Ja weet ik! Maar ik weet ook dat ontpillen veel met je lichaam kan doen, wat ik heb gelezen in elk geval. Daarom heb ik met mezelf afgesproken dat ik even afwacht en pas de 30e ga testen als ik dan nog niet ongi ben.. Spannend!
Ik ben de duimpjes al aan het draaien! Haha! @Miranda: Ik zie dat jij zwanger bent! Super! Had jij al vroege symtonen?
linda ik had hetzelfde als toen ik van mijn zoon zwanger was,ik had t warm....en was afwezig en verschrikkelijk moe!
Ach ja, heb wel het idee dat ik wat symptonen heb, maar die kunnen ook van het ontpillen zijn denk ik.. Haha! Ik weet het eigenlijk niet! Ik zou het zo super vinden als ik de eerste ronde al zwanger zou zijn, maar daar wil ik ook weer niet vanuit gaan! Ik ben toch best ongeduldig en als ik nu een test zou doen die negatief uitvalt, zou ik stiekempjes toch een beetje teleurgesteld zijn.. Daarom nog maar even wachten! Ga nu eerst even checken of er nog wat gebeurd is daar beneden Haha! Tot zo!
Hai dames Ik ben al paar dagen overtijd misschien hebben jullie mijn tekst al gelezen. IK heb vlak voor mn ongi gemeenschap gehad paar keer dan. Ik heb gister getest was nega, maar ik hoor allerlei verhalen dat ik pas na een week het beste kan teste. want als ik zwanger ben is het nog maar paar dagen. Ik heb wel de syptonen oa erg bosrt pijn ik had dat noooit! opgezwolle buik ik word gauw moe zelf als ik buk Ik had paar dagen gevoel dat ik ongi moet worden maar nu is dat ook voorbij...
@Pinar: Wat ik weet is dat je vanaf je NOD (Niet ongesteldheids Dag) als kan testen. Maar soms is het HCG-gehalte (hormoon wat wordt aangemaakt tijdens de zwangerschap) aan het begin van de zwangerschap nog laag en nog niet te zien op de test. Mocht je echt twijfelen, dan zou ik over een weekje nog een test doen! Succes ermee!
Klopt, ik wil w8ten tot zaterdag en dan weer ff teste, maar wat k niet begrijp is dat ik altijd optijd ongi werd:s
Ben je nog aan de pil, of misschien net gestopt? Als je net gestopt bent, kan je lichaam aan het ontpillen zijn.. Dat kan soortgelijke klachten met zich meebrengen die je ook hebt tijdens een zwangerschap, heb ik gehoord. Maar nog even geduld hebben en gewoon nogmaals een testje uitvoeren! Succes!
Ik was al in juli gestopt met de pil, maar gebruik de condoom. ik zou normaal gesporken in t weekend ongi worden daardoor d8 ik hoef het niet veilig te doen ben tog niet vruchtbaar
Tja, dan zou het toch wel eens op een zwangerschap kunnen lijken.. Erg he, dat wachten! Succes ermee!
IK hoop het aan de ene kant wel dat ik zwanger ben, maar aan de ander kant ben ik er nog niet klaar voor.. Ik hoop dat de tijd snel gaat tot zaterdag en dat ik gauw test
Nou Elena ik heb maar even een andere test gekocht, een digitale! Want van dat lichte streepje werd ik eigenlijk ook niet wijzer hihi. En net getest en er stond toch echt: ZWANGER! Jeeeeeeeeeeeeeeh! \/
Zoals jullie op mn banner kunnen zien ben ik ook erg overtijd. Maar vandaag eindelijk de verlossing gehad. Ik ben Ongi. Ik ben zo blij, nu kunnen we weer verder. Vraagje: hoe moet ik nu mn cyclus berekenen?
Hallo dames, Nou vanochtend heb ik het eindelijk aangedurft een zwangerschapstest te doen. En kijk maar in mijn album, daar staat ie............................. Ik ben ZWANGER! De 2de streep van het plusteken stond er zelfs nog voordat dat de streep in het eindvenster was verschenen. Dus dan wist hij het wel erg snel. Het is nog allemaal zo onwerkelijk. En meteen vloog er ook wel wat angst door mijn kop van wat moet ik allemaal gaan regelen, wanneer vertel ik het mijn en zijn ouders, wanneer vertel ik het op mijn werk, gaan ze me niet ontslaan als ik minder wil gaan werken (gelukkig kunnen ze dat in principe niet) en hoe gaat het straks allemaal financieel en tot slot: help straks als het goed gaat een bevalling...... Maar goed, eerst de positieve test even tot me door laten dringen. En vandaag voelde ik natuurlijk allemaal extra dingen, want nu ben je je er natuurlijk van bewust dat er iets is. Nou dat was het voor nu even. Liefs, Essie.