hoi, jammer te horen dat het niet is gelukt maar heb je al eens ovulatietesten geprobeerd, echt super handig
Danii: ik hoop het voor je meid! Sam en Kanniewachten: balen! Ik ga pas op 1e kerstdag weer testen! Wacht rustig (...) af
Met de eerste testte ik positief toen ik 2 maanden zwanger was en de tweede zwangerschap testte ik met 3 maanden pas positief dus voor mij niks vreemd...
Nou ben in totaal al 37 dagen overtijd vanochtend weer negatief getest en de ha gebeld. Kon direct terecht en ze kon volgens haar niet duidelijk wat voelen en wilde mij weer naar huis laten gaan om mijn cyclus van januari af te wachten omdat je gewoon wel eens wat kan overslaan en je lichaam nou eenmaal geen computer is. Maar ik wil meer zekerheid wordt er gek van en dus na wat gebabbel mocht ik gaan bloedprikken ze dacht er waarschijnlijk toch niets meer op te kunnen zien dan een test maar ik wil het zeker weten en ook dat het niets anders is zo als een ontstekking bv. dus zo gedaan. Waarschijnlijk had ze vanavond de uitslag al dus ben benieuwd
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd. Ik hou het nog even bij temperaturen. En vanaf nu ga ik vanaf de eerste dag van mijn temperaturen, zodat ik (achteraf) kan zien wanneer mijn eisprong is geweest. De laatste paar maanden temperatuurde ik alleen de laatste 1,5 week om te kijken of de temp hoog bleef (en of er dus geen aankwam). Op de dag dat ik ongesteld word is mijn temp 's ochtends steevast drastisch gedaald. Ik zou het natuurlijk ook naast elkaar kunnen doen, én een ovulatietest én temperaturen. Misschien een idee... Bedankt voor je reactie en ik zal voor je duimen Groetjes van mij
temperaturen lijkt me best moeilijk omdat je zelf ook wel eens schommeld. die oveulatie testen bij matcare zijn zo goedkoop en je begint bij een bepaalde dag, ineens zie je na een aantal dagen een streep ontstaan en dan komt je ovulatie binnen 20 a 48 uur en moet je eigenlijk gelijk proberen. ik heb 6 maanden zonder deze gedaan zonder succes en nu met en gelijk (vandaag weet ik het zeker) succes! Ik ga jullie vandaag hier verlaten, 3 de test weer positief dus ga volgende week naar de ha. succes allemaal en mocht iemand iets willen vragen dan hoor ik ze graag groetjes jenny
Ik ben niet langer overtijd meer ben gisteravond vreselijk ongi geworden.. Gelukkig eindelijk meer duidelijkheid na 22 dagen overtijd te zijn geweest. De rest wens ik heel veel succes.
Danii: balen zeg! Hopelijk volgende keer gewoon bij een paar dagen overtijd een mooie positieve test! Hoef je ook niet zo in onzekerheid te zitten!
Heb nog niets gehoord maar ben ook nog steeds niet ongi wou vanmiddag even bellen met de ha want ze dacht gisterenavond misschien de uitslag al te krijgen
Nou heb de ha gebeld en het bloed was goed en ik was niet zwanger. (dat had ik zelf ook al enige tijd terug bedacht) na 7 negatieve testen. Alleen nu weet ik nog niet waar die pijn in mijn lies weg komt en waarom in al twee maanden niet ongi ben. piep,piep,piep Heb net uit frustatie mijn buikspieren even getraind en ga vanavond even lekker een glaasje wijn naar binnen werken. Heb me er toch wel onbewust aan gehouden niet te drinken. Maar het is nu over ik ga gewoon lekker eentje drinken.
Ik heb de ene maand een cyclus van 27 dgn de andere maand 28 dagen nooit anders geweest! Normaal krijg ik 2 a 3 dagen voor mijn menstruatie al pijn in mijn rug/borsten en buik....tot nu toe nog geen last van Dus ik hoop dat het nu eindelijk na 12 maanden er voor mij ook eens in zit! Jullie horen van me!
Hoihoi, Heb normaal een cyclus van 31 dagen en de klok kan er dus op gelijk gesteld worden. Ik had woe. 19/12 ongesteld moeten worden... ben dus 2 dagen overtijd (zal mn banner eens aanpassen ... ) Nog geen tekenen van aankomende ongesteldheid. Echter ook geen tekenen van een zwangerschap. Heb woendag en vandaag getest: beide negatief. Balen dus. De afgelopen weken heb ik wel veel stress gehad dus vermoedelijk is dat van invloed geweest op mijn periode, althans, daar houd ik het voorlopig maar op. Ik heb natuurlijk wel ff gegoogled en je leest toch ook best vaak over negatieve testen terwijl er dan toch een zwangerschap is. Dus: zolang ik niet ongesteld ben, is er nog een kansje op een zwangerschap. Zo ... he he ... dat is eruit. Moest het even kwijt... ik word gek van die onzekerheid :-S
Nog steeds geen ongie symptonen te bekennen! Maar de test die ik vanochtend heb gedaan was negatief maar goed.....dat hoeft nog niks te betekenen! Misschien gaan we voor ronde 13....we wachtten nog even af
Hoi Ddebbyy, Ik hoop voor je dat 13 jullie geluksgetal wordt! Heb vandaag wat pijn in mijn onderbuik dus ik denk dat het dit keer niet is gelukt. We zijn nog niet zo lang bezig: dit is onze 3e ronde en ik vermoed dus dat het ronde 4 gaat worden. Groetjes, Ilse
Hoi Ddebbyy, Ben zo benieuwd of je al een nieuwe test geprobeerd hebt! Hoop zo voor je dat je zwanger bent! Ik snap je helemaal wij zijn ook bijna een jaar bezig, aankomende week nod, dus hoop dat er niets komen mag! Ik zal voor je duimen dat je niet ongi word! Liefs Parels
Hoi Ilse, Spannend hoor. Ik heb zelf in hetzelfde schuitje gezeten. In augustus was ik 13 dagen overtijd en ik had toen 3x negatief getest. Na 12 dagen had ik de huisarts gebeld en die zei doodleuk dat het kan dat je een keertje ongi worden overslaat. Helaas had ze gelijk en was ik dus een dag later alsnog ongi Inmiddels ben ik wel in blijde verwachting, maar ik durfde maar niet te testen omdat ik bang was dat ik dan weer een negatieve test zou zien. Er bestaat altijd een kans dat je toch zwanger bent, alleen ik weet inmiddels uit ervaring dat het ook heel goed kan dat je gewoon ongi gaat worden. Ik hoop uiteraard voor je dat je zwanger bent ! Ik duim voor je. Groetjes, Dyaan