Overtijd... wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jana, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    ... voor de tweede keer dus. Negen maanden geleden was ik overtijd, en nu weer. Op zich gaat alles nog prima hoor, met mij en baby, maar stiekem had ik toch gehoopt dat hij/zij zich het afgelopen weekeind zou melden... Je weet dat het nog best twee weken langer kan duren, maar houdt je toch een beetje vast aan die datum.
    En nu is het wachten geblazen. Het huis is aan kant (zelfs mijn lief heeft vreselijke nesteldrang nu), alles staat klaar, waar wachten we nog op?
    Heeft iemand trucjes geprobeerd om de bevalling op te wekken? Seks, tonic, ananas... en hielp het? Veel wandelen zei één van mijn schoonzussen, dan zakt hij er vanzelf uit...

2. chantilly

chantilly Actief lid

May 7, 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    nou, dan zakt ie er vanzelf uit.... dat niet hoor...!
    =D
    maar het kan de bevalling wel stimuleren....

3. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Zo bedoelde ze het ook natuurlijk... maar is dat echt zo? Dan ga ik maar eens een eindje wandelen, ook al voelt dat eigenlijk niet meer zo lekker...

4. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi Jana,

Ik benieuwd of er nog meer tips komen :)

Ik ben nu alweer een week overtijd en begin me toch een beetje te vervelen zeg maar :( Vooral vandaag ben ik het zat.
    Ik doe niks anders dan achter de laptop hangen....

Sterkte met wachten.

Groetjes,

Kim

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Aj aj, overtijd.
    Met onze oudste liep ik 15 dagen overtijd, en hij is toch echt gekomen! Ik geloof dat ik het zelf helemaal niet zo heel erg vond... de omgeving des te meer, die zaten zo te zeuren...
    De tweede kwam zomaar zes dagen te vroeg, we weten het niet zeker maar het zou kunnen dat het door seks gekomen is, hihihi.
    Dit middel gaan we dus straks bij onze derde uiteraard maar weer proberen! :D

Maar ik geloof niet dat er écht een middel voor is. Als dat zo was, kwamen alle baby's mooi op tijd. Aan de andere kant vind ik het ook wel mooi, de natuur heeft het zo geregeld en eigenlijk is het wel grappig dat de wetenschap nou es niet overal achter kan komen.

Succes met wachten!

6. franklin

franklin Actief lid

Jan 2, 2007
    109
    0
    0
    Hoi dames,

Ik loop nu ook overtijd en begin me stiekem ook wel een beetje te vervelen 8) het hele huis is aan kant en we zijn er helemaal klaar voor alleen de beeb heeft er nog weinig zin in :D Dus als iemand nog goeie tips heeft om m eruit te krijgen hou ik me aanbevolen ;)

7. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Ik vind het ook jammer dat het 'afgaat' van de tijd die ik met de baby heb. Want vandaag over twaalf weken moet ik toch echt weer aan het werk...
    Maar ja, niks aan te doen.
    Aan alle anderen, ook sterkte met wachten!

8. franklin

franklin Actief lid

Jan 2, 2007
    109
    0
    0
    Hoi jana,

Ik ben 6 weken van te voren al met verlof gegaan dus voor mijn tijd met de baby haalt het gelukkig niets uit anders zou ik me mischien opgejaagd voelen. Zegt de VK bij jou al iets over strippen ofzo?

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik ben dan nog wel niet overtijd.. maar ik had eigenlijk allang gedacht dat de kleine er zou zijn..
    Hier ook alles al klaar..
    Vreemd dat je er eigenlijk op gaat zitten wachten..
    Je durft niet meer zover weg te gaan.. Winkelen wordt ook spannend want ja stel je voor dat...
    Mijn man belt ook wel 2 keer per dag.. die is ook helemaal zenuwachtig..

Ja leuk, die laatste weken en vooral als je over de datum heen gaat!

Sterkte meiden, het kan nooit geen 9 maanden meer duren ;)

10. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ik leef met jullie mee dames..Marit is precies met 42 weken zwangerschap geboren...
    en ik weet dat de laatste loodjes echt het moeilijkst zijn!

nog ff en jullie hebben je kleine hummel in je armen :)

Share This Page