Overtijd! Wie ook over tijd bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ButterflyPassion, 15 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij de oudste ben ik met 40+3 spontaan bevallen, zonder eigenlijk al te veel voortekenen. Dag voor de bevalling zelfs nog "op toer" geweest. 's Nachts ging het los.
    Bij de tweede ben ik met 40+4 ingeleid ivm zwangerschapssuiker. Maar het inleiden in Duitsland bestaat voornamelijk uit het toedienen van tabletjes die je in drie doseringen inneemt, vanaf dag 2 steeds drie maal de hoogste dosering. De eerste dag gebeurde er in mijn ogen niets, ook niet echt weeën op de CTG te zien, paar harde buiken en dat was t.
    s nachts rond een uur of één, half twee begon het serieuzere werk en dik zes uur later was dochter twee er. (op 40+5)

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhhhh BP van harte meid! Wat fantastisch! Wat zullen jullie in de wolken zijn met jullie mooie meisje!

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    41+2 :cry: het wachten was op het laatst vreselijk... voor m'n gevoel was iedereen al bevallen en aan t genieten en ik waggelde nog rond. Heb vaak moeten huilen die laatste dagen maar was ohh zo blij toen hij er eindelijk was

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Oh en ik was de ochtend van m'n bevalling gestript.. diezelfde avond nog bevallen :D

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ja, ik!
    41+2
    41+4
    41+6 --> op de valreep. 5 uur voordat we ons moesten melden in het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina