Overtijd! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elena, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje wat jammer.
    Ik zie wel dat dit ronde 2 pas is. Hoelang was je al van de pil af?
    Je hebt in principe maar 1 ronde om mee te vergelijken of zie ik dat verkeerd?
    Misschien is je cyclus nog niet op zijn normale gang gekomen, kan dat?

Ik hoop in elk geval ook dat je snel ongi wordt, want dan kan je weer naar je volgende cyclus toe!

Tot dat moment in elk geval sterkte toegewenst!

Liefs, Essie.

2. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Helaas helaas, ik blijk dus ook niet zwanger te zijn. Vrijdag middag krampen en jahoor daar waren de :evil: :evil:
    :cry: Nou goed, heb daardoor wel een borrel kunnen drinken op het verjaardags feestje van m'n vriend en mij, was ook wel lekker.

3. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Ik ben een dagje overtijd:s Ik ga nog paar dagen wachten met testen. ik heb vlak voor mijn ongi paar keer gemeenschap gehad of het raak is! is nog de vraag

Ik heb erg pijn aan me borsten normaal had ik dat niet.
    Ik weet normaal gesproken wanneer ik ongi moet worden ik voel het altijd goed, maar dit keer voelt het raar aan ik slaap ieder avond met een kruik aan me voeten en benen ze doen ontzettend pijn

Mn zus d8 ook dat ze ongi zal worden maar ze was tog zwanger.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Ik begin nu zelf ook lichtelijk zenuwen te krijgen: zou ik zwanger kunnen zijn? Ik ben nooit echt overtijd geweest en nu dus al 3 dagen gerekend vanaf mijn langste cyclus van 31 dagen en zelfs 5 dagen gerekend gezien vanaf mijn gemiddelde cyclus van 29 dagen.

Ik heb ook nog steeds de steken elke avond en 's ochtends zijn ze weer weg, dat duurt nu dus ook al een poosje. Verder heb ik nu ook wat symptomen waarvan ik niet eens wist dat ze bij een zwangerschap horen oftewel symptomen die ik mezelf niet kan "aanpraten" want ik had ze al, voordat ik het las dat het symptomen waren.

Ik begin nu echt te twijfelen wanneer ik moet testen. Mijn man vindt dat ik al moet testen, maar ikzelf wil nog even wachten om niet teleurgesteld te worden (mede omdat ik nog steeds vermoed dat ik geen eisprong heb gehad deze maand). Aan de andere kant: elke keer als ik nu hele erge steken voel, ren ik zowat naar de WC om te kijken of de :evil: er nu toch zijn, maar tot op heden nog niet.........

Zou het dan toch :(: :(: :(: Ik hoop het zo :) :) :)

5. davina30

davina30 Lid

6 nov 2007
    14
    0
    0
    Hier nog steeds niets... dag 58 ongeveer. En ik vind het eerlijk gezegd nu wel een beetje vervelend te vinden. Afgelopen donderdag nog maar eens een apothekerstest er tegen aan gegooit, maar niets.
    Als ik nou eens ongesteld zou worden... Ik snap dat mijn cyclus langer kan duren ivm net stoppen met de pil, maar zo lang?

Mijn huisarts (of de assistente) zei nog maar even een maandje afwachten 2 weken geleden. gelukkig mag ik van de week mijn gyn opbellen voor een nieuwe afspraak ivm buikoperatie afgelopen jaar maar toch.

Ik heb allerlei klachten natuurlijk: steken in mijn borsten, regelmatig pijn in mijn buik, waterige afscheiding etc.

Ik wil er niet van uit gaan dat ik zwanger zou kunnen zijn nu (na een aantal testen). Ik drink dus ook lekker mijn wijntje en rook ook nog, maar soms bekruipt me toch dat gevoel.. wat als het nu wel zo is...

essie1979. testen, zeg ik! :)

6. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hier ook nog steeds niks en zaterdag testte ik negatief. Ben in de eerste ronde, dus geen idee wat cyclus is. Willen jullie misschien eens kijken bij topic 'cyclus na mirena' om me wat raad te geven... Zelfs indien je geen idee hebt van de gevolgen van het spiraaltje zou een woordje goed doen.

En essie1979, hoelang kan je het testen nog laten?

Ben benieuwd !

Liefs
    kitty

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    even mn banner checken

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    heb gisteren getest was neg. heb last van symtonen zoals heel gevoelige borsten wat gek ik voor mij want sinds mijn borstoperatie van 8 jaar geleden heb ik daar niet echt gevoel in.
    Hoop dat ik het of snel wordt of over een paar dagen pos test.

9. Niet meer actief

Hoelang ben je gestopt met de pil?

10. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Even tussendoor: ik ben ongesteld!

Hup naar ronde 2

Kitty

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hoi meiden,

Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit wanneer ik ga testen. Aan de ene kant zeg ik: morgenvroeg, want elke keer met zoveel spanning naar de WC gaan is niet echt leuk meer, maar aan de andere kant: als hij niet positief is, ben ik weer teleurgesteld. En nu leef ik in de waan dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn...........

Liefs, Essie.

12. wensje

wensje Lid

5 jun 2007
    68
    0
    0
    Hey meiden, MOET even mn ei kwijt hahaha!
    Heb op zich een vrij regelmatige cyclus...maar ben nu dus nog niet ongi. KAN nog hoor..........
    Vriendlief is nu werken, tot een uur of acht, als hij thuis is en ik ben nog niet ongi; TESTJE DOEN!
    Vind het zooo spannend! Geklust als een malle deze maand, wie weet hahaha!
    5 x per uur naar de wc om ff te checken...
    Hou jullie op de hoogte! En we houden hem erin; Geen bloed geeft moed!

13. wensje

wensje Lid

5 jun 2007
    68
    0
    0
    Hey Essie, heb jij het gevoel dat je wel ieder moment ongesteld KAN worden?
    Ik had vorige week echt gruwelijke pijn in mn buik...gisteren ook wel. Echt ongesteldheidspijn. Maar NOG NIKS dus?! Steeds met vlagen. Heel apart. Ik trek het niet meer hoor, gaan straks testen, als het dan nog nodig is!
    SUPERknap van je dat je het nog steeds kan uitstellen. Je hebt ook wel gelijk, wil niet teleurgesteld worden..mja, ik TREK het niet lager! Hahah! Succes he meiden!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Komt me nogal bekend voor! En dat geen bloed geeft moed, ook daar kan ik me in vinden!

Hou je ons op de hoogte als je vanavond test?! Zal voor je duimen!

15. krullie

krullie Lid

27 okt 2006
    30
    0
    0
    Utrecht
    Omdat ik niet echt wist hoelang mijn cyclus zou zijn, heb ik de cyclus van de vorige ronde aangehouden en dus kon ik zondag testen: helaas negatief :( . Maarrrrrrrrr nu heb ik me net weer getest en nu zie ik dat de teststreep verkleurd is :confused: . Ik bedoel het is niet keihard dezelfde kleur (heeeeel licht rose) als de controlestreep maar wat ik nu aan kleur zie heb ik zondag in ieder geval niet gezien! Dus... ik bedoel... ben ik nu dan....... ? :D

Gaan we nu met z'n allen de hele avond zitten testen hihi!

xx

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hier 1 dag overtijd en bloedtest uitslagen onderweg
    spannend !

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik had alleen je eerste berichtje gezien, maar deze nog niet, dus vandaar een latere reactie.

Ik heb ook het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden, al bijna 2 weken lang. Vandaag voelde de pijn iets anders als de aflopen weken, maar verder zijn de :evil: er nog niet.

Eigenlijk trek ik het ook niet meer. Ik denk dat ik morgenvroeg, anders uiterlijk donderdagmorgen een test ga doen.

Hou trouwens wel in de gaten als je vanavond wilt testen, dat je niet teveel mag hebben gedronken en je ca. 4 uur niet mag hebben geplast.

Suc6 in elk geval, ik hoor wel wat de uitkomst is.

18. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Krullie heb je een foto van je test, klinkt positief! :D

Ohw... wat spannend hier zeg allemaal! Wie hebben er nog meer getest?!

Hier op het moment nog steeds geen :evil: te bekennen, werd vannacht ineens wakker, omdat ik naar de wc moest, volgens mij heb ik een blaasontsteking blijf rennen :( Ook steken aan de rechterkant van mijn buik weet niet zo goed waar die vandaan komen....

Naja we blijven in afwachting....denk dat ik vrijdag maar eens een bezoekje aan de ha ga brengen.

Liefs Elena...

19. Niet meer actief

spannend meiden,weet niet hoeveel van jullie al overtijd zijn,anders moet ik 8 pagina;'s doorspitten maar allemaal succes hee!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wist ik maar wanneer ik overtijd was, haha! :)

Zit pas in de eerste ronde, dus nog een beetje onwennig allemaal! :rolleyes:

Ik heb 5 november mijn eisprong gevoeld en ze zeggen dat je dan ongeveer 14 dagen erna de duiveltjes kan ontvangen. Dus toen ik zondag een klein beetje bruin sluim zag bij het afvegen (sorry voor de details) dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Had verder geen klachten (ik heb normaal altijd hele erge buikpijn) en ben dus tot op heden nog niet ongesteld.. Ik ga er maar vanuit dat het met ontpillen te maken heeft..

Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen, dan zou ik de 23e ongesteld moeten worden, dus wie weet komt het nog wel! :)

Iedereen succes en ik zal mijn duimpjes draaien! :D

Deel Deze Pagina