Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Damian!!! En jeetje, wat een schattingsfout van het gewicht zeg, maar gelukkig is het over het algemeen goed gegaan! Geniet ervan!!! @ Nikki, hopelijk is het strippen goed gegaan en komen de weeën vanzelf op gang! @ Francis, hoe is het bij jou? @ All, hier nog steeds niets spannends te melden
@ Naomy: Gefeliciteerd!! Geniet er van!!! @ Nikki: Hoe ging het?? Al wat gaande?? @ Mosa: hier vrij rustig, wel vervelende harde buiken met krampen onderin... Lijkt nog niet op weeen, maar misschien zet het een keertje door. Anders moet ik dinsdag naar de gyn, voor ctg en echo en wordt besloten wanneer er ingeleid wordt. In elk geval uiterlijk donderdag... Hoe gaat het bij jou verder na maandag?
Francis, jammer wat van je te lezen, ik had eigenlijk het gevoel dat je bezig was Maar wie weet zetten die krampen en harde buiken wel door! Ik hoop het voor je! Je hebt nog 3 hele dagen hierna voor je naar het ziekenhuis moet, het MOET toch gewoon in die tijd komen hè?! Bij mij wordt er maandag dus eerst nog een strippoging gedaan en mocht dat niets opleveren, dan dinsdag naar het ziekenhuis voor een cgt en echo en dan ergens volgende week inleiden. De precieze data weet ik nog niet, maar ik steek nog even mijn hoofd in het zand want ik hoop nog steeds dat het vanzelf komt
Haaaiii meiden!!! Ik be gisteravond bevallen van een prachtige, gezonde dochter. Ze heet Evy, weegt bijna 8 pond en is +/- 50 cm. Het was een erg heftige bevalling. Het infuus sloeg voor 14.00 niet aan, maar na 14.00 des te beter. Weeën met 1 1/2 minuut ertussen...Auauauauaua. Vanaf 18.00 persdrang, wat ik nog een uur tegen moest houden. Daarna na bijna 2 uur persen hebben ze de vacuüm erbij moeten halen. Ze lag wat verkeerd. Gelukkig was er maar een héél klein beetje vacuüm nodig, dus veel last heeft ze er niet van gehad. Ze is om 20.40 geboren. Gescheurd en geknipt...alle pijn vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zooooo onwijs trots, ik ben helemaal verliefd!!!!! Meiden, ik kom snel weer even terug, eerst Evy voeden!! We gaan een spannende eerste nacht alleen tegemoet! En Naomy: onwijs gefeliciteerrd!!!!!!
Juenco, wat goed zeg!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN EVY! Mooie naam ook! Het klinkt zeker als een heftige bevalling, maar je meisje is er dan eindelijk! Ik ben heel blij voor je, en de verliefdheid straalt van je berichtje af Geniet van jullie eerste nacht thuis!!
Juenco, Gefeliciteerd met je dochter! Ook ik mag me hier nou melden, ik neem aan vandaag niet meer te gaan bevallen. Al hoop ik niet te lang door te blijven lopen, maar jullie natuurlijk ook niet.........
o juenco ik ben zo blij voor je! natuurlijke ben je trots!en verliefd! gefeliciteerd! hoop wij ook heel binnekort met beebs hier!
Juenco: GEFELICITEERD!!!! Je hebt er lang genoeg op gewacht, geniet er van!!!! Mosa: Ik mag ook dinsdag voor CTG enzo en dan ook een inleidafspraak... Wie weet bevallen we samen!! @ iedereen: succes met wachten nog....KNUF!! @ hier: dacht gister serieus dat het begonnen was. Regelmatige weeen, werden steeds sterker, maar na 2 uur zakte het weer af! GRRRRRRR!!! Nu alles weer rustig.......
Hoi dames, Hier nog steeds alles rustig. Ik verwacht er eigenlijk nu ook niets meer van voor maandag, dan hoop ik dat het strippen in ieder geval lukt. Francis, bah zeg, irritant telkens! Zo krijg je iedere keer toch weer hoop hè?! Maar je hebt wel kans dat je op deze manier misschien al wel wat meer ontsluiting krijgt, dat zou wel fijn zijn! Daar ben ik ook wel bang voor, aangezien ik nergens last van heb, ben ik bang dat ik maandag nog steeds geen ontsluiting heb Maar misschien dat er bij jou voor die tijd nog wel iets gebeurt, ik vind het best veelbelovend klinken bij je! Ik zal voor je duimen! Ik ben ook benieuwd hoe het met Nikki is, ze is toch wel verdacht stil
juenco gefeliciteerd! Hier vrijdag ctg gehad, was goed. Nu maandag 8u melden in ziekenhuis,eerst ctg dan inwendig onderzoek. Bij ontsluiting vliezen breken en bevalling opwekken middels weeenopwekkers enne anders via een ballonnetje ontsluiting proberen te krijgen dusse sowieso maandag ziekenhuis in en dan heb ik maandag/dinsdag of in het ongunstigste geval pas woensdag de kleine in mijn armen..
Zo Suusje, dat gaat vlot bij jou! Wel fijn dat je nu precies weet hoe het in z'n werk gaat allemaal. Hopelijk heb je maandag al wat ontsluiting, zodat het allemaal wat makkelijker gaat. Spannend hoor, alvast veel succes!!
ik mag dinsdag voor controle en dan kijken ze of er in me onderstel een verandering is. dan gaan ze me vertellen hoe we verder gaan, als ik dus niet bevallen ben in de komende dagen. ik hoop het zo graag! ik wil dt dit opgezwollen lichaam van me weer normaliseert en ik met mijn kid naar huis kom!voor mij nog steeds zo onwerkelijke idee.....
@belize ja even ver he?! Jammer he dat de kleintjes zo lang op zich laten wachten.. hier hele dag weer gerommel in buik maar t zet echt niet door. Balen! Hier in Rotterdam hebben ze een 41 weken beleid dus in principe laten ze je niet langer doorlopen...
Goedemorgen, Hopelijk hebben alle krampen/weeën toch bij iemand doorgezet!!! Hier is alles in ieder geval erg rustig, op brandend maagzuur na dan Ik verwacht er nu ook niets meer van tot mijn afspraak bij de vk morgen. Maar ook daar vrees ik voor geen ontsluiting Dan maar dinsdag naar het ziekenhuis