overtijd: wie wacht met me mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Spannend hoor, héééél veel succes en ik hoor het graag hoe het was!!!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties! Veda doet het erg goed, en ik ben toch zó ontzettend verliefd en gelukkig :)

@ Belize, ik lees dat jij vandaag ingeleid bent, hopelijk is alles goed gegaan en ben je nu al mama!!!

@ Juenco, alles goed met je?

@ Francis, wat spannend dat je morgen ingeleid wordt! Je hebt ook lang genoeg gewacht natuurlijk! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling en heb je in ieder geval aan het einde van de dag eindelijk je kindje in je armen! Succes, ik zal aan je denken!

3. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    Goedemorgen dames..

Hier ook van mij even een update:
    Het is erg rustig hier..het rommelt helemaal niet.
    Vandaag moet ik naar de verloskundige voor controle..ben benieuwd :)
    iedereen om me heen is nerveuzer dan ik..ik ben heel relaxed en heb vertrouwen in mijn kleine bink dat hij zich wel meld binnenkort daarbij komt nog erbij dat ik beetje op kijk tegen de de bevalling (dus ik heb daardoor ook geduld). Ik zou het toch niet zelf een beetje tegen houden?
    Zou dat kunnen..volgens mij niet...

Heel veel sterkte voor diegene die echt niet meer kunnen wachten :D
    Het zal niet meer lang duren..

Groetjes Bianca

4. janet66

janet66 Nieuw lid

18 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey ik heb eigenlijk een vraag .. ik ben na 6 jaar gestopt met de inplanon hij is er net 2 weken geleden eruitgehaald.. ik heb daarna een week later ongeveer gemeenschap gehad met mijn vriend en heb nu last van krampjes rechts of links onder in me buik en moet egt 10 x op een dag naar de wc om te plassen iemand enig idee of ik tog zwanger ben geworden en heb deze week trouwens wel erg veel witte afscheiding... groetjess

5. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hallo allemaal!

Even snel een berichtje: Ik ben na een snelle bevalling van 2,5 uur bevallen van een dochter Janiek. Alles gaat goed, we genieten volop!!
    Zal binnenkort weer even bijlezen enzo....

6. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    Zo dat is een snelle bevalling...:D
    Heel veel geluk samen, geniet er maar van.

liefs Bianca

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    WOW:$ 2,5 uur!!! ik had 76 uur voor mn eerste nodig :S
    dus prachtig gedaan :D
    vele gelukwensen en ook alles liefde en goeds van deze wereld!!!
    Veel plezier met jullie klein meisje :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd!!! En 2,5 uur :$ Hopelijk was het niet al te heftig, want dat is wel érg kort!
    Geniet ervan!

Andere meiden, succes!

9. TJB

TJB Niet meer actief

Francis en Francisman, gefeliciteerd met jullie dochter Janiek!!!

Hier dus vanmorgen gestript...wat nu dus eindelijk kon. Het heeft de hele dag wat gerommeld en is sinds vanavond overgegaan in af en toe een wee maar nog helemaal niets geen regelmaat. Ben benieuwd welke kant het opgaat. Ga zo even lekker warm douchen. Jullie horen het wel

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    iedereen gefeliciteerd die bevallen zijn!
    ik heb het heel moeilijk gehad en het heeft 2 dagen geduurd met veel schade aan de onderstel. (ik moest eerst slapen met morfine achtige injectie wegens totale uitputting om te kunnen bevallen)maar ik ben eerste keer in mijn leven echt trots op mezelf(niet dat ik niet succesvol ben en was in de dinge die ik ondernam tot nu toe)maar dit is echt iets om trots op te zijn: Mijn prachtige zoon met zijn roodhaartjes en 4160gr. ik hou van hem zo erg veel. en nu komende weken al het chemische en hormonen en rotzoi uit mijn lichaam drijven. 2 weken bedrust!
    dames die nog moeten; veel succes!

11. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hé allemaal!!

Eerst even een update-je van hier: Alles gaat hier supergoed. Evy is een prachtig en sterk meisje. Ze tilt haar hoofdje al wat op als ze bij je ligt (boertjeshouding :D) en kijkt met haar donkere ogen de wereld in. Natuurlijk zijn we best onzeker, eet ze goed, poept ze goed en is ze tevreden? Maar dat zal er wel bij horen denk ik...

@Francis: :$:$:$ TOP!!!!!! Met een inleiding in 2 1/2 uur? Hoe hoog hadden ze die pomp gedraaid???? Haha, superspeed! Mooi man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Janiek! Eindelijk!!

@ Belize: Ook bevallen? Gefeliciteerd!!!! Hoe heet je zoontje? Was zwaar zo te lezen, maar je hebt er een mooi kereltje voor terug gekregen!! Even lekker bijkomen nu, dat hebben jullie wel verdiend!!

@TJB: En, al nieuws? Heeft het strippen wat gedaan? Hopelijk lig je nu in je laatste perswee ;) en heb je je kleine snel bij je!!!

@ Little hoop: ik begon dat op een gegeven moment ook te denken hoor: "zou ik het tegenhouden" maar ook ik was ontspannen. Uiteraard kijk je een beetje tegen de bevalling op, je moet wel een hele klus klaren, maar dat is niet de reden waarom het langer duurt hoor meid! Dan zou 99% van de baby's te laat geboren worden :D

@Mosa: hoe doet Veda het? Dus ook nog helemaal verliefd? Heerlijk hè? Zo'n poppie! Evy heeft ook donkere haartjes en als ik dan in dat kleine nekkie kijk...smelt smelt smelt....en die oogjes...oh nu hou ik op, ik heb mezelf een marge van 5 keer zeggen: "wat ben je toch mooi" per dag gegeven hahah :D:D

12. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hé meiden!

Wat is het hier stil.....nog iemand bevallen?

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier dinsdagavond bevallen van sep..
    ohhh wat is tie leuk!!! en wat houdt ie ons heerlijk bezig..

iedereen die bevallen is gefelciteerd enne de nog te bevallen dames succes!

14. TJB

TJB Niet meer actief

Sorry was jullie vergeten...erg he...
    Ben gisteravond thuis bevallen van een dochter genaamd Kelsey, 4570 gram en 54 cm

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    TJB en Suusje: van harte met de geboorte van jullie kruimeltjes, geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat leuk stevige baby tj, tj en suusje hartelijk gefeliciteerd. ben ook bevallen op woesdag middag maar lukt me ni mijn banner aan te passen.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Suusje, TJB en Belize, van harte gefeliciteerd met jullie kindjes :)

Juenco, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! En onzekerheid hoort er zeker bij, hier ook wel last van ;)
    Hier ook idd helemaal verliefd en met Veda gaat het gelukkig ook erg goed. Wel flink last van krampjes, erg zielig, maar gelukkig laat ze zich goed troosten door papa of mama :)
    Ik heb nog wel erg last van de hechtingen (ben ingeknipt en gescheurd) dus het grootste deel van de dag lig ik helaas nog op bed. Dat valt me wel een beetje tegen, maar ik hoop dat dat de komende dagen verandert.
    Maar verder geniet ik volop :D

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hierbij een foto van onze lieve meid :) Niet de meest duidelijke, maar dan hebben jullie een idee hoe ze er uit ziet.

19. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wat een poepie!!! Mooi meisje hoor! Zielig hè, krampjes! Evy heeft er een beetje last van. Zij heeft meer last van gulzigheid. Ze huilt eigenlijk alleen als ze honger heeft, en huilt ze hard ook. Wachten is er niet bij :D. Ze lurkt haar flesje dan véél te snel leeg, met als gevolg een onbevredigde zuigbehoefte. De speen is dus steeds dicht bij haar in de buurt!:p Binnenkort maar eens een andere fles proberen (drbrown)

Hier een foto van mijn meiske, ze gluurt lekker naar buiten!

Bekijk bijlage 30933

20. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Suusje, TJB, Belize: GEFELICITEERD!!!!

Mosa, Juenco: Wauw, wat een prachtige kindjes!!!

Wij genieten hier enorm van onze meiden. Grote zus vind het prachtig. Alles gaat ook heel erg goed, ik voel me prima, Janiek gaat goed. Het was een enorm snelle bevalling, maar mijn 1e was er ook in 3,5 uur, dus ik was voorbereid..
    Voor ik in het ziekenhuis kwam waren de weeen al begonnen, heb toch nog infuus gehad, tot stand 4 en toen was ze er zo...
    Kortom, we zitten hier nog behoorlijk op een babyroze wolk!
    Bekijk bijlage 30996

Deel Deze Pagina