Balen meiden Dan lijkt het er toch op dat er komende week in ieder geval wat babietjes geboren worden, maar helaas op een andere manier dan gepland Hier ook echt helemaal niets.
Mag me hier ook melden...hoop alleen snel weer afmelden hihi. Morgen naar vk om te kijken of ze me nu wel kan strippen (kon dinsdag nog niet) dus ben benieuwd
Hai meiden! Nog even wat grappigs: ik heb jullie succeswensen aan mij nog tussen de weeën door in het ziekenhuis gelezen Mijn vriend had een kaart gekocht waarmee we konden internetten. En een positief berichtje voor iedereen die over tijd loopt: de baby vaart er prima bij! Ik ben achteraf best blij dat ze ietsjes dikker is. Eerst had ik zoiets van "kom maar met 38 weken", maar nu is het goed zo. En....het is haar vergeven hoor, ze is het wachten meer dan waard en dat zijn jullie kindjes absoluut ook! @de meiden die sowieso bijna gaan bevallen: veel succes, het gaat vast sneller dan bij mij!! Ik denk aan jullie! @de meiden die nog even iets langer geduld moeten hebben: wachten duurt lang, I know....nog eventjes!!! Met Evy gaat alles goed. Ze is een beetje misselijk geweest, maar dat is helemaal over! Mijn lieve poppie doet het goed! Ik spiek af en toe hier nog even om te checken wie er allemaal bevallen is!! Liefs mij en Evy!
@ TJB, natuurlijk mag je je hier komen melden, maar hopelijk kun je je idd snel weer afmelden Wanneer was jij uitgerekend? We zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje, ik kon vorige week ook niet gestript worden en morgen wordt er een nieuwe poging gedaan. @ Juenco, wat klink je toch heerlijk gelukkig Altijd fijn om te lezen natuurlijk! Dat idee heb ik ook wel heel sterk, dat als alles achter de rug is, dat het helemaal niet meer uitmaakt dat je iets langer hebt moeten wachten. Maar heel fijn dat alles goed gaat met Evy! @ All, slaap lekker allemaal, en tot morgen maar weer
@ Mosa: succes met strippen vandaag! @ Juenco: fijn dat alles zo goed gaat, wordt je wachten wel beloond! @ TJB: Welkom en hopelijk ben je snel klaar hier! Succes vandaag! @ iedereen: We wachten vrolijk verder.... Hier: Sinds gisteren vreselijk rugpijn en vanmorgen wakker geworden van wat menstruatiekrampen, hopenlijk wordt het wat vandaag, anders morgen doorverwijzing naar de gyn...
Nou dames, ben er weer en wat dacht je... kon nog steeds niet gestript worden. Was nog hetzelfde als vorige week dinsdag. Moet donderdag weer komen voor nog een poging en controle omdat bloeddruk iets omhoog was. Was bij mijn 1e trouwens wel een voorbode en ook houd ik de laatste week veel meer vocht vast wat toen ook zo was de laatste week. Dus afwachten maar weer. Ben trouwens nog niet veel overtijd hoor...nu 40+2 dus. Mosa, succes vandaag. Hoop dat het nu wel kan bij jou
hier de hele nacht wakker en heel erg bang...ik weet niet hoe ik het volhou tot morgen middag vr de controle.
He meis, bang, waarvoor? Mijn zoontje was ook 10 dagen te laat... ze laten nu eenmaal vaak op zich wachten... voor alle wachtende mama's... dit zijn huismiddeltjes die mss helpen: (opgelet, geen bitter lemon of dranken met chinine drinken, dat stimuleert je kindje in het water poepen en kan je babytje afhankelijk maken...) wat wel helpt: - voetmassage (onder het knobbeltje van je buitenenkel in het putje) en de hele hiel... dit heeft ECHT bij mij geholpen... laat dit door je man doen, want ik denk dat hij even ongeduldig is - flinke vrijpartij met partner of masturberen (het klaarkomen bootst weeën na) - warm ontspannend bad met een glas rode wijn - trappen lopen - vensters poetsen verder is er nog het volgende: LET WEL OP, doe dit enkel als je NIET alleen thuis bent en als je koffers klaar staan er bestaat een soort weeëncoctail dat door vroedvrouwen in duitsland aanbevolen wordt als je over tijd bent: 300 bis 500 ml Aprikosensap met twee eetlepels Rizinusolie (in de apotheek verkrijgbaar) en 200ml Mineraalwater, daar nog twee druppels ijzerkruit bij (puur etherisch olie) en een scheutje cognac... daarmee laten de weeën naar het schijnt niet lang op zich wachten Hoop dat ik jullie een beetje helpen kon grtjs en nog veel sterkte! Cindy
Hé, waar ben je bang voor dan? Of alles nog goed is met de baby? Bellen hoor!! Je bent overtijd tenslotte, dus een pieperd ben je niet als je je zorgen maakt! Je moet ook zeker niet gestresst de bevalling in gaan.
Belize: Spreek je zorgen uit! Hier of bij de VK, misschien helpt dat al een beetje! Juenco: geniet je er lekker van?? Hoop het voor je! Mosa: Hoe ging het strippen??? TJB: Las in een ander topic dat het strippen niet gelukt is, jammer hoor! Nachtzon: bedankt voor de tips, alleen die duitse cocktail...weet niet of ik dat ga proberen.... Morgen mag ik naar de gyn, dus weet ik vast wanneer onze kleine geboren gaat worden. Maakt me nu ook niet meer uit dat het ziekenhuis gaat worden, ben er klaar mee!!
Hoi meiden, Ik ben bevallen Ik vond het toch leuk om zelf even langs te komen en lig dus even met de laptop in bed. Ik heb even het berichtje gekopiëerd van een ander topic, is iets makkelijker! Vannacht om 2 uur werd ik wakker met flinke buik- en rugpijn. Eerst rustig blijven liggen, want ik kon me niet voorstellen dat ik met 13 dagen overtijd ineens spontaan ging bevallen. Maar het bleef doorgaan, en ook érg snel achter elkaar! Ik wilde vannacht nog langskomen maar de weeën kwamen zó snel dat ik nadat de vk geweest is, niet meer beneden ben geweest. Er zat helemaal geen tijd tussen de weeën, maar dit was achteraf niet zo erg want toen de vk kwam om ongeveer 6 uur schrok ze er bijna van hoeveel ontsluiting ik al had Ze zou nog even snel ontbijten en dan terugkomen, maar uiteindelijk hebben we haar na een half uur moeten bellen omdat ik zo'n persdrang had (lees poepdrang ). Toen had ik ook al volledige ontsluiting, maar het persen heeft een hele tijd geduurd. Jeetje zeg, dat viel me écht vies tegen! Volgens de vk waren mijn bekkenbodemspieren zo goed ontwikkelt, dat het laatste stukje niet ging. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer, en toen heeft ze me ingeknipt (ze vroeg het en ik zei: je, heel graag ). Daarna ging het snel. Ook nog een beetje ingescheurd, maar dat mocht de pret niet drukken. Na afloop kon ik alleen maar denken: godzijdank, ze is er Om 10.58 is ze geboren, dus uiteindelijk in 9 uur, best snel natuurlijk. En thuis bevallen, waar ik dus erg blij om ben op de valreep! Ik had het niet meer verwacht, maar ben superblij dat het zo gelopen is. Alles is helemaal goed met onze kleine meid. Ze bleek zelfs 3950 gram te zijn, terwijl de vk haar tussen de 6 en 7 pond schatte toen ze op mijn buik lag. Maar ze heeft een flinke bos donker haar en verder zijn we natuurlijk helemaal verliefd, zowel mijn vriend en ik op elkaar als op ons meisje Ook heeft ze al 2 keer aan beide borsten gedronken, dus gelukkig heeft ze een goede zuigbehoefte! En ze heet Veda Leona, Veda is haar roepnaam Ik voelde me best goed na afloop, alhoewel ik douchen onderschatte en erg duizelig werd. Ik heb best veel bloed verloren, maar nu gewoon niet alleen gaan plassen/douchen. Verder voel ik me goed, maar begin nu wel hoofdpijn te krijgen, maar natuurlijk ook een kort nachtje achter de rug. Nu ga ik stoppen, want ik blijf anders typen Heel veel succes gewenst allemaal! Hopelijk heeft in ieder geval één van jullie hetzelfde geluk als is! Ik hou jullie in de gaten, alleen vandaag niet
Hey Mosa (en Mosaman), VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Vroeg me al af waar je bleef , wou weten of het strippen was gelukt maar dit is natuurlijk nog veeel beter. Geniet er lekker van!
GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER VEDA!!! Wat fijn zeg, dat je nog thuis bevallen bent en nog vrij vlot ook!!! Geniet er lekker van!
Wow te gek..net op de valreep bevallen van een mooie gezonde dochter Heel veel geluk samen. Liefs Bianca
hartelijk gefeliciteerd mosa en mosaman! ik vind het knap net binne 42 weken! zolang kan ik het niet volhouden. morgen word ik ingeleid omdat ik me veel te veel zorgen maak. ik heb uren lang gehuild van angst. kom net van t ziekenhuis. ik denk dat ik gestript ben nu. ik had wel 2cm opening. ik hoop dat het allemaal goed gaat. met ons allemaal bedoel ik dat.
HÉÉÉÉ MOSA!!!!! VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE!!!! Wat goed gedaan zeg en wat fijn dar het spontaan is gekomen. Klinkt ook als een mooi kindje zeg! Nu even lekker bijkomen en genieten van de kraamtijd! Liefs van mij en Evy!
Och meis, jammer dat je je zoveel zorgen maakte, maar je hebt je kindje bíjna in je armen!!! Ik werd om 8.30 aan het infuus gelegd, dus als het goed is lig jij er ook al aan nu! Zet 'm op, je kunt het. En als je zover bent, laat je ons weten wat een prachtig kindje je hebt gekregen????
Dames even een update van mijn kant: Morgen om half 9 wordt ik ingeleid! En ik heb er zin in!!! Belize: ik hoop dat je snel kunt genieten van je kleintje! Bevallen dames: Geniet er lekker van... Wachtende dames: heel veel succes nog!! Jullie horen van me....