 maanden overtijd, testen geven negatief aan en de nog geen tekens dat ik ongi moet worden. Pijnlijke borsten zeker al ruim 3 weken. Weet niet wat het is, verdere klachten heb ik namelijk ook niet zoals misselijkheid, wel vergeet ik vanalles en heb ik erge stemmingswisselingen. liefs
Hiii girls Ik had vanmorgen een beetje rood/rozig bloed verlies, toen ik naar de wc ging, maar nu zie ik niks. Ik denk wel dat het menst. is. Ik heb sinds enkele dagen een soort menstruatiepijn. Dus deze maand- geen zwangerschap...! Nou..op naar de volgende ronde. Ik hoop volgende maand een positieve test in handen te houden en dan 9 maanden lang te mogen genieten van ons wonder [-o< . Ik zal duimen voor jullie, [-o< hoop dat het als nog gaat lukken, en hopelijk wordt jullie wens heel snel vervult, ik leef met jullie mee. Dikke knuffels Heel veel succes, en hopelijk binnekort ook een zwangerschapsbanner voor jullie allemaal. [-o<
Hi Terisia, Ik had ook vanmorgen beetje rood/rozig bloed verlies en heel veel slijm . Denk ook gewoon dat het ongi is. Hopelijk hebben volgende ronde een posi test in handen [-o<
Het rozige bloedverlies kan ook een teken van zwangerschap zijn. Ik wil jullie niet onnodig blij maken, maar het kan zijn dat je lichaam het laatste beetje uitstoot door de innesteling. Het is echter alleen als je echt díe week ongesteld moet worden en vaak 1 dag roze. Rood is een ander verhaal.
Jaa dat hoop ik ook.. [-o< Maar ik had in die periode ook het gevoel dat ik zwanger was , ook al dat ik inmiddels wel een beetje menstruatiepijn had. Iets binnen in mijn hart zei dat ik zwanger was deze maand, maar ja.... het is misschien omdat ik het zo graag wil.
Nou ook toevallig dat gevoel had ik nou ook , maar helaas. Volgende keer beter Ik heb nog weinig bloed, misschien lijkt het door de slijm rozig bij mij....
Hier ook buikkrampen, afwisselend, soms s'morgens en gister was het sávonds, ook tegen mij zei de huisarts geen bloed is altijd goed Hij denk dat de baarmoeder een beetje aan het groeien is en je lichaam zich daarop moet aanpassen vandaar krampen, dacht echt dat ik ongi werd, was best even bang, maar vanmorgen toch de laatste test die ik hier had liggen gedaan en die was echt nog positief Ik ga vanmiddag bellen om een afspraak te maken voor de gynacoloog en een eerste echo. Ik weet vrijwel 100% zeker dat ik goed zit met mijn banner, ik zit immers in de eerste ronde nog maar en had dus wel netjes een cyclus van 28 dagen, alle puzzeltstukjes vallen netjes op hun plaats nu, ben daar heel erg blij om. Mar wacht vol spanning op mijn eerste date met de gynacoloog
Hallo allemaal Wat een herkenning! Wij zitten inmiddels in ronde 8 en volgens mij ben ik overtijd. Ik weet het alleen niet helemaal zeker, want vorige maand eindigde mijn zwangerschap bij 5,5 weken in een miskraam (duurde 4 dagen en was niet heel heftig) en ik weet niet wat voor gevolgen dat voor mijn cyclus heeft gehad. Normaal gesproken heb ik een (lekkere korte) cyclus van 23 dagen. Als dat onveranderd is gebleven, dan ben ik nu dus 5 dagen overtijd. Ongeduldig als ik ben heb ik inmiddels 2 testen gedaan, in de late ochtend na vele koppen thee en koffie en niet met de eerste ochtendurine, en die waren negatief. Op 12 én op 14 december heb ik een héééél klein beetje lichtroze slijm gezien op het wc papier, echt minimaal en daarna helemaal niets meer. Misschien was dat wel (een late) innesteling. Aan de ene kant wil ik nog een keertje testen, en dan wél met ochtendurine, maar ik durf het niet. Wil niet teleurgesteld worden en nu heb ik nog hoop dat het deze maand wél gelukt is. Ik ben dit ook helemaal niet gewend, heb al 3 kinderen (14, 15 en 2,5 jaar) en dat was allemaal in 1x raak. Mijn leeftijd speelt misschien ook mee, ik ben nu 36. Het is in ieder geval nieuw voor mij dat het niet 'vanzelf' gaat. Maar daar ben ik niet alleen in. Ik vind het fijn dat ik dit met jullie kan delen en leef mee met jullie allemaal. Denk dat ik het nog een paar dagen aankijk. Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes
Hier goede hoop [-o< Nog geen en nu wat grotere tepels met donkere kringen erom heen Als ik het mij maar niet inbeeld, omdat ik het zo graag wil.... Liefs X