hoi ben nieuw hier en ben ook 9 dagen overtijd heb 1 neg test en dat was bij 2 dagen overtijd durf ook nog geen nieuwe test te doen wacht wel even tot vrijdag denk ben heel erg moe heb hele gevoelige borsten en last van mijn heup maar dat zal er wel niets mee te maken hebben. nou vind het wel fijn om te lezen dat er meer dames zijn die na de eerste keer testen neg toch na de tweede keer wel posi zijn dat geeft hoop nou laat snel wat van me horen, ps is de eerste maand dat ik ben gestopt met de pil
Hoi, ik word ook gillend gek. ben nu een week overtijd en heb al 3 x getest. negatief dus. Heb al een week krampen en steekjes in onderbuik. Mijn vorige cyclus was netjes 27 dagen. Die daarvoor 57, maar toen was ik net gestopt met de pil. Ik zal nu toch wel ontpild zijn? Hebben meer van jullie dat gehad dat je negatief test en aler toch zwanger bleek te zijn? Groetjes Herma
Hoi dames, Ik wil as zaterdag testen.. heb gister met de clear bleu gestest was nega ik wil het met predictor proberen of zal ik het bij het apoth. halen. En als het posi uit komt dan ben ik 2 dagen voor me ongi zwanger geraakt
je kan beter een thuistest van de kruidvat nemen ik hoor geen goede dingen over vroeg testen met predictor
is ook prima...hoor alleen slechte verhalen eigenlijk over romed en predictor,tenzij imand er nog 1 weet om af te raden...
Gefeliciteerd Essie! Ben zelf ook overtijd en heb getest op NOD maar deze was negatief... afwachten maar hé... veel succes iedereen! groetjes Sigrid
Gefeliciteerd Essie! Leuk voor jullie Hier gisteren nog maar eens getest en nu koop ik ze niet meer.. al 5 testen versleten en niets... Over een week ofzo maar weer eens de huisarts bellen om ongi op te wekken of iets dergelijks.
nou, ik ben ongi geworden gisterenavond... jammer...op naar ronde 4 dan maar succes aan ieder die nog niet ongi is en nog moet testen! grtjs
Hoi dames ik heb vandaag nog een keer getest nega.. ze zeggen dat ik paar dagen moet w8ten met testen, maar ik heb normaal gesproken een regelmatige ongi. Ik heb wel symptomen en vandaag in de middag was ik wel misselijk. Ik weet het niet meer.
ik heb nog niet getest zins de laatste keer wach nog even totdat ik 2 weken overtijd ben durf ook eignlijk niet meer maar wil wel weten waar ik aan toe ben heb zelf nog last van mijn bekken gehad kon helemaal niets meer weet ook niet of dat hier mee te maken heb maar ik wacht het wel af. nou jullie horen het snel
Kan me voorstellen maar ik kan ook weer niet w8ten ik wil het ook weten wel of niet. Ik ben vandaag wl erg misselijk geworden vooral door de geuren van de eten
Hey Essie! Van harte joh! SUPER gaaf! Onwijs gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ik heb s avonds dus een testje gedaan, hartstikke negatief. Klein dipje, maar nu maar weer door naar het volgende ei-moment! Geniet ervan meid!