Overtijd! Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elena, Nov 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena

Elena Actief lid

Sep 1, 2007
    241
    0
    0
    Nog steeds niks..... ik ben het w8 echt zat :x

Sorry moest t even kwijt

2. cindy en marcel

Sep 16, 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Ik ook, heb het ook gehad nu :x

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dank je wel!
    Ik moest het eerst even goed tot me door laten dringen.

Ik voel me redelijk goed: ik heb al wel wat klachten: pijnlijke borsten, af en toe misselijk, vreselijk moe en nog steeds soort van ongiklachten af en toe.

Op zich ben ik wel een beetje bang of alles wel goed zal gaan, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen. Ach we gaan er maar vanuit dat het goed gaat.

Suc6 nog aan alle nog steeds wachtende dames.

Groetjes, Essie.

4. Elena

Elena Actief lid

Sep 1, 2007
    241
    0
    0
    JOEPIE! :) :)

Ik was gister echt niet in mijn doen en ontzettend sago. Vannacht echt een rotnacht gehad ik bleef maar spoken, en nu ontzettend buikpijn, maar toch ben ik vandaag supervrolijk, want ik ben eindelijk ONGI geworden vandaag na 36 dagen overtijd! :D Joepie eindelijk naar de volgende ronde! :D

(Cindy hopen dat jij het ook bij 36 dagen overtijd wordt ;)suc6 meid)

Liefs opgeluchte Elena..

5. cindy en marcel

Sep 16, 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Ik snap dat je opgelucht ben, zou ik ook zijn.

Hier nog steeds niet :( Geen ongipijntjes maar ook geen zwangerseintjes :(
    Maandagochtend huisarts bellen voor gesprekje, duurt nu wel erg lang

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben misselijk, duizelig en moe, moe en nog eens moe (ik moest er vanavond zelfs een feestje voor afzeggen, en dat doe ik niet snel). Pijnlijke opgezette borsten, én al 6 dagen overtijd. Als dit nou kwam door een zwangerchap zou ik het totaal niet erg vinden, maar het komt puur door het ontpillen. Ik vind dat eigenlijk best wel kl*te :evil:

Een testje doen voor de zekerheid heeft nu ook volgens mij geen zin, omdat ik niet weet óf ik een eisprong heb gehad, en zo ja, wanneer.

7. davina30

davina30 Lid

Nov 6, 2007
    14
    0
    0
    Mikki, ik zou een toch een testje doen voor de zekerheid! Je weet het niet toch, misschien :)

Hier nog steeds geen teken van ongi helaas.
    Voor het eerst zou ik blij zijn met een ongi...

8. Niet meer actief

Ik wil niet rot doen, maar als jij net pas gestopt bent met de pil 1 maand, en je dus nog geen normale menstruatie hebt gehad, ben jij nog niet over tijd.

Je lichaam moet opeens weer wennen om zonder pil te werken, en moet nu weer een echte menstruatie opgang krijgen.

Bij de ene is het heel snel en bij de ander duurt het lang.
    Maakt niet uit of je al eerder bent gestopt met de pil of voor de pil een regelmatige cyclus hebt gehad.

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Misschien doe ik dat wel ja...maar zoals hierboven ook werd gezegd, als je net met de pil gestopt bent kan het nog wel een tijdje duren voordat alles weer normaal is. En we kunnen dus niks anders doen dan geduld hebben, ja toch?

Ik zou ook voor het eerst van mijn leven blij zijn met een ongi. Ik denk dat ik die string ga inlijsten en boven mijn bed hangen :) (al zal mijn vriendje dat niet zo leuk vinden denk ik)

10. Niet meer actief

Omdat het lang kan duren, kan je nog wel testen hoor!
    Gewoon om de week ofzo testen, als je niet ongie word.

Het is alleen zo dat je niet van overtijd kan spreken, want er zijn zat meiden die net gestopt zijn met de pil en uitgaan van een cyclus van 28 dagen terwijl het niet zo is.
    28 dagen is ook maar een gemiddelde, het kan makkelijk zijn dat je een kortere cyclus hebt of een langere.

Dus wie weet heb jij wel een kortere gehad, en kan je nu posi testen, maar wie weer ook niet.
    Gewoon 1 keer een testje wagen en dan een week later weer als je zelf er prettig bij voelt.

11. Niet meer actief

dubbel

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    @ikdus: ga ik ook doen hoor, maar ik wacht met testen tot dag 40. Waarom tot dag 40? Geen idee maar die termijn heb ik mezelf gewoon gesteld. Om het geen obsessie te laten worden misschien.

13. Niet meer actief

Is wel verstandig ja.

14. davina30

davina30 Lid

Nov 6, 2007
    14
    0
    0
    Netjes hoor Mikki77 als je kan wachten tot dag 40 met testen!

De pil is eigenlijk maar rotzooi ook he... je lichaam krijgt er gewoon afkickverschijnselen van.

Ik heb begin januari een afspraak met de gyn dus dan zal ik wel even overleggen. Hij zei dat ik flink aan de slag moet, maarja zo gaat dat dus niet.

(eigenlijk ben ik gewoon bang dat het niet snel genoeg gaat, en ik weer iets krijg waardoor mijn nu enige eierstok er ook uit moet)

15. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    hoi

ik ben inmiddels ook alweer een aantal dagen overtijd en nog steeds geen pos. test.
    wanneer kun je eigenlijk om een bloedtest vragen?
    Soms denk ik wel dat ik ongi wordt, maar dan ben ik ook weer met vlagen misselijk. Ben ontzettend moe en heb ook wel een kort lontje..... Dus zal vast ongi worden.

Ik wacht het maar weer af, denk ik

16. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    bannercheck

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Testen hoeft ook niet meer, want ik heb vandaag duivel-bezoek gekregen :D Ik ben zo blij! Nu maar hopen dat de volgende cyclus ook niet al te lang duurt en dat het ontpillen dus snel gaat.

De pil is echt troep ja, dat merk ik eigenlijk pas nu ik ermee gestopt ben. Ik heb al aan mijn vriend verteld dat ik nooit meer aan de pil ga, we gaan wel een andere manier van anticonceptie bedenken dan. Maar niet meer zoiets onnatuurlijks.

Wat erg wat je vertelt over je eierstokken...waarom moet je in januari naar de gyn dan, is dat daarvoor? Dat heb ik even gemist. Ik kan me wel voorstellen dat je je dan extra zorgen maakt.

18. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Ook hier wachten we rustig af na 3 negatieve testen.
    Laat dan de ongi maar komen dat wachten ben ik nu ook beu.
    Geen idee wanneer je een bloedtest kan vragen.
    Dat wil ik ook wel eens weten.

19. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht
    Hoi hoi dames,

Ik heb een vraagje.. Na een week overtijd ben ik vrijdag ongi geworde heeft 3 dagen geduurd.

Ik hoor in mn omgeving dat ik tog beter kan teste, omdat bij hun tog bleek dat ze zwanger waren tijdens hun ongi...

Als dat zo is wanneer kan ik het beste teste? :(

20. davina30

davina30 Lid

Nov 6, 2007
    14
    0
    0
    Mikki, fijn dat je ongesteld bent geworden :) Zo is het tenminste echt duidelijk! op naar de volgende ronde voor jou!

Ik moet naar de gyn voor controle vanwege een operatie aan een tumor afgelopen voorjaar. Sta elke 3 maanden bij hem op de stoep en hij weet dat ik met de pil gestopt ben om zwanger te raken.
    Hij zegt overigens wel dat het beter is om de pil te slikken als ik niet zwanger wil raken omdat dat bepaalde dingen tegenhoud...

Volgens mij kan je pas na een hele tijd een bloedtest aanvragen als je echt denkt dat je zwanger bent en negatieve testen blijft houden. In principe hoort een gewone urinetest voldoende te zijn.

denk trouwens ook dat ik in het verkeerde topic zit haha

Share This Page