@stampertje: ik ben erg benieuwd wat de uitslag van je bloeduitslag is! Houd je ons ook op de hoogte als je iets weet?! Sterkte met wachten! Groetjes, Ester.
Hey, @Essie: hoe overtuig je jezelf ervan te wahten met tesen. Ik woon 1 minuut stappen van kruidvat en het begint hier enorm te jeuken ! Tips ? Liefs, Kitty
De hoeveelste keer is het dat je overtijd bent Kitty? De reden dat ik me ervan kan overtuigen te wachten met testen, is het feit dat ik de afgelopen 7 maanden al diverse testen heb gedaan en steeds negatief als resultaat kreeg: ik begon al zeer snel te testen, op mijn NODdag en dan werd ik daarna 1 of 2 dagen later ongi. Naarmate ik elke keer een cyclus verder ben, word ik "wijzer" en weet ik dat ik beter maar even kan wachten, anders krijg ik toch misschien weer die teleurstelling: als ik echt zwanger ben, word ik toch sowieso niet ongi. En ik heb zelfs hier thuis een doosje testen standaard liggen, dus ik hoef ze niet eens te halen. Ook werkt voor mij wel mee dat ik, net zoals altijd, ook nu weer krampen heb. En zolang ik dit zelf niet als zwangerschapverschijnsel heb gehad, is het iets wat voor mij op ongi-krampen duid. Al lijken ze dit keer wel langer aan te houden voor er iets gebeurd (al ruim 1 week) en ze lijken ook anders te voelen....... Allicht ben ik nu ook wat relaxter omdat ik deze periode met de ovutesten mijn LH-piek niet ben tegengekomen. Ik heb van dag 10 t/m dag 22 getest (leek me toch voldoende met mijn regelmatige cyclus). Alleen nooit posi getest. Nou kan de piek misschien wel vrij kort aanwezig zijn geweest en omdat ik maar 1x per dag testte, kan ik hem dus misgelopen zijn, maar hij kan er wel gewoon geweest zijn...........
Nou hier is het ook game over na 6 dagen overtijd zijn die vervelende er toch doorgekomen ( wel minder als anders en heb ook geen ongi pijn ) achja, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben, alleen jammer dat men cyclus WEER langer geworden is Gefeliciteerd aan de zwangeren en veel succes iedereen
Hallo, bedankt voor jullie felicitaties Ik was 12 dagen overtijd voor ik eindelijk durfte te testen. Toch vanmorgen onder aandringen van mijn vriend een test gedaan Ik had al wel vage klachten als zure oprispingen, moe zijn, vage pijn in de buik. Ik hoopte natuurlijk dat het raak zou zijn, maar had de moed niet om te testen om maar niet terleurgesteld te worden. Maar dit keer Raak, en nog kan ik het niet helemaal bevatten erg onwerkelijk. Dit was ronde 7 voor ons. Jootjuh
Jootje24 Wat goed! Van harte GEFELICITEERD! Liesamber heel veel suc6 in de volgende ronde! En iedereen die in afwachting zit sterkte met het wachten dat je maar snel een positief antwoord hebt! Hier ook nog steeds geen te bekennen, 2 dagen geleden wel licht vage ongi krampen gehad onderin mijn buik, dacht dat ik ongi ging worden maar de volgende dag niks meer. Gisteravond licht misselijk en rare buikpijn, en nu voel ik me weer prima En af en toe steken in mijn borsten, maar ze zijn niet echt supergevoeilig ofzo? Hebben jullie dit ook? Zou het komen omdat ik ongi moet gaan worden? Durf gewoon nog steeds geen test te doen....stom he.... Liefs Elena
Elena je bent al behoorlijk dagen overtijd. Ik begrijp wel waarom je niet durft te testen maar ooit moet er van komen meid. Gewoon doen dan ben je ook van het gestress en getwijfel af. gr.
Jeetje Elena, heb je niet meer getest sinds die negatieve test bij 3 dagen overtijd? Ik geloof dat ik gek zou worden bij zolang overtijd! Ikzelf heb ook al bijna 2 weken, vooral 's avonds, ook van die ongi-krampen in mijn buik. Die heb ik eigenlijk altijd wel als ik ongi moet worden, maar nooit zo lang als nu. En het stomme is, gisteravond en eergisteravond stond ik bij de wasbak mijn mond te spoelen na het tandenpoetsen en toen ik overeind kwam (en me daardoor lichtelijk uitrekte) kreeg ik me echt een pijnscheut, niet normaal joh! Precies op de plek waar ik ook al diezelfde ongi-krampen had diezelfde avond. Maar ik wacht nog maar even af met testen. Groetjes, Essie.
Nee heb niet meer getest nadat ik 1 keer met 3 overtijd getest heb, ging er gewoon vanuit dat ik niet zwanger was, maar duurt het maar langer en langer en dan ga je toch weer twijfelen ....Vooral door die rare vlagen van buikpijn, kon er gister bijna niet van overeind staan, we waren bij een paar vrienden en zijn toen maar naar huis gegaan..... Denk dat ik er toch maar aan toegeef en morgen maar eens een test ga halen, want nu gaat er toch weer onzekerheid meespelen en daar wil ik uit... Wanneer gaan jullie testen? Liefs Elena
hahaha mijn vriend kan ook niet langer wachten, we gaan even naar de stadt, die is vandaag open, kan ik gelijk een test halen
Essie, inderdaad nu ik eraan denk bij mijn vorige zwangerschappen testte ik naar het einde toe ook midner snel. Al ben ik 2x op een half jaar zwanger geweest (1e = mk) en heb ik niet zo'n idee van hoe je veranderd al naargelang de rondes toenemen. Ik wou wachten met testen omdat ik nog niet weet hoelang mijn cyclus is. Maar mn vriend was enorm zenuwachtig dus gisterenavond nog getest en natuurlijk negatief. Ik was zelfs niet teleurgesteld, zo had ik het al zien aankomen! Maar vandaag ook weer niets te zien. Het vervelende is dat ik sinds ik op mijn 14 voor de eerste keer ongesteld werd, ik in mijn leven amper 1 krampje heb gekend. Dus ik voel nooit of ik ongesteld/zwanger ben... Gewoon dagenlang een inlegkruisje dragen om zeker te zijn dat ik niet lek als ze er eenmaal zijn ! Vind ik enorm lastig...en eens ik ze dan heb is dit superweinig waardoor ik enkel op de zwaarste dag een tampon in kan. Dus nog even afwachten dan maar... Was mijn lichaam maar een beetje duidelijker. Kitty
Ja inderdaad Elena: heb je nog testen kunnen kopen vandaag én daar dan natuurlijk een test mee uitgevoerd? Ben ook zeeeeeeeer benieuwd!
Loop ik net de winkel uit met mijn test, krijg ik toch ineens kramp in mijn lies, zeg tegen mijn vriens zou je net zien haal je eindelijk een test wordt ik ongi hahaha Heb de test hier in mijn hand hihi, is het misschien verstandiger hem morgenochtend te doen? Liefsssss
Kramp in je lies? Ikzelf ken dat niet als symptoom van aankomende ongesteldheid. Maar het zou kunnen. Tja en om het verstandiger de test morgenvroeg te doen? Waarom, is de kans dat je morgenvroeg wel zwanger bent groter? Als je nu maar niet teveel heb gedronken en ca. 4 uur hebt geplast. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten: als je zwanger bent, word je toch niet ongi..........
Zoals jullie aan mn banner zien ben ik ook al flink overtijd. Ben anderhalve week geleen naar de ha geweest, heb orgametril voorgeschreven gekregen. Afgelopen woe de laatste gehad en nog steeds geen ongi. Heb wel sinds vrijdag pijnlijke bortsen, en moet veel plassen. Oja voordat ik die pillen nam nog wel effe voor de zekerheid getest, maar nega. Heeft er nog iemand tips voor mij?
nou meiden .... mijn eerste gevoel klopte, ik ben niet zwanger de test vanmorgen was negatief..... Hoop dat jullie wel positief testen hor! En dat ik maar snel die krijg, want ik heb nu wel al lang genoeg gewacht! Liefs Elena...
hey elena, wat rot voor je! had zo voor je gehoopt dat het pos. zou zijn na al dat lange wachten! Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Jootje